Leppilampi sarja-ahdistelija
No niin, Mikolla on jo vuosia ollut porttareita kauneushoitoloihin ahdistelun takia. Olisihan tämä pitänyt arvata. Mistä näitä sikiää ja miksi naiset sietävät tätä hiljaisuudessa?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nyt-puhuu-hoitaja-mikko-leppilampi…
Kommentit (601)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää toi Beata. Jatkaa iloisia postailuja kuin ei mitään ja uskoo varmasti, ettei mitään tällaista ole ikinä voinut tapahtua. Ikää alle 30vee.. voi voi ihan surettaa hänen puolestaan, kun kaikki mihin uskoo romahtaa. Se on sitä elämänkokemusta hankintaa..
Minua ei säälitä yhtään. Ottanut tarkoituksella varakkaan miehen. Taitaa olla taas niin, että kun tulee vastoinkäymisiä ja ukko köyhtyy, niin akka löytää uuden.
Mikä varakas se Mikko muka on? Näyttelijät ei rikastu suomessa. Eikö se sanonu että oli pohjalla ja veljen piti auttaa pois kotiin ulkoailta.
Westendissä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää.
Pyylevä, moraaliton AA Riitta Leppiniemi puolustaa tätäkin, niinkuin pedari Siltsua, Tähkää ja huume Aarniota. Tekee rahasta mitä vaan.
Leppiniem i on nyt siinä asemassa missä oli Heikki Lampela, huippuasianajaja.
Leppiniemi ei poseera sekoiluillaan seiskassa ja muualla toisin kun Lampela. Joillakin on edelleen vaikea käsittää, että Suomessa taataan kaikille oikeudenmukainen oikeudenkäynti, sisältäen myös oikeuden käyttää asianajajaa. Ei se asianajaja sitä itse tekoa puolusta eikä uhria siellä hauku, ainakaan pätevä sellainen. Ja tämä ei ole puolustuspuheenvuoro Leppilammen tekemisille.
ketä veikkaatte kuka paljastuu seuraavaksi sarja ahdistelijaksi? linnoinmaa?
Vierailija kirjoitti:
Selänteet siellä komppaamassa Mikon puolusteluja. Jos ei edes itse ymmärrä tehneensä mitään väärää, niin on toivoton tapaus.
Teme on uskollinen olut Sirpalle, Sirpassa on sitä jotain , ei tarvi muista naisia katsella edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteet siellä komppaamassa Mikon puolusteluja. Jos ei edes itse ymmärrä tehneensä mitään väärää, niin on toivoton tapaus.
Teme on uskollinen olut Sirpalle, Sirpassa on sitä jotain , ei tarvi muista naisia katsella edes.
joo varmaan :D onhan näitä seiskan kuvia ollut ko. herrastakin huvijahdeilla poikaporukassa.
Ei olisi eka kerta, kun miesstaralla olisi kihahtanut keltainen neste päähän niin, ettei edes hölsky... Itse asiassa ihan tavallistahan tuo tuollainen on heillä...
Vierailija kirjoitti:
Säälittää toi Beata. Jatkaa iloisia postailuja kuin ei mitään ja uskoo varmasti, ettei mitään tällaista ole ikinä voinut tapahtua. Ikää alle 30vee.. voi voi ihan surettaa hänen puolestaan, kun kaikki mihin uskoo romahtaa. Se on sitä elämänkokemusta hankintaa..
Säälittää ekalla kerralla. Jos kuitenkin päättää jäädä parisuhteeseen ja käytös toistuvasti jatkuu ja jää silti niin sitten se on oma valinta eikä säälitä enää yhtään.
269. Selänteestä tiedän paljonkin kaikenlaisia ei-niin-kiiltokuvamaisia stooreja. Ei hän mikään yhden naisen mies ole, ei tod.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitenkä ne kostonhaluiset naiset, jotka haluavat pilata näyttelijän uran, kun ovat löytäneet keinon, jossa voidaan mediassa mustamaalata mies ahdistelusta. Tästä harva haluaa puhua. Tähän riittää julkisuus, rikkaus tai se, että ei osoittanut huomiotaan tietylle/tietyille naisille. Tämä sitten helposti muuttuu julkiseksi lynkkaukseksi, johon suurin osa projisoi omaa tiedostamatonta kateuttaan ja/tai pahaa oloaan. Ei ole helppoa olla julkkis nykyään.
Kyllä se tuon osalta on helppoa ihan käytöstavoilla, myös julkkiksille. Jokainen pystyy halutessaan käyttäytymään hyvin ja toisia kunnioittavasti.
Mua alkoi esimies erittäin vihjailevasti ja sniikisti ahdistelemaan ekalla viikolla uudessa työssä, mutta vain kun oltiin kahden. Siinä oli liian iso kynnys alkaa puhumaan asiasta eteenpäin, kun olin itse koeajalla ja mitään todisteita ei tuollaisesta jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa??? Eivätkö he ikinä opi?!
Noilla manikyristeillä ei ole minkäänlaista harkintakykyä. Eivätkö ne ymmärtäneet, että olisivat voineet päästä itsekin reittä pitkin julkkiksiksi ja insta-vaikuttajiksi ja sitä kautta onlyfans-tähdiksi?
eräällä jääkiekko tähdellä on oma hieroja Kaliforniassa, ikioma kulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota arvelinkin tapahtuneen. Mut eipä tuo kovin vakava rikos mielestäni ole, mutta väärinhän se silti on. Nyt vaan osui semmonen Lapin-nainen ettei painanukkaan villasella. Ehkä joku lesbo? Joku virka-intoilija kenties.
Odotin jotain erikoisempaa tapahtuneen.
Kyllä se on rikos, jos minä olen hieroja tai fysioterapeutti, ja minun asiakas tarttuu käteeni ja vie sen munilleen.
Siihen loppui se asiakassuhde, ja tekisin rikosilmoituksen.
Ja en ole lapinnainen, en lesbo, enkä virkaintoilija.
Olen hoito-ja sosiaalialan ammattihenkilö, jolla myös yllämainitut koulutukset.
En tee töitäni siksi, että annan asiakkaideni tai potilaiden tehdä minulle mitä vain, kuten lääppiä,kosketella ja ehdotella.
Olen itse asiallinen töissäni, ystävällinen, palveluhenkinen ja ammattitaitoinen.
Asiakas
Homo sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää.
Pyylevä, moraaliton AA Riitta Leppiniemi puolustaa tätäkin, niinkuin pedari Siltsua, Tähkää ja huume Aarniota. Tekee rahasta mitä vaan.
Leppiniem i on nyt siinä asemassa missä oli Heikki Lampela, huippuasianajaja.
Leppiniemi ei poseera sekoiluillaan seiskassa ja muualla toisin kun Lampela. Joillakin on edelleen vaikea käsittää, että Suomessa taataan kaikille oikeudenmukainen oikeudenkäynti, sisältäen myös oikeuden käyttää asianajajaa. Ei se asianajaja sitä itse tekoa puolusta eikä uhria siellä hauku, ainakaan pätevä sellainen. Ja tämä ei ole puolustuspuheenvuoro Leppilammen tekemisille.
Tiedetään, tarkoitin että saa nimekkäitä puolustettavia.
Onko kauneushoitolassa hoitajia? Sairaanhoitajia, lähihoitajaa jne. Ahaa, enpä oo tiennytkään.
Eikö Sonja muuttanut erilleen, turha Sonjaa on lynkata samaten Beataa.
Leppilampi on luvannut selvittää nämä viimeisimmätkin väitteet virallisen prosessin läpi ja kautta. Eiköhän sieltä jonkinlainen selko saada. Sinsänsä ei olisi yllätys, että olisi käyttäytynyt epäasiallisesti aiemminkin. Mihin leopardi täplistään pääsee?
Pojat on poikia...
Eihän se meidän poika...
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää.
Kiva henkilöityä tämmöisten asianajajaksi. Tosin rahasta kai tuokin tätä tekee.
Täällä tuntuu olevan taas näitä tietäjiä. Joku kertoo jotain mitä on kuullut jonkun kertovan jne. Nykypäivän naiset pitäisi laittaa takaisin sinne mistä ovat tulleetkin. Väkivalta, raiskaus, ahdistelu on tuomittavaa. Jokaisen pitää osata sanoa ei ja mahdollisuuksien mukaan poistua paikalta, mutta se, että jos joku sanoo sinulle, että onpa kaunis takapuoli tai sääret tai jotain muuta vastaavaa niin ennen sanottiin kiitos. Pidettiin kohteliaisuutena, tänä päivänä se joidenkin pikku sielujen mielestä ahdistelua kun puututaan hänen kehonsa "arvosteluun". Jos joku ottaisi minua kädestä ja tekisi niin kuin nyt Mikon väitetään tehneen niin irrottaisin otteen ja sanoisin että ei käy. Jos loppuu niin se on siinä. Ei traumoja ei mitään. Sääliksi käy miehiä tämän päivän yhteiskunnassa. Jos sana ei tehoa se on asia erikseen.
Ainakin työyhteisössä on vaikea puuuttua jos teko ei ole erittäin räikeä ja/tai jos ei ole todistajaa tai todistaja on miesääliö, joka puolustaa kaveriaan tai Elina Valtonen, joka puolustelee ja suojelee kaikkia kokoomuslaisia oksettavia lähmiviä setämiehiä.
Minä olen päässyt sillä, että olen kuuluvasti ja saatanan äkäisesti sanonut, että minua ei lääpittä, jos kosket kerrankin uudestaan, lyön hampaasi kurkkuusi. Kerran olen lyönyt lääppijää, setämies tarttui hoikasta uumastani kiinni kultaisella 1970-luvulla, löin lujaa naamaan, tuli lopputili siitä firmasta. Ei haitannut. Tanssipaikoilla nuorena käydessäni on persiiseen käyty kiinni, jos olen ehtinyt niin polvea munille olen tarjoillut, sinne ne jäi kenttään ulisemaan.