Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Pulloihin kiinni niitatut korkit olivat ex-PM Jyrki Kataisen älynväläys!

Vierailija
29.05.2024 |

Jos nyt kesällä haluat antaa kiitosta siitä, että suupielestäsi roikkuu juodessa muovikorkki, voit mielessäsi kiittää Jyrki Käteistä, Suomen entistä katastrofi pääministeriä. Kiitos Kokoomus, kiitos Käteinen, nyt maailma pelastuu.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTINEN EU-komissaari ja pääministeri Jyrki Katainen (kok) myöntää vaikuttaneensa keskeisesti siihen, että muovikorkit ovat nykyisin kiinni pulloissa ja tölkeissä.

Asian nosti esille vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson IS:n suuressa EU-vaalien puheenjohtajatentissä tiistaina. Andersson kertoi olleensa vaalitentissä, jossa eräs henkilö nimeltä Jyrki Katainen sanoi, että jos jotain henkilöä pitää syyttää näistä pullonkorkeista, niin se on häntä

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010462213.html

Vierailija
2/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katainen paljastaa jutussa niksin, miten korkin saa osittain irti. Wau!

Vierailija
4/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä hullun hommaa. Ensin tuli muovikorkit pahvitetroihin ja maitopurkkeihin, joissa niitä ei mihinkään edes tarvita. Sitten muovikorkeista luopumisen sijaan päätettiin niitata ne kyseisiin pahvitetroihin kiinni hankaloittamaan elämää, juomista ja lajittelua. Entä jos oltaisiin kielletty tarpeettomat muovikorkit?

Vierailija
5/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katainen aukoi liikaa korkkeja ja lensi kukkaruukkuun. 

Vierailija
6/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin paljastaa, miten korkin saa kokonaan irti: Avaa korkki ja pyörittele sitä niin kauan, että napsahtaa poikki. Jos on sakset ulottuvilla, napsaise poikki niillä!

Vierailija
7/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin paljastaa, miten korkin saa kokonaan irti: Avaa korkki ja pyörittele sitä niin kauan, että napsahtaa poikki. Jos on sakset ulottuvilla, napsaise poikki niillä!

No sitten se on kiinnitetty muovilla siihen pysyvästi ihan turhaan, jos sinä irroittelet ne! 😡

Vierailija
8/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sekoomuksessa ongelma on päinvastainen: korkki pitäisi saada kiinni eikä auki.

Vierailija
9/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nix-nax, saksilla poikki vaan molemmista päistä. Elämä on muutenkin vaikeaa liikasäännelyyssä yhteiskunnassa. Vaan on lähäreillä töitä, kun käyvät vanhusten luona helleaikana leikkaamassa korkkeja.

Ps. Kyllä vihreät pelastavat valaat muoviroskalta!

Vierailija
10/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se on kiinnitetty muovilla siihen pysyvästi ihan turhaan, jos sinä irroittelet ne! 😡

Sitten on tehty tuplasti turhaa työtä. Korkin kiinnittäjät tehneet turhaa työtä korkkia kiinnittäessään ja minä joudun tekemään turhaa työtä entiseen verrattuna, kun joudun repimään korkit irti!

Vierailija
11/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.

Vierailija
12/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon turhaan lisämuovia saatiin

Vierailija
13/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon turhaan lisämuovia saatiin

Noin miljoonan tiina jylhän verran. Tienasiko katainen tälläkin?

Vierailija
14/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se onkin.

Vierailija
15/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muita ongelmia, kuin muovinen pullonkorkki, asiat ovat aika hyvin.  Ideana toimii, kuten Katainen suunnitteli. Onhan tuo roskaaminen aivan kamalaa. TV:ssä on tietoisku:"Kerää roskia kaksi minuuttia päivässä " Miksi. Eikö jokainen voi kerätä omat roskansa.

Vierailija
16/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä irrotan korkit. Enkä palauta korkkea pullojen kanssa. Korkit laitan sekajätteeseen, pullot palautan kauppaan. Tämä olkoon minun protesti. 

Vierailija
17/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paskin keksintö! Repäiset korkin irti niin jää terävät piikit siitä muovipidikkeestä mitkä pistää huuleen. 

Vierailija
18/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katainen, tuo niksipirkan kruunaamaton kuningas.

Vierailija
19/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi uudet korkit on suoraan syvältä aunuksesta! Nykyään revin heti irti. 

Vierailija
20/97 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos idea olikin noin idiootti. Koko korkki-keissi on muutenkin aivan tarpeeton, korkit kiinni tai roskiin ja se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme