Leppilampi sarja-ahdistelija
No niin, Mikolla on jo vuosia ollut porttareita kauneushoitoloihin ahdistelun takia. Olisihan tämä pitänyt arvata. Mistä näitä sikiää ja miksi naiset sietävät tätä hiljaisuudessa?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nyt-puhuu-hoitaja-mikko-leppilampi…
Kommentit (601)
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää pystyä antamaan mahdollisuus parantaa tapansa, pitää pystyä sovittelemaan asiat keskenään, aikuiset ihmiset!
Lehdet vain rahastaa tälläisillä jutuilla. Sensaatio hakuiset ihmiset pääsevät valloilleen ja lynkkaamaan ihmisen , kuin ihmisen! Tuhoamaan hänen elämänsä jonkin sanomisen takia, josta " mina niin mieleni pahoitin" !
Toivottavasti Mikko Lempilammen työnantaja ei olisi moksiskaan tästä vaan jatkaisivat entiseen malliin, koska aina pitää pystyä antamaan anteeksi ja antaa mahdollisuus! Tässäkään tapauksessa ei ole kyse mistään hirmuteoista.
Jaaha, tosi fanit löytäneet paikalle...
Semmoinen teinitytön isä. Kuten Hirviniemi. Eikä näillä tosiaan raksuta edes siinä vaiheessa, kun on omiakin tyttäriä? Tietenkin normaali ihminen tajuaa olla ahdistelematta muutenkin.
Siinä taas ei mitään ihmeellistä ole että mies käy kauneushoitolassa..tällä se nyt taisi vaan olla tekosyy ahdistelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko oli laittanut instaansa, että ei pidä paikkaansa nämä kauneushoitolajutut. Asiaa tutkitaan hänen mukaansa. No, kyllä asioille on juurensa, ei nämä mistään olemattomista sikiä. Ei savua ilman tulta.
Toisaalta meillä naisilla on aika usein tarkoitus mustamaalata ihan periaatteenkin vuoksi. Ei siihen tarvita mitään kähmintää, riittää pelkästään se, ettei julkkis suostu selfiehen tai sano kadulla moi.
Joo puhu vain omasta puolestani. Ei ole normaalilla ihmisellä mitään tarvetta mustamaalata ketään huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin naisena miettinyt että mikseivät puutu saman tien asiaan jos kokevat epämiellyttävää käytöstä. Tuo homma voi jatkua näköjään vuosikausia ellei joku pistä sitä heti poikki.
Niin, että naisten vika, jos mies sikailee?
On täysin mahdollista, että nuo nimettömät kosmetologit ovat itse herutelleet ja työntäneet tissejä naamaan hoidon aikana. Mutta eiväthän nimettömät kosmetologit omia syntejään tunnusta.
Terve Mikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin naisena miettinyt että mikseivät puutu saman tien asiaan jos kokevat epämiellyttävää käytöstä. Tuo homma voi jatkua näköjään vuosikausia ellei joku pistä sitä heti poikki.
Naisena voit tuota miettiä, mutta oletko koskaan miettinyt palvelualalla työskentelevänä? Olet yksin hoitotilanteessa, joudut miettimään tilanteessa mitä teet, syke on korkealla, mieli epäselvä, pelottaa, entä jos tuo rupeaa väkivaltaiseksi, miten hoidan tilanteen, saanko rahani tältä ihmiseltä jos lopetan hoidon ja pistän hänet ulos.
Jep. Itse olen joutunut töissä ahdistelun kohteeksi asiakkaan puolelta, ja tilanne tuli niin yllättäen ja aina pitäisi olla työrooli päällä, eli ei saisi toimia niin kuin siviilissä toimisi (siviilissä huutaisin ja yrittäisin lyödä tai potkia, mutta töissä sellainen ei olisi soveliasta). Olin lisäksi työyksikössä ainoa työntekijä, ja pitkään pelkäsin ko. asiakasta, kunnes hän meni rajan yli ja esimies käski tekemään rikosilmoituksen. Tutkintaa ei aloitettu, mutta tieto meni asiakkaalle ja hän jätti minut rauhaan, mutta yritti ahdistella työkaveriani, joka tuli tuuraamaan minua lomani ajaksi. Onneksi työkaverini tajusi nopeasti, kuka tämä asiakas oli, eikä asiakas päässyt lähelle häntä.
Kyllä sitä aina yllättyy tällaisissa tilanteissa, alkaa miettiä, tapahtuuko tämä oikeasti, teinkö minä jotain väärin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että naisten vika, jos mies sikailee?
On täysin mahdollista, että nuo nimettömät kosmetologit ovat itse herutelleet ja työntäneet tissejä naamaan hoidon aikana. Mutta eiväthän nimettömät kosmetologit omia syntejään tunnusta.
Terve Mikko!
Vai Beata... 😁
Vapiseekohan kosmetologien näpit nyt niin, etteivät pysty puristelemaan valaiden finnejä kun Mikko "uskaltaakin" taistella vastaan eikä suostu roviolle vaikka makealta halvalta parfyymiltä lemahtavat hiuslisäkkeiset kosmetologit koko ammattikuntansa voimalla yrittävät leimata Mikkoa.
Oikeus tulee voittamaan ja valehtelijoita odottaa rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko oli laittanut instaansa, että ei pidä paikkaansa nämä kauneushoitolajutut. Asiaa tutkitaan hänen mukaansa. No, kyllä asioille on juurensa, ei nämä mistään olemattomista sikiä. Ei savua ilman tulta.
Toisaalta meillä naisilla on aika usein tarkoitus mustamaalata ihan periaatteenkin vuoksi. Ei siihen tarvita mitään kähmintää, riittää pelkästään se, ettei julkkis suostu selfiehen tai sano kadulla moi.
Joo puhu vain omasta puolestani. Ei ole normaalilla ihmisellä mitään tarvetta mustamaalata ketään huvikseen.
Kyllä minä ainakin olen katkera aina miehille, jos ne eivät tee niin kuin minä sanon.
Tarja, 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vapiseekohan kosmetologien näpit nyt niin, etteivät pysty puristelemaan valaiden finnejä kun Mikko "uskaltaakin" taistella vastaan eikä suostu roviolle vaikka makealta halvalta parfyymiltä lemahtavat hiuslisäkkeiset kosmetologit koko ammattikuntansa voimalla yrittävät leimata Mikkoa.
Miksi he niin tekisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uskomatonta p....a mitä seiska julkaisee. yksi hoitaja sanoo, että pelkää jos tämä tulee ilmi ja kuminkin sitten kertoo tälläistä. nämä jutut on näitten h..a naisten keksimiä juttuja, tämä sama ilmiö on ollut jo jenkeissä vaikka kuinka kauan. miksi ei kerrota hutsuista, jotka jatkuvasti huijaavat rikkaita/kuuluisia miehiä itselleen, vaikka eivät muuten vilkaisikaan heitä kohti. nämä jättiripset, töröhuuli, ja oranssiksi itsensä meikkaavat bimbot tulevat lopulta tuhoamaan loppujenkin naisten maineen ja miesten ja naisten kuilu kasvaa vaan koko ajan. ja sehän on vaan naisten voimaantumista, kun ne kehuu seksiä 16vuotiaiden poikien kanssa.
Miksi ei voisi olla totta? Uskon kyllä, ei poliisille saa antaa väärää ilmiantoa, se on rikos josta joutuu itse syytetyksi ja saa tuomion, uhrille korvauksia. Ei näillä asioilla leikitä.
Ei saa antaa poliisille väärää ilmiantoa? Joo ei saa, mutta luuletko, ettei näitä tapahdu?
Näitä on tapahtunut ja tapahtuu edelleen.
Juurihan tässä viikolla oli juttu, jossa yhtä nuorta naista syytetään käräjillä väärästä ilmiannosta. Oli pilannut yhden miehen maineen syyttämällä tätä perusteettomasti.
Itse en anna paljoa painoarvoa ihmisille (lapset asia erikseen), jotka alkavat vuosien päästä nostamaan esille asioita ja tuovat ne julkisuuteen. Jos ei aikuinen ihminen saa suutansa heti auki, niin parempi olla hiljaa.
Ihan tutkitusti ja psykologisesti on tutkittu, että ihmiset muistavat kokemuksensa vuosien takaa usein väärin. Mieli muokkaa asioita ja saattaa muuttaa totuuden ihan toiseksi. Esim.sisarukset saattavat muistaa jonkun lapsuudessaan koetun tapahtuman ihan eri tavalla ja molemmat ovat ihan varmoja omasta muistostaan, että on oikea.
Näin ollen nuo 10v takaiset muistot saattavat olla hyvinkin muokkautuneet vuosien saatossa.
Jotenkin vähän tulee näistä väitteistä mieleen se eräs valtiollisen rahapeliyhtiön pääjohtajan tapaus vuosien takaa. Toimintamalli, jolloin epäasiallinen käytös väitetysti siis ei olisi vain yksittäistapaus jonkun henkilön tapauksessa.
Sitä tapausta on puitu monellakin tavalla vielä ihan viime vuosina:
https://journalisti.fi/artikkelit/2021/04/suomen-ensimmaisessa-isossa-a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena voit tuota miettiä, mutta oletko koskaan miettinyt palvelualalla työskentelevänä? Olet yksin hoitotilanteessa, joudut miettimään tilanteessa mitä teet, syke on korkealla, mieli epäselvä, pelottaa, entä jos tuo rupeaa väkivaltaiseksi, miten hoidan tilanteen, saanko rahani tältä ihmiseltä jos lopetan hoidon ja pistän hänet ulos.
Jep. Itse olen joutunut töissä ahdistelun kohteeksi asiakkaan puolelta, ja tilanne tuli niin yllättäen ja aina pitäisi olla työrooli päällä, eli ei saisi toimia niin kuin siviilissä toimisi (siviilissä huutaisin ja yrittäisin lyödä tai potkia, mu
Todennäköisesti teit. Sinun kannattaisi nyt tutkia sisimpääsi hyvin tarkkaan, jos sinulla on itsereflektointikykyä. Ja jos ei ole, niin kannattaa mennä juttelemaan psykologille miten voisit korjata käyttäytymistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Hyvä että jäi viimein kiinni eikä voi jatkaa sikailuaan. Tuo kauneushoitolassa työntekijöiden ahdistelu on myös niin spesifi toimintatapa enkä pidä mitenkään mahdollisena, että tuollaista pystyisivät useammat tahot toisistaan tietämättä ns. keksimään tai syyttämään aiheetta.
Minulla ei ole ollut mitään mielipidettä Leppilammesta, mutta tykkäsin tosi paljon Hautalehto -sarjasta telkkarissa. Nyt taitaa jäädä kesken, ellei sitten itse Hautalehtoa kirjoiteta sarjasta ulos tai korvata toisella näyttelijällä. Se on harmi.
Suomessa finninfyplääjien ammattikunta on sen verran pieni, että kaikki tuntevat toisensa. Asiasta on voitu sopia kosmetologien risteilyllä viiden sidukan jälkeen. Sitten on nostettu lasit ilmaan ja sovittu että "sikamiehet" nujerretaan.
Nauretttavaa, että menee medialla täydestä kun pyrstö pystyssä tissit tyrkyllä, tyrkyllä olevat keksivät alkaa muistelemaan menneitä. Mee too, juostaan helmat korvissa, minä kanas olen kokenut.
Tuskin parturissa kännissä olevakaan uskaltaa nipistellä naista, jolla on partaveitsi kädessä. Enkä usko, että kännissä olevaa tarvitsee sisälle edes päästää, pitää olla kyllä aika peloissaan jos oven avaa.
Tolkuissaan oleva mies kyllä uskoo jo katseesta, että takahuoneeseen ei ole nyt asiaa mun kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi he niin tekisivät?
Kostonhalu esimerkiksi. Ihan vain nautinnon vuoksi. Sellaisiahan me naiset olemme.
Vierailija kirjoitti:
Se valehtelija voi olla myös ihan joku muu kuin nämä kosmetologit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jäi viimein kiinni eikä voi jatkaa sikailuaan. Tuo kauneushoitolassa työntekijöiden ahdistelu on myös niin spesifi toimintatapa enkä pidä mitenkään mahdollisena, että tuollaista pystyisivät useammat tahot toisistaan tietämättä ns. keksimään tai syyttämään aiheetta.
Minulla ei ole ollut mitään mielipidettä Leppilammesta, mutta tykkäsin tosi paljon Hautalehto -sarjasta telkkarissa. Nyt taitaa jäädä kesken, ellei sitten itse Hautalehtoa kirjoiteta sarjasta ulos tai korvata toisella näyttelijällä. Se on harmi.
Suomessa finninfyplääjien ammattikunta on sen verran pieni, että kaikki tuntevat toisensa. Asiasta on voitu sopia kosmetologien risteilyllä viiden sidukan jälkeen. Sitten on nostettu lasit ilmaan ja sovittu että "sikamiehet" nujerretaan.
Olet niin idiootti tyyppi, etten viitsi kuluttaa aikaani sinuun. Sanon vain, että teet itsestäsi ihan käsittämättömän vastenmielisen ja nolon. Tai et tee, vaan olet.
Minusta Mikon kannattaisi nyt tuoda esille missä salongeissa hän on käynyt. On suorastaan epäreilua, että kosmetologit saavat ampua puskista syytöksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi he niin tekisivät?
Kostonhalu esimerkiksi. Ihan vain nautinnon vuoksi. Sellaisiahan me naiset olemme.
Sä olet kylläkin mies joka vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Mikon kannattaisi nyt tuoda esille missä salongeissa hän on käynyt. On suorastaan epäreilua, että kosmetologit saavat ampua puskista syytöksiään.
Jutun mukaan moni salonki ei ottanut häntä enää vastaan. Kumma kun luullaan että ihmiset lähtisivät keksimään tällaisia. Miksi kukaan tekisi niin? Siinähän joutuu itse syytetyksi kunnianloukkauksesta jos omasta päästään näitä keksisi.