IS: Pulloihin kiinni niitatut korkit olivat ex-PM Jyrki Kataisen älynväläys!
Jos nyt kesällä haluat antaa kiitosta siitä, että suupielestäsi roikkuu juodessa muovikorkki, voit mielessäsi kiittää Jyrki Käteistä, Suomen entistä katastrofi pääministeriä. Kiitos Kokoomus, kiitos Käteinen, nyt maailma pelastuu.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Käteinen halunnut Suomeen joku 1,7 m4mu4 vuonna 2008? Nyt tämä älynväläys. Olen vihannut nykyisiä korkkeja alusta alkaen. En ole yllättynyt, että juuri Käteinen kaikista maailman piruista oli tämänkin takana. Käteinen on kuin punkki, josta ei koskaan pääse eroon. Saisi painua jo helvettiin.
*1,7 miljoonaa
Vierailija kirjoitti:
Katainen, tuo niksipirkan kruunaamaton kuningas.
Täys elätti ja loinen se on. Tyypillinen savolainen.
Vierailija kirjoitti:
On tämä hullun hommaa. Ensin tuli muovikorkit pahvitetroihin ja maitopurkkeihin, joissa niitä ei mihinkään edes tarvita. Sitten muovikorkeista luopumisen sijaan päätettiin niitata ne kyseisiin pahvitetroihin kiinni hankaloittamaan elämää, juomista ja lajittelua. Entä jos oltaisiin kielletty tarpeettomat muovikorkit?
Eivät ne ole muovisia ne korkit vaan kasvipohjaisia. Kylläpä teidän elämä nyt hankaloituu mutta teillähän on muutenkin liian helppoa tuo elämä. Minua itseäni nuo korkit eivät haittaa.
Kansalaisen kirja: Taisteluni. Pullonkorkki ja sen ruuvaus.
Just luin jostain että muoviset pullonkorkit on Suomen rannoilla 10 yleisimmän roskan joukossa. Tai siis ainakin oli, saas nähdä miten tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei roiku mitään, kun ne saa halutessaan irti kyllä. Mutta joo, yksi typerimmistä keksinnöistä kyllä.
No siis, koko ideahan on pilalla ja täysin turha kerta ihmiset irrottaa ne korkit sitten väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katainen, tuo niksipirkan kruunaamaton kuningas.
Täys elätti ja loinen se on. Tyypillinen savolainen.
Tyypillinen kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
Nix-nax, saksilla poikki vaan molemmista päistä. Elämä on muutenkin vaikeaa liikasäännelyyssä yhteiskunnassa. Vaan on lähäreillä töitä, kun käyvät vanhusten luona helleaikana leikkaamassa korkkeja.
Ps. Kyllä vihreät pelastavat valaat muoviroskalta!
Onko Katainen vihreä?
Vierailija kirjoitti:
Just luin jostain että muoviset pullonkorkit on Suomen rannoilla 10 yleisimmän roskan joukossa. Tai siis ainakin oli, saas nähdä miten tulevaisuudessa.
Oletko nyt ihan varma, että nimenomaan Suomessa? Ja ovatko ne todella Suomesta peräisin? Meressä roskat voivat kulkeutua pitkänkin matkan takaa ja emme ole ainoa valtio Itämeren äärellä.
Olisin oikeastaan itse yllättynyt, jos näin olisi, koska sehän on niin, että korkit tulee palauttaa panttipullojen mukana ja suomalaiset ovat tutkimustenkin mukaan äärimmäisen ahkeria pullonpalauttajia ja kierrättäjiä. Sitä en tiedä, hyväksyykö automaatit korkittomia pulloja. Yksi helppo ratkaisu olisi ollut se, että palautettavissa pulloissa tulee olla korkit, tai niistä ei saa rahaa.
Parhautta on juoda paksuja juomia, kuten smoothieita ja jugurtteja pullonsuusta ja valuttaa korkkiin jäänyt juoma pitkin naamaa ja vaatteita. Ah!
Vierailija kirjoitti:
Katainen paljastaa jutussa niksin, miten korkin saa osittain irti. Wau!
Mulla on parempi niksi. SAKSILLA SAA KORKIN IHAN KOKONAAN IRTI, SAATANAN TYHMÄ KOKOOMUSAPINA KÄTEINEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Käteinen halunnut Suomeen joku 1,7 m4mu4 vuonna 2008? Nyt tämä älynväläys. Olen vihannut nykyisiä korkkeja alusta alkaen. En ole yllättynyt, että juuri Käteinen kaikista maailman piruista oli tämänkin takana. Käteinen on kuin punkki, josta ei koskaan pääse eroon. Saisi painua jo helvettiin.
*1,7 miljoonaa
No mielummin ehkä sitten kuitenkin tuo korkki näistä Käteisen aivoripuleista.
Ennemminkin tupakit tai vähintäänkin niiden filtterit pitäisi kieltää, poltelkoot karvapersesätkää ja luonto pelastuu!
olen heittänyt jo satoja korkkeja metsään tämän uudistuksen jälkeen. Ennen sitä en yhtään
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin tupakit tai vähintäänkin niiden filtterit pitäisi kieltää, poltelkoot karvapersesätkää ja luonto pelastuu!
Miksi?
1. filtterit on tehty puukuidusta ja ovat täysin biohajoavia
2. myrkyt on peräisin luonnosta. Jos niitä ei kerätä tupakkaan, ne jäävät saastuttamaan kehitysmaita joissa tupakkaa kasvatetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katainen paljastaa jutussa niksin, miten korkin saa osittain irti. Wau!
Mulla on parempi niksi. SAKSILLA SAA KORKIN IHAN KOKONAAN IRTI, SAATANAN TYHMÄ KOKOOMUSAPINA KÄTEINEN!
Miksi et käännä korkkia toiselle sivulle. Se on sen idea, ei roiku poskessa, eikä valuta. Paras korkki ikinä. Korkin avaaminen ja sivulle laittaminen näyttää okevan tekniikka laji.
Vierailija kirjoitti:
Hg
Kuinka elohopa liittyy aiheeseen?
Kataisen pitäisi olla työttömänä, saisi siten kaikkein vähiten vahinkoa aikaan kaikille.