Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko tämä raiskaus? Oma kokemukseni vuosikymmenien takaa

Vierailija
30.05.2024 |

Molemmat ensikertalaisia seksin suhteen. Yhteisymmärryksessä aloitimme seksin, mutta kivun vuoksi pyysin monta kertaa lopettamaan. Toinen osapuoli vastasi toistuvasti pyyntöihin: Ihan kohta, eli tämä ihan kohta oli silloin kun hän sai homman osaltaan loppuun. 

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskon että tapaus on traumatisoinut ap:n ja pojan jatkaminen oli todella ikävää, mutta silti voin ymmärtää, että joku kokematon teinipoika ei vain ole tajunnut lopettaa himon kiihkossaan."

Poika on tasan tajunnut mitä on tekemässä, kun on aapeelle vielä vastannutkin ihan sanallisesti. Kieltäytynyt lopettamasta. Älkää pelkistäkö miehiä vam maisiksi ja mitään ymmärtämättömiksi pikkulapsiksi, pliis.

Vierailija
102/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monen ei kannata aloittaa laskuvarjohyppäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat olla julmia. Minäkin miehenä olen usein pyytänyt naistani lopettamaan ratsastamisen ja vastaus on aina sama, ihan just.

Täällä ihan sama. Olimme sopineet että käytetään ehkäisymenetelmänä keskeytettyä yhdyntää. Sanoin, että nyt pois ja yritin nostaa naista pois, mutta nainen ratsasti ihan loppuun. Tapauksesta syntyi lapsi.

Vierailija
104/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksikokemukset eivät ole kivoja. Jos jälkeenpäin kaduttaa tai on morkkis, se ei oikeuta naista tekemään rikosilmoitusta. Näitäkin on ollut julkisuudessa.

Joskus jouduin baarissa tilanteeseen, jossa menin vessakoppiin kuselle. Joku nainen änkesi samaan koppiin ja alkoi heti ottaan suihin. Olin hämmentynyt tilanteesta. Tilanne keskeytyi ja sain kustua. Nainen jatkoi suihin ottoa ja kääntyi ennen kuin ehdin reagoida. nainen työnsi takapuolensa minua vasten ja alkoi liikkuun edestakaisin. Tilanne vei ja lopulta panin naista, vaikka en halunnut.

Vierailija
105/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki seksikokemukset eivät ole kivoja. Jos jälkeenpäin kaduttaa tai on morkkis, se ei oikeuta naista tekemään rikosilmoitusta. Näitäkin on ollut julkisuudessa.

Joskus jouduin baarissa tilanteeseen, jossa menin vessakoppiin kuselle. Joku nainen änkesi samaan koppiin ja alkoi heti ottaan suihin. Olin hämmentynyt tilanteesta. Tilanne keskeytyi ja sain kustua. Nainen jatkoi suihin ottoa ja kääntyi ennen kuin ehdin reagoida. nainen työnsi takapuolensa minua vasten ja alkoi liikkuun edestakaisin. Tilanne vei ja lopulta panin naista, vaikka en halunnut.

Linkkaatko yhden jutun jossa nainen on tehnyt morkkispäissään rikosilmoituksen?

Ja ihan vahingossa panit vastentahtoisesti? :D:DD Nainen uhkasi veitsellä? Vai miten hän sai pakotettua erektiossa olevan siittimen sisäänsä?

Vierailija
106/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan vahingossa panit vastentahtoisesti? :D:DD Nainen uhkasi veitsellä? Vai miten hän sai pakotettua erektiossa olevan siittimen sisäänsä?

Vesa Keskisen tapaus,

Vesa Keskinen raiskauskohun jälkeen: "En vihaa ilmiantajia" - Hymy

HS: Syytön mies tuomittiin raiskauksesta, istui vankilassa kuukausia sai liki 70 000 euron korvaukset kärsimyksestä (iltalehti.fi)

voit googlettaa itse lisää.

Nainen otti kädellä kiinni ja ohjasi sisään. Olin nuori ja melkein kokematon ja hämmentynyt tilanteesta. Nuorena seisoi helposti ja se ei ollut mikään merkki siitä, että olin kiihottunut. Kyllä se reagoi ihan siihen, että nainen koski siihen vaikka en halunnut.

Vierailija
107/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyn jutussa ei puhuta morkkiksesta mitään, ja toista juttua ei pääse lukemaan.

Vierailija
108/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle kysymyksesi esitit, mutta osaan käyttää päätäni sekä hakea itse tietoa. Olen muuten nainen.

"Poliisi sai viime vuonna yhteensä 1 520 raiskausilmoitusta. Niistä 120 oli sellaisia, joissa poliisin mukaan ei ollut tapahtunut rikosta. Vuonna 2017 raiskauksista kirjattiin 1 410 ilmoitusta, joissa rikosta ei epäilty olleen 148 tapauksessa.

Vuosittain siis noin kymmenen prosenttia raiskausilmoituksista on sellaisia, joiden esitutkinnan poliisi on syystä tai toisesta keskeyttänyt. Osa ilmoituksista on perättömiä, joissa väitettyä raiskausta ei tosiasiassa ole tapahtunut.

Vakava asia raiskaussyytöksen kohteelle

Perättömissä raiskausilmoituksissa korostuu myös päihteidenkäyttö. Heikkisen mukaan nainen on esimerkiksi humalatilassa vapaaehtoisesti suostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen ja seuraavana päivänä katumapäällä väittänyt joutuneensa raiskatuksi.

Näissä tapauksissa nainen on itse tietoisesti hakeutunut tilanteeseen ja suostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen. Sitten kun humala hälvenee, pitää keksiä jotain syitä teoilleen esimerkiksi vakituisen kumppanin vuoksi.

Poliisi muistuttaa, että perättömien raiskausilmoitusten tekeminen ei ole millään tavalla hyväksyttävää.

Se ei ole missään nimessä yhteiskunnalle järkevää. Saati niiden, jotka joutuvat perusteetta rikosepäilyn kohteeksi, Heikkinen sanoo.

Perättömät rikosilmoitukset sitovat aikaa ja resursseja

Raiskaus on vakava rikos, ja poliisi suhtautuu raiskausilmoituksiin aina vakavasti. Jos väite raiskauksesta osoittautuu perättömäksi, tilanne on poliisille äärimmäisen turhauttava.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perattomat-raiskausilmoitukset-harm…

Vierailija
109/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on epäsuosittu mielipide, mutta vaikka nykykriteerein kyseessä onkin raiskaus, niin en näe mieltä uudelleenarvioida vanhoja tapauksia ja sitten tavallaan jälkikäteen traumatisoitua ja voivotella ap:ta siitä mitä tapahtui. Ellei siis ap:lle tosiaan tullut tuosta tapauksesta jotain traumaa jo silloin aikoinaan. Itsellenikin on tehty ei-suostumuksellisia seksuaalisia tekoja, mutta en osannut niitä mieltää raiskauksiksi eikä jäänyt traumoja, mutta jos olisin tiennyt että tässä minua nyt raiskataan (tai jos miehet olisivat tienneet tekevänsä laittomasti ja silti tehneet) niin tilanne voisi olla toinen. Sen sijaan pääsin perus "morkkiksella" eteenpäin. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan vähätellä raiskauksen uhreja tai heidän kokemuksiaan.

Vierailija
110/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on epäsuosittu mielipide, mutta vaikka nykykriteerein kyseessä onkin raiskaus, niin en näe mieltä uudelleenarvioida vanhoja tapauksia ja sitten tavallaan jälkikäteen traumatisoitua ja voivotella ap:ta siitä mitä tapahtui. Ellei siis ap:lle tosiaan tullut tuosta tapauksesta jotain traumaa jo silloin aikoinaan. Itsellenikin on tehty ei-suostumuksellisia seksuaalisia tekoja, mutta en osannut niitä mieltää raiskauksiksi eikä jäänyt traumoja, mutta jos olisin tiennyt että tässä minua nyt raiskataan (tai jos miehet olisivat tienneet tekevänsä laittomasti ja silti tehneet) niin tilanne voisi olla toinen. Sen sijaan pääsin perus "morkkiksella" eteenpäin. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan vähätellä raiskauksen uhreja tai heidän kokemuksiaan.

Tärkeä näkökulma. Ajattelen kuitenkin, että näistä asioista on tärkeää puhua, koska niin valtavan moni nainen elää tällaisten kokemusten kanssa, eikä ehkä ole uskaltanut tuoda esille, että on kokenut seksuaalista vallankäyttöä edeltävissä suhteissa ym. Asioista puhumisen kautta voidaan tehdä näkyväksi sitä olemassa olevaa ongelmaa, että valtavan moni mies toimii väärin tällaisissa asioissa. En siis näe, että näissä asioissa kukaan lähtee yksiselitteisesti uudelleentraumatisoitumaan. Näen pikemminkin voimaannuttavana, että ihmisessä herää oikeutetusti tunteet, että prkle, minulle ei olisi saanut tapahtua näin! Asioiden kohtaaminen mahdollistaa myös omien rajojen löytymisen ja itsearvostuksen lisääntymisen. Ja kyllä, on myös hyvin ymmärrettävää, että asioiden kohtaaminen herättää jälkeenpäin myös surun ja ahdistuksen tunteet, nekin pitää saada elää läpi. Tärkeää kuitenkin, ettei jää jumiin uhrimielentilaan, vaan jatkaa elämää tässä hetkessä.

Vierailija
111/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa pilata oma loppuelämä miettimällä tuota paneskelusähellystä aamusta iltaan.

Vierailija
112/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies oli tässä miestäsi syytön? Miksi? Et tosiaankaan ole nainen.

Öö, kuka on sanonut että mies on syytön? Ei takuulla ollut. Mutta ei se silti välttämättä ollut raiskaus, vaikka saattoi ollakin.

Ei kannata sekoittaa asioita, tai lonksahtaa toiseen ääripäähän. Kukaan ei ole sanonut tässä ketjussa, että mies olisi syytön.

Vierailija
113/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kysymys. Miksi et luikahtanut alta pois? Normaalissa seksissä kanssakäymisen lopettaminen on helppoa. Mikset tehnyt sitä?

Vierailija
114/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ap:n tapaus nyt sinällään selkeä kun on sanottu "ei", mutta omalla kohdalla nuo tilanteet on sellaisia että en todellakaan syyllistäisi miehiä siitä, että suostumus on jäänyt epäselväksi. Esim. en ole varmaan koskaan suoraan kieltänyt seksiä, vaan enemmänkin en ole kehdannut kieltäytyä tai halunnut miellyttää. Eli tässä tuo seksin motiivikin vaikuttaa, onko "suostunut" seksiin siksi että on jotenkin lamaantunut vai onko taustalla jotain syvempää miellyttämisenhalua tms. Olen itse saattanut "haluta" seksiä mutta vääristä syistä (pelännyt vastapuolen reaktiota, en halua aiheuttaa mielipahaa yms). Myöhemmin kaduttaa sitten se kun piti ajautua koko tilanteeseen. 

Mutta pointtina siis, että seksi vaatii nykyään (erityisesti miehiltä) paljon enemmän tunnetaitoja kuin ennen. Kuinka moni oikeasti on satunnaisessa seksissä ennen tuota lakimuutosta edes tajunnut varmistaa suostumusta? Uskon kyllä että miehet ovat minulle tahtoneet hyvää ja olleet vilpittömiä, ja jos eivät, niin noh, se on jäänyt mysteeriksi olisiko joku sitten sortunut väkisinmakaamaan jos olisin suoraan kieltäytynyt kun hommat on aloitettu.

Vierailija
115/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Kuka mies pystyy kusemaan jos a) vieras nainen töllää vieressä ja b) vähänkään seisokin tynkää. Jos taas ei ollut seisokin tynkää, et olisi pakkoyhtynyt naisen kanssa. Ja miten niin "tilanne keskeytyi", mihin se keskeytyi? Miksi et työntänyt naista kopista ulos ennen kusemista?

Joo keksit hassun tarinan.

Vierailija
116/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kysymys. Miksi et luikahtanut alta pois? Normaalissa seksissä kanssakäymisen lopettaminen on helppoa. Mikset tehnyt sitä?

Ai miksi en? Itseäni pidemmän ja 25 kg painavamman miehen alta ei ihan helposti luikahdeta pois. Ap

Vierailija
117/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käyttäytynyt parhaalla mahdollisella tavalla, mutta kuvauksen perusteella en kutsuisi tuota väkisinmakaamiseksi todellakaan. Vähän pitäisi tietää enemmän, miten pitkään jatkui tuo ap:n pyyntö lopettaa ja miehen tottelemattomuus, koska se toki vaikuttaa jonkin verran asian tulkintaan. Nähdäkseni kaksi ihmistä sulassa sovussa päätti harrastaa seksiä, mikä sitten meni sähellykseksi, jossa vaikuttaa olleen jonkinlaista väärinymmärrystä. 

Vierailija
118/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi en? Itseäni pidemmän ja 25 kg painavamman miehen alta ei ihan helposti luikahdeta pois. Ap

Eikö se ollutkaan kokematon teinipoika? Eihän sitä tarvitsisi kuin vähän vetäytyä taaksepäin, niin kulli putoaa pois emättimestä. Oletan, että olitte normiasennossa. Eikä muutenkaan miehen koko vaikuta normiyhdynnässä niin, ettei siitä pääsisi pois jos haluaa. 

Vierailija
119/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei käyttäytynyt parhaalla mahdollisella tavalla, mutta kuvauksen perusteella en kutsuisi tuota väkisinmakaamiseksi todellakaan. Vähän pitäisi tietää enemmän, miten pitkään jatkui tuo ap:n pyyntö lopettaa ja miehen tottelemattomuus, koska se toki vaikuttaa jonkin verran asian tulkintaan. Nähdäkseni kaksi ihmistä sulassa sovussa päätti harrastaa seksiä, mikä sitten meni sähellykseksi, jossa vaikuttaa olleen jonkinlaista väärinymmärrystä. 

Mikä siinä EI -sanassa on niin vaikeaa ymmärtää? Annatte tällaisilla kirjoituksilla kuvan, että miehet on todella yksinkertaisia ja typeriä. Mitä väärinymmärrystä on siinä, että toinen ilmaisee, että sattuu ja pyytää lopettamaan? 

Vierailija
120/160 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollutkaan kokematon teinipoika? Eihän sitä tarvitsisi kuin vähän vetäytyä taaksepäin, niin kulli putoaa pois emättimestä. Oletan, että olitte normiasennossa. Eikä muutenkaan miehen koko vaikuta normiyhdynnässä niin, ettei siitä pääsisi pois jos haluaa. 

Sinä olet typerä provosoija. Älä jaksa.