Leppilampi sarja-ahdistelija
No niin, Mikolla on jo vuosia ollut porttareita kauneushoitoloihin ahdistelun takia. Olisihan tämä pitänyt arvata. Mistä näitä sikiää ja miksi naiset sietävät tätä hiljaisuudessa?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nyt-puhuu-hoitaja-mikko-leppilampi…
Kommentit (601)
Syytön, kunnes toisin todistetaan. Me too oli hyvä juttu. Itsekin olen kokenut yllättävänkin paljon ahdistelua, kourintaa jne. jo teinistä lähtien...mutta...mun mielestä 10 vuoden takaisten asioiden tuominen julkisuuteen ei ole reilua. Mitenkään sikailua puolustamatta. Rikoksilla on vanhenemisaikansa, eikä kenenkään puheet lähtökohtaisesti todista rikosta tapahtuneeksi. Nyt on sometuomioistuin korvaamassa länsimaista oikeuslaitosta. Ei näin.
Terv. N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Mikon kannattaisi nyt tuoda esille missä salongeissa hän on käynyt. On suorastaan epäreilua, että kosmetologit saavat ampua puskista syytöksiään.
Jutun mukaan moni salonki ei ottanut häntä enää vastaan. Kumma kun luullaan että ihmiset lähtisivät keksimään tällaisia. Miksi kukaan tekisi niin? Siinähän joutuu itse syytetyksi kunnianloukkauksesta jos omasta päästään näitä keksisi.
Varmasti tuota kunnianloukkausasiaa käsitelläänkin oikeudessa.
No ensin varmaan selvitetään onko väitteissä perää. Jos on niin kyseessä ei ole mikään kunnianloukkaus. Seiska ei huvikseen tuollaisia julkaise. Leppilampikin on ollut ihan hiljaa..luulisi että kiistäisi suureen ääneen jos mitään ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Mikon kannattaisi nyt tuoda esille missä salongeissa hän on käynyt. On suorastaan epäreilua, että kosmetologit saavat ampua puskista syytöksiään.
Miksi? Hehän eivät ole julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikon kannattaa tosiaan vaatia nimet esiin, kuka on kokenut ja mitä että voi vaikka pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jäi viimein kiinni eikä voi jatkaa sikailuaan. Tuo kauneushoitolassa työntekijöiden ahdistelu on myös niin spesifi toimintatapa enkä pidä mitenkään mahdollisena, että tuollaista pystyisivät useammat tahot toisistaan tietämättä ns. keksimään tai syyttämään aiheetta.
Minulla ei ole ollut mitään mielipidettä Leppilammesta, mutta tykkäsin tosi paljon Hautalehto -sarjasta telkkarissa. Nyt taitaa jäädä kesken, ellei sitten itse Hautalehtoa kirjoiteta sarjasta ulos tai korvata toisella näyttelijällä. Se on harmi.
Suomessa finninfyplääjien ammattikunta on sen verran pieni, että kaikki tuntevat toisensa. Asiasta on voitu sopia kosmetologien risteilyllä viiden sidukan jälkeen. Sitten on nostettu lasit ilmaan ja sovittu että "sikamiehet" nujerretaan.
Olet niin idiootti tyyppi, ett
Point proven. Olet hormonaalisesta häiriöstä kärsivä miesvihaaja. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Syytön, kunnes toisin todistetaan. Me too oli hyvä juttu. Itsekin olen kokenut yllättävänkin paljon ahdistelua, kourintaa jne. jo teinistä lähtien...mutta...mun mielestä 10 vuoden takaisten asioiden tuominen julkisuuteen ei ole reilua. Mitenkään sikailua puolustamatta. Rikoksilla on vanhenemisaikansa, eikä kenenkään puheet lähtökohtaisesti todista rikosta tapahtuneeksi. Nyt on sometuomioistuin korvaamassa länsimaista oikeuslaitosta. Ei näin.
Terv. N48
Miten kymmenen vuotta sitten olisi voinut tuoda esiin mitään? Hienoa, kun näitä sikailijoita puolustellaan historiattomasti ja ihmetellään, kun ei aikoinaan ole tuotu ilmi asioita. EI ollut mahdollista. Ketään ei olisi kiinnostanut. Tässäkin hatunnosto, että työnantaja on sentään antanut porttikiellon. Ja joo syytön ennen kuin todistetaan, mutta tässähän sitä todistusaineistoa juuri tulee, kun käy ilmi että kyse on toistuvasta tavasta.
N49
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen salonkileijona! Onkohan isokin reviiri tuollaisilla pedoilla? Taitaa olla Seiskan jutuista päätellen melkein Hangosta Petsamoon. No, vitsivitsi, ei sentään ihan niin iso, kai vain Helsingistä Ivaloon.
En ylläty enää mistään. Sitä vaan ihmettelen, että miten miehet eivät koskaan opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne todistavat oikeudessa, oikeudenkäyntipöytäkirjat ovat julkisia eli joka tapauksessa nimet tulevat esille.
Toivottavasti on jotain säästänyt uran varrella, tai voi mennä se hieno talo nyt alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. N48
Miten kymmenen vuotta sitten olisi voinut tuoda esiin mitään? Hienoa, kun näitä sikailijoita puolustellaan historiattomasti ja ihmetellään, kun ei aikoinaan ole tuotu ilmi asioita. EI ollut mahdollista. Ketään ei olisi kiinnostanut. Tässäkin hatunnosto, että työnantaja on sentään antanut porttikiellon. Ja joo syytön ennen kuin todistetaan, mutta tässähän sitä todistusaineistoa juuri tulee, kun käy ilmi
Onkohan porttarin antanut työnantaja joku oman elämänsä "Monsieur Mosse", joka on katkera siitä, ettei Miksu ollut kiinnostunut hänen kuivettunesta karahkastaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne todistavat oikeudessa, oikeudenkäyntipöytäkirjat ovat julkisia eli joka tapauksessa nimet tulevat esille.
Niin? Luuletko että kukaan lähtee huvikseen tuollaiseen? Varsinkin kun näissä tapauksissa on aina automaattisesti haaskalla lauma miehiä puolustelemassa ahdistelijaa ja haukkumassa ja ho.rottelemassa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan moni salonki ei ottanut häntä enää vastaan. Kumma kun luullaan että ihmiset lähtisivät keksimään tällaisia. Miksi kukaan tekisi niin? Siinähän joutuu itse syytetyksi kunnianloukkauksesta jos omasta päästään näitä keksisi.
No ensin varmaan selvitetään onko väitteissä perää. Jos on niin kyseessä ei ole mikään kunnianloukkaus. Seiska ei huvikseen tuollaisia julkaise. Leppilampikin on ollut ihan hiljaa..luulisi että kiistäisi suureen ääneen jos mitään ei ole tapa
Ihan ensin kannattaa unohtaa se ajatusharha etteikö Seiska julkaisisi tällaisia ilman konkreettisia todisteita. Kyllä julkaisee. Tuossa jutussa on ihan sanat sanaa vastaan eikä mitään konkretiaa. Jos Mikko on käyttäytynyt tylysti tai puhunut kaksmielistä juttua, pienellä liioittelulla saadaan raflaava stoori. Tiedän faktana että Kääk-juoruihinkin läpi menee ihan keksityt jutut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa??? Eivätkö he ikinä opi?!
Ei tuo kaikkia miehiä koske. Se koskee yleensä vaan komeita ja varakkaita tai niitä jotka ovat edes varakkaita. Köyhä ukko tyytyy osaansa.
Niin, ja sitten "todiste" syyttömyydestä on, että katsokaa nyt minua, ei minun tarvitse vongata, koska aina on naisia tyrkyllä. Mutta kun kyse taitaa tosiaan olla valtatripistä, jolle ei pääse vapaaehtoisten kanssa. Pitää päästä osoittamaan, että minä saan tehdä, mitä haluan.
Nimenomaan. Seksuaalisessa väkivallassa kyse on juuri nöyryytyksestä, alistamisesta ja vallankäytöstä. Jotkut tampiot eivät ymmärrä tätä vaan kuvittelevat että kyse on seksuaalisesta turhaumasta. Sen purkamiseen riittävät kyllä vallan hyvin omat kädetkin. Mutta pointti onkin välineellistää toinen oman alistavan fantasian välikappaleeksi.
Ja uskokaa että näitä tulee lisää.. Ensin Aku ja nyt Mikko.. Kuka seuraavaks?
Pääseekö komea mies kuin koira veräjästä? Onko jopa itsekin luottanut siihen?
Vierailija kirjoitti:
En ylläty enää mistään. Sitä vaan ihmettelen, että miten miehet eivät koskaan opi.
Kaikissa kotimaisissa leffoissa isäntä hässi piikoja ja piikarassukat olivat vielä aitassa nukkuessaan renkien käsittelyssä. Kun vahinko kävi piika joutui mierontielle, kerjuulle lapsi kainalossan. Kun kylille tuli kaunis opettaja, isäntämiehet kaatuivat opettajattaren sänkyyn, hyvä kun ehtivät riisua sukset jaloistaan.
On se mies vähän oppinut ja tyttökin, mun mielestä. Amerikassa on vielä paljon opittavaa, sieltähän se kaikki sotakin tänne rantautuu.
Kun katsoo näitä Exiä rannoilla ja kolmen kimppaa, täälläkin on syytä ryhdistäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. N48
Miten kymmenen vuotta sitten olisi voinut tuoda esiin mitään? Hienoa, kun näitä sikailijoita puolustellaan historiattomasti ja ihmetellään, kun ei aikoinaan ole tuotu ilmi asioita. EI ollut mahdollista. Ketään ei olisi kiinnostanut. Tässäkin hatunnosto, että työnantaja on sentään antanut porttikiellon. Ja joo syytön ennen kuin todistetaan, mutta tässähän sitä todistusaineistoa juuri tulee, kun käy ilmi
Siksi, että nämä väitteet ovat väitteitä, joita poliisi ei tutki. On hyvinkin todennäköistä, että monen naisen ilmoittamana häirintä on totta, mutta silti tästä puuttuu rikosprosessi ja todellinen todistusaineisto. Tällöin jää eri asteisia epäilyksiä. Pelkäänpä, että nämä kuviot toistuessaan vain heikentävät naisten asemaa. On totta, että ennen naiset eivät uskaltaneet puhua, ja ennen kulttuuri oli sallivampi miesten sikailulle. On väärin silti antaa ymmärtää, ettäme naiset olemme niin heikkoja, ettemme kykenisi puuttumaan asioihin. Näissä väitteissä on osin kyse hyvin vanhoista asioista. Seksuaalinen häirintä ei valitettavasti kuulu rikoksiin, jotka eivät vanhene, murha taas kuuluu. Jos puramme länsimaalaisen oikeusjärjestelmän kivijalan, syyttömyysolettaman (syytön kunnes toisin todistetaan), antaa tämä vallan kaikenmaailman noitavainoille. Kohta ovat naisetkin tulilinjalla. Seuraukset näistä joukkotuomioista ovat usein paljon fataalimmat kuin oikeuden määräämässä tuomiossa olisi. Ihminen voi menettää koko uransa. Samalla myös yhteiskunnan maksama koulutus valuu hukkaan. Toki julkkiksilla on myös enemmän vastuuta käytöksestään.
En siis puolusta sikailua, vaan tuon esiin sen, että tällaisten syytösten ja joukkotuomioiden seurauksien tulisi olla jollain tavalla systemaattisia ja kontrolloituja. Nyt pelin henki on random-ukkojen cancelointi (sikoja on varmasti ollut enemmänkin) ja hommasta puuttuvat muutenkin kaikki pelisäännöt.
Aika karua ajatella että nää jotka Mikkoa nyt puolustavat ovat jotkut jonkun vanhempia. Näinkö he ottaisivat tuollaisen asian jos se olisi oma tytär joka kertoo tulleensa lääpityksi kesken työpäivän? "älä sinä tyttö valheita puhu!!! Kateellinen olet vain rahanahne!!! Mikko niin mukava kotoisa ohjelmassakin niin hyvin käyttäytyi!!!!" Tai naureskeltaisiin vain että "hehheh sellaista se on,,,,,, komea mies mikko tykkäsit kuitenkin"