Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leppilampi sarja-ahdistelija

Vierailija
30.05.2024 |

No niin, Mikolla on jo vuosia ollut porttareita kauneushoitoloihin ahdistelun takia. Olisihan tämä pitänyt arvata. Mistä näitä sikiää ja miksi naiset sietävät tätä hiljaisuudessa? 

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nyt-puhuu-hoitaja-mikko-leppilampi…

Kommentit (601)

Vierailija
361/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jotenkin karmii tuo ex-vaimo Emilia joka tungettelee tuon Mikon uusiin naiskuvioihin kolmanneksi pyöräksi. Ekana, sen Maryamin kanssa ystävystyi. "Seikassa kertoo:  Juuri vähän aikaa sitten olin Mikon ja hänen uuden kumppaninsa (Maryam Razavi) kanssa hiihtämässä. "

Sitten taas hyvää pataa tämän Beatan kanssa. Häissä oli läsnä ja todennäköisesti kaikissa muissakin parin tilaisuuksissa mukana, ikäänkuin perheenjäsenenä. 

Hänellähän on omakin mies, eikö se jo kummastuta sitä uutta miestä? Itse en sallisi. Ja, se että on yksi jo lähes aikuinen lapsi tehty 20 v sitten, ei tee heistä yhteistä suurperhettä. Omituista ja häiriintynyttä. 

Ei kyllä tasan tarkkaan mun ja mieskaverini hiihtoreissuille kukaan exä tunkisi mukaan.

On kyllä karmivaa ja häiriintynyttä. Tuo tyyppihän tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa. Hirveä nainen.

Ei ihme, että Mikko parka on joutunut ahdistelemaan naisia.

Vierailija
362/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Beata tietää. Olen kyllä pettynyt. Eikö näillä ukoilla yhdelläkään pysy järki päässä ja muna housuissa, kun tulee kuuluisuutta?

Miten ei tietäisi? Oma mies on saanut syytteen ja asia on ollut esillä mediassa. Meinaat ettei Beata osaa lukea tai muuten seurata uutisia?

Ei kai se vielä syytteeseen ole edennyt? Siis syyttäjähän tekee syyttämispäätöksen jossain vaiheessa, tai syyttämättäjättämisen. Hastateltu vasta on.

Mikko Leppilampi on jo saanut syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Nämä ovat vain pientä lisää.

Ei kyllä ole syyttäjä vielä tehnyt päätöstä nostaako syytteet vai ei. Hänestä on tehty rikosilmoitus, ja poliisi o

Jos näin on, niin pahoittelen. Ilmeisesti sekoitin johonkin toiseen miesjulkkikseen. Näitä kun on niin paljon. Pyydän anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Beatana ottaisin jalat alleni, lapset mukaan ja eron vireille asap. En katselisi hetkeäkään tuollaista äijää.

Ja muuttaisit mihin? Niillä on takuulla avioehto.

Vierailija
364/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden teini-ikäisen lapsenkin Instagram täynnä omituista tyrkytystä. Jossain kuvassa vaatteet päällä mutta kädellä nostaa puseroa niin että maha näkyy kaikille. Ei näköjään muka koulutuetut vanhemmat valvo alaikäistä lastaan ettei julkaise seksuaalisesti virittynyttä materiaalia. Jotain on vialla? 

Vierailija
365/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Beatana ottaisin jalat alleni, lapset mukaan ja eron vireille asap. En katselisi hetkeäkään tuollaista äijää.

Asunnottomien yömajaan.

Vierailija
366/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks toisensa jälkeen julkkismiehet paljastuu täysiksi sioiksi. Mikä hitto siinä on?

He tosiaan ovat täysiä sikoja, paljastuvat nyt vihdoin kun kulttuuri ei enää ole pelkkää patriarkaalisten sortajatyrannien hyysäämistä ja hyssyttelyä.

Vierailija
367/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua jotenkin karmii tuo ex-vaimo Emilia joka tungettelee tuon Mikon uusiin naiskuvioihin kolmanneksi pyöräksi. Ekana, sen Maryamin kanssa ystävystyi. "Seikassa kertoo:  Juuri vähän aikaa sitten olin Mikon ja hänen uuden kumppaninsa (Maryam Razavi) kanssa hiihtämässä. "

Sitten taas hyvää pataa tämän Beatan kanssa. Häissä oli läsnä ja todennäköisesti kaikissa muissakin parin tilaisuuksissa mukana, ikäänkuin perheenjäsenenä. 

Hänellähän on omakin mies, eikö se jo kummastuta sitä uutta miestä? Itse en sallisi. Ja, se että on yksi jo lähes aikuinen lapsi tehty 20 v sitten, ei tee heistä yhteistä suurperhettä. Omituista ja häiriintynyttä. 

Ei kyllä tasan tarkkaan mun ja mieskaverini hiihtoreissuille kukaan exä tunkisi mukaan.

Varmaan just sen takia että heillä on yhteinen lapsi, joka viettää paljon aikaa isän ja uuden puolis

Se on kontrollointia. Tunnistan kyllä...Mut, menee ketjun aiheesta ohi.

Vierailija
368/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehiä vaivaa??? Eivätkö he ikinä opi?!

Munat vaivaa. Ja rajattomuus. Tuo, että ahdistellaan palveluammattissa olevaa henkilöä on kyllä vastenmielistä ja laskelmoitua. 

Saa nähdä mitä kaikkea vielä tulee esiin

Vierailija
369/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asianajaja ajaa asiakkaan etua, siitä maksetaan.

Aina voi kieltäytyä vetoamalla esim aiempiin toimeksiantoihin, joiden vuoksi aika ei riitä.

Mutta Leppiniemi oikein kiimaisena innoissaan ottaa näitä Siltsuja, Aarnoita, Lauri Tähkää ja nyt Leppilampea asiakkaikseen.

Tosin raiskari-kenraali antoi jo akalle potkut. Vaasan hovioikeudessa ei Riitta Leppiniemeä näy.

Vierailija
370/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntoihin kai nyt yleensä muutetaan. Etsitään itselle sopiva jne.

Vierailija
371/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnottomien yömajaan.

Vaikka sen toisen loisen Chachin luo Duudsoneille. Sama suukitalakihalkiokin.

Vierailija
372/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noiden teini-ikäisen lapsenkin Instagram täynnä omituista tyrkytystä. Jossain kuvassa vaatteet päällä mutta kädellä nostaa puseroa niin että maha näkyy kaikille. Ei näköjään muka koulutuetut vanhemmat valvo alaikäistä lastaan ettei julkaise seksuaalisesti virittynyttä materiaalia. Jotain on vialla? 

Jätä lapset rauhaan. Eivät liity mitenkään Mikko Leppilammen ahdistelukohuun.

Vierailija
373/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munat vaivaa. Ja rajattomuus. Tuo, että ahdistellaan palveluammattissa olevaa henkilöä on kyllä vastenmielistä ja laskelmoitua. 

Saa nähdä mitä kaikkea vielä tulee esiin

Minun isälläni, veljelläni ja pojilla on munat, mutta kukaan heistä ei ole kohdellut, eikä kohtele naisia huonosti.

Päinvastoin.

Viisaalta ja lempeältä isältäni siirtyi tasa-arvo ensin minuun ja minun kauttani lapsiin. 

Vierailija
374/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vanhat julkkisukot ottaa toisella kierroksella nuoren naiivin tytön, joka on täysin taloudellisesti riippuvainen siipastaan. Sitten pusketaan seuraava sukupolvi maailmaan, niin mihis siitä lähdet vauvat kainalossa. Pidetään hymyillen somessa julkisivu pystyssä vaikka joutuu kestämään pettämistä yms. Se joka maksaa koko lystin, saa sikailla ihan miten huvittaa.

Vierailija
375/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku puhu että selänne tekee sitä ja tätä. ei se ole ketään ahdistellut, päinvastoin sen kimpussa on aina lauma tyyppillisiä naisia, joista on hienoa jakaa haisevaa lättyä julkkismiehelle! ei uskottomuus kai ole rikos suomessa? naisten huoramai.us pitäisi kyllä laittaa rikoslakiin.

No ei varmaan ole ahdistellutkaan. Ihme, että on sen verran järkeä päässä. Mutta tunnettu pukki se on. Entinen lukiokaveri oli Selänteen jahdilla Kotkan Meripäivillä yli 10 vuotta sitten. Ei siellä vaan "juteltu" nättien tyttöjen kanssa. Teemulla ja Sirpalla on varmaan avoin suhde, kun Teemu on juossut muiden naisten perässä jo vuosikymmenet. Jos homma on ok kaikille osapuolille niin silloin siinä ei ole mitään väärää.

no just tostahan mä kirjoitan, tiedän itse naisen joka jakannut ja mun 2 kaveria tietää naisia jotk

Teemuhan se silloin on, joka jakaa. Perheellisenä ja varattuna vieläpä.

Vierailija
376/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kaikkia miehiä koske. Se koskee yleensä vaan komeita ja varakkaita tai niitä jotka ovat edes varakkaita. Köyhä ukko tyytyy osaansa.

Mutta ei läheskään kaikki komeat ja varakkaat käyttäydy noin törkeästi naisia kohtaan. Vain kuspiät.

Vierailija
377/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnottomien yömajaan.

Vaikka sen toisen loisen Chachin luo Duudsoneille. Sama suukitalakihalkiokin.

Siis täh? Kummalla on, mistä tiedät vai keksitkö its? Ei ainakaan kuvista huomaa mitään. Ne kyllä tekee yhteistyötä Beatan luistelukurssilla. Cachi antaa tanssitunteja tai jotai.

Vierailija
378/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai hän voi hommata oman asunnon kuten muutkin. Lisäksi isänsä on plastiikkakirurgi niin tuskin mitään hätää olisi.

Vierailija
379/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän tällainen julkisuus on, mutta ehkä tämä on Mikolle pysähtymisen paikka. Ollaan kiireisiä, takakireitä ja stressaantuneita.

Eikä silti tunne kelpaavansa, vaikka kuinka yrittää.

Siihen, että ihminen on onnellinen, ei tarvita miljoonalukaaleita, eikä Hollywood tähteyttä.

"Risumaja, missä nauretaan, on arvokkaampi kuin palatsi, jossa itketään."

Vierailija
380/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava suurtuotanto: Lemminkäinen ja Lapin noita

kjeh kjeh kjeh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän