Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leppilampi sarja-ahdistelija

Vierailija
30.05.2024 |

No niin, Mikolla on jo vuosia ollut porttareita kauneushoitoloihin ahdistelun takia. Olisihan tämä pitänyt arvata. Mistä näitä sikiää ja miksi naiset sietävät tätä hiljaisuudessa? 

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nyt-puhuu-hoitaja-mikko-leppilampi…

Kommentit (601)

Vierailija
341/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivystävänä lääkärinä toimiessani n 60v mies painoi yks kaks päänsä syliini. Toisen kerran ajanvarausvastaanotolla samanikäinen eri mies tuli viereeni seisomaan, kun näytin päätteeltä hänelle tuloksiaan. Sit yks kaks kapsahti kaulaani.

Työnsin spontaanisti molemmat pois. Jälkimmäinen yritti toisenkin kerran. Ei onnistunut, kun osasin varautua.

Eipä noista tuon kummempia juttuja nostettu siihen aikaan.

Vierailija
342/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä jutut ovat huhuja mutta samantien leppilampi on tuomittu ja canceloitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppilampi ei enää saa hieroja-aikoja Helsingissä kun porttikielto niin moneen paikkaan 😅 Sellainen suosikkijuontaja 😙

Minusta tässä ei ole mitään hauskaa. Päinvastoin. Pitkä matka on tasa-arvoon.

Vierailija
344/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Beata tietää. Olen kyllä pettynyt. Eikö näillä ukoilla yhdelläkään pysy järki päässä ja muna housuissa, kun tulee kuuluisuutta?

Miten ei tietäisi? Oma mies on saanut syytteen ja asia on ollut esillä mediassa. Meinaat ettei Beata osaa lukea tai muuten seurata uutisia?

Ei kai se vielä syytteeseen ole edennyt? Siis syyttäjähän tekee syyttämispäätöksen jossain vaiheessa, tai syyttämättäjättämisen. Hastateltu vasta on.

Vierailija
345/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tapaus Matti Ahde, joka mielellään halaili mm. hierojaa. Selitti käytöstään sillä, että hän nyt vaan on tällainen joviaali veikkonen.

Asia tuli ilmi, skandaalihan siitä tuli ja miestään uskonut Hilkka Ahde puolusti miestään mm. telkkarissa raivokkaasti.

Selvitys tehtiin kuitenkin ja Matti Ahde oli syyllistynyt käpälöintiin. Tämä hieroja tuskin oli ainoa uhri.

Palveluammatti on muutenkin vaativa ja raskas, joten ylimääräisiä häiriötekijöitä eli käpälöintejä, pyyntöjä, vihjailuja ei siihen kaivata. Jos näitä ilmenee, on kyse pelkästään alistamisesta, vallankäytöstä.

Kai nyt varatut julkkismiehetkin tietävät, mistä niitä navanaluspalveluita oikeasti saa.

Vierailija
346/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kulisseja. On seiska päivää lehti ja heidän tekemät klikkaukset. Ei tuosta pariskunnasta saa rikollisia tekemälläkään. 

Vierailija
347/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy seiska jahti heidän osaltaan. Mun mielestä Mikko teki oikein, kun sanoi, että ei alistu kiusattavaksi. Kiusaajille smash on the face. 

Vierailija
348/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Beata tietää. Olen kyllä pettynyt. Eikö näillä ukoilla yhdelläkään pysy järki päässä ja muna housuissa, kun tulee kuuluisuutta?

Naisia kaatuu kuin heinää niin miksi jarrutella? Se piirtää jolla liitua 😎

Kannattaa piirrellä vain siellä, missä se liitu on tervetullutta. Leppilampi saa aivan vapaasti pettää vaimoaan ja panna ympäriinsä. Oma asiansa.

Se taas onkin aivan toinen juttu, jos ahdistellaan naisia heidän työpaikallaan.

Vierailija
349/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran päivystävänä lääkärinä toimiessani n 60v mies painoi yks kaks päänsä syliini. Toisen kerran ajanvarausvastaanotolla samanikäinen eri mies tuli viereeni seisomaan, kun näytin päätteeltä hänelle tuloksiaan. Sit yks kaks kapsahti kaulaani.

Työnsin spontaanisti molemmat pois. Jälkimmäinen yritti toisenkin kerran. Ei onnistunut, kun osasin varautua.

En usko, että olet ollut lääkäri. Tyhmempikin tajuaa, että asetelma on aivan päinvastainen kertomissasi esimerkeissä. Sinulla lääkärinä on auktoriteetti ja valta tilanteessa. Sekä järkähtämätön tuki takanasi.

Vierailija
350/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua hoitajana toimiessani on kourittu perseestä useastikin. Ällöttää, mutta ajattelen, että dementoituneita ovat, mutta veetuttaa silti. Täysin eri asia olisi sitten, että joku terve julkkis käyttäytyisi näin, niin sitä ei tarvitse mitenkään hyväksyä. 

Vierailija
351/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä jutut ovat huhuja mutta samantien leppilampi on tuomittu ja canceloitu

Leppilampea vastaan on nostettu syyte seksuaalisesta häirinnästä. Se ei ole huhu. Se on faktaa.

Vierailija
352/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Beata jatkaa iloisen kulissiperheen esittelyä. Tiesin, ettei Emilia turhaan Mikosta eronnut. Hänellä vaan oli hyvä omat tulot ja ammatti, niin ei tarvinnut jäädä tuollaista katselemaan. Beata ei eroa. Tulot niin pienet hänellä ja menettäisi hienon asunnon.

Tän takia jotkut miehet haluaa nuoren, nätin ja pienituloisen naisen...

Vierailija
353/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei tietäisi? Oma mies on saanut syytteen ja asia on ollut esillä mediassa. Meinaat ettei Beata osaa lukea tai muuten seurata uutisia?

Ei kai se vielä syytteeseen ole edennyt? Siis syyttäjähän tekee syyttämispäätöksen jossain vaiheessa, tai syyttämättäjättämisen. Hastateltu vasta on.

Mikko Leppilampi on jo saanut syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Nämä ovat vain pientä lisää.

Vierailija
354/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan Leppilammen ohjailleen kauneudenhoitajan kätösen oman jököttävän pikkupippelinsä päälle.

Ei ole sopivaa käytöstä tuollainen. 

Vierailija
355/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kulisseja. On seiska päivää lehti ja heidän tekemät klikkaukset. Ei tuosta pariskunnasta saa rikollisia tekemälläkään. 

Eihän tässä pariskunnasta olekaan kyse. Tosiasia kuitenkin on, että Mikko Leppilampi on saanut syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Eli syyttäjä on tehnyt syyttämispäätöksen tutkittuaan tapausta.

Vierailija
356/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin karmii tuo ex-vaimo Emilia joka tungettelee tuon Mikon uusiin naiskuvioihin kolmanneksi pyöräksi. Ekana, sen Maryamin kanssa ystävystyi. "Seikassa kertoo:  Juuri vähän aikaa sitten olin Mikon ja hänen uuden kumppaninsa (Maryam Razavi) kanssa hiihtämässä. "

Sitten taas hyvää pataa tämän Beatan kanssa. Häissä oli läsnä ja todennäköisesti kaikissa muissakin parin tilaisuuksissa mukana, ikäänkuin perheenjäsenenä. 

Hänellähän on omakin mies, eikö se jo kummastuta sitä uutta miestä? Itse en sallisi. Ja, se että on yksi jo lähes aikuinen lapsi tehty 20 v sitten, ei tee heistä yhteistä suurperhettä. Omituista ja häiriintynyttä. 

Ei kyllä tasan tarkkaan mun ja mieskaverini hiihtoreissuille kukaan exä tunkisi mukaan.

Vierailija
357/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jotenkin karmii tuo ex-vaimo Emilia joka tungettelee tuon Mikon uusiin naiskuvioihin kolmanneksi pyöräksi. Ekana, sen Maryamin kanssa ystävystyi. "Seikassa kertoo:  Juuri vähän aikaa sitten olin Mikon ja hänen uuden kumppaninsa (Maryam Razavi) kanssa hiihtämässä. "

Sitten taas hyvää pataa tämän Beatan kanssa. Häissä oli läsnä ja todennäköisesti kaikissa muissakin parin tilaisuuksissa mukana, ikäänkuin perheenjäsenenä. 

Hänellähän on omakin mies, eikö se jo kummastuta sitä uutta miestä? Itse en sallisi. Ja, se että on yksi jo lähes aikuinen lapsi tehty 20 v sitten, ei tee heistä yhteistä suurperhettä. Omituista ja häiriintynyttä. 

Ei kyllä tasan tarkkaan mun ja mieskaverini hiihtoreissuille kukaan exä tunkisi mukaan.

Juu. Juuri tuo tässä tapauksessa on karmivaa. Ei se miten Leppilampi on käyttäytynyt tai mitä hän on tehnyt. Olipa hyvä kun löysit naisen, kenen toimintaa voi paheksua ja pitää karmivana.

Vierailija
358/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan just sen takia että heillä on yhteinen lapsi, joka viettää paljon aikaa isän ja uuden puolison kanssa? Sehän on aivan luonnollista haluta tutustua silloin. Lapsi on ollut vielä ihan teini kun Mikko on alkanut tapailla Beataa

Vierailija
359/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampi on jo saanut syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Nämä ovat vain pientä lisää.

Ei kyllä ole syyttäjä vielä tehnyt päätöstä nostaako syytteet vai ei. Hänestä on tehty rikosilmoitus, ja poliisi on  kuulustellut, jonka jälkeen poliisi päättää viekö jutun syyttäjälle. Sitten syttäjä päättää , viekö oikeuteen vai ei.

Vierailija
360/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Mikon kannattaisi nyt tuoda esille missä salongeissa hän on käynyt. On suorastaan epäreilua, että kosmetologit saavat ampua puskista syytöksiään. 

Mikon kannattaisi nyt toivoa, ettei tule lisää sopimatonta käytöstä esiin.

Olisi kannattanut itseriittoisen urostampion käyttäytyä jo oletusarvoisesti aina niin hyvin, että sopimattomuuksia (todistusaineistolla) ei tulisi esiin.