Uutta tietoa tatuointien ja syövän yhteydestä.
Vieläkö uskallat antaa tikatuttaa nahkaasi kuvia?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsalaistutkimus-tatuoinnit-nosta…
Kommentit (136)
Minä taas piikitän itseeni erilaisia pesuaineita ja jäteöljyjä.
Ihan vaan siksi että puulämmityskin on syöpää aiheuttavaa. Naisen logiikka on lyömätön.
Ei kannata panikoida. Muistisairaana vanhuksena on hirveää elää ja lisäksi pelkkä korkea ikä lisää syövän riskiä. Olet siis kipeä, et ymmärrä miksi ja lyöt hoitajia. Hoidan tällaisia vanhuksia päivittäin. Harva meistä saa kivan kuoleman, vaikka miten eläisi.
Mulla ei ole tatuointeja, eivät kuulu mun tyyliin. Mutta enemmän kiinnitän huomiota tuohon vahingoniloon jota täällä viljellään. Se on oikeasti jo syöpä!
Syöpien yhteiskunnalliset kustannukset pitäis tarkalleen ottaen laskea siten, voiko syövän parantaa ja missä vaiheessa elämää se tulee. Jos jää todennäköiset kalliit laitosvuodet elämättä, koska kuolee syöpään, niin ei voi sanoa, että sellainen syöpä vie verorahoja.
Nuo tatuoidut ovat seuraava suuri ikäluokka jonka hoitoihin menee verorahamme.
Kukaan heistä ei siinä vaiheessa olekaan syyllinen vaan yhteiskunta on painostanut heidät ottamaan tatuointeja
Vierailija kirjoitti:
Minä taas piikitän itseeni erilaisia pesuaineita ja jäteöljyjä.
Ihan vaan siksi että puulämmityskin on syöpää aiheuttavaa. Naisen logiikka on lyömätön.
Naisen? Miehiähän nuo oli.
Kauhea näky vanhainkodeissa tulevaisuudessa. kaikilla mummoilla tatskoja ja läväreitä jokapuolella.
Täytehuulet roikkuu lerppana naamassa ja ne löystyneet täyteperseet ja tissut. Ääääk.
Suuseksi aiheuttaa syöpää.
Ranskanperunat aiheuttaa syöpää.
Tatuoinnit aiheuttaa syöpää.
Kännykät aiheuttaa aivokasvaimia.
Kielletään kaikki niin eletään ikuisesti,eiku..
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi se vasta syöpää aiheuttaakin.
Mahdollisesti. En ole kuullut että joku olis antanut lyödä neulalla ihonsa alle alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti. En ole kuullut että joku olis antanut lyödä neulalla ihonsa alle alkoholia?
90luvulla uitettiin tamponeja alkoholissa ja tungettiin pildeen että saataisiin kovemmat kännit.
Ei se toiminut🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90luvulla uitettiin tamponeja alkoholissa ja tungettiin pildeen että saataisiin kovemmat kännit.
Ei se toiminut🤣
Ne työnnettiin aunukseen niinkuin zuppo tai hierottiin mobilaattia kaljuu
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kaikki me kuollaan. Jotkut liian myöhään.
Minä olen ikuinen, puhdasta vttuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan kategoriaan menevät nuo botox-ankkahuulet. Voi olla, että tuo botox on myös haitallinen terveydelle.
Botoxia ei laiteta huuliin. Tää lause kertoo aina, että ei ole taas mitään käsitystä ko. aiheesta.
Mitä tahansa huuliin laitetaan sisäisesti, niin se on sairasta! Karsean näköisiä nyt ja millaiset lerppahuulet ne mahtavatkaan olla muutaman vuosikymmenen päästä.
Vierailija kirjoitti:
Meikeissä on helv"isti kemikaalia,samoin deodoranteissa. Dödöjen yhteyksiä rintasyöpään on tutkittu.
Mutta helpphan se on syyllistää tatuoituja että jos saa syövän niin tatuoinnin vika!
Varmaan on dödöissä kemikaaleja ja sekin on tiedetty pitkään. Dödöä kuitenkin käytetään siksi, että sosiaaliset tilanteet olisivat miellyttävämpiä.
Tatskalla ei tällaista vaikutusta ole, vaan se tatskattu ihminen käyttää ehkä myös dödöä (jos käy töissä).
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua hirvittää se savu mikä tunkee ok-talojen piipuista kun lämmitetään takkoja ja saunoja! Asun kerrostalossa mutta lenkkeilen omakotitaloalueella ja usein ihan silmiä kirvelee. Mitä tuo pidemmän päälle tekee terveydelle? Päälle vielä vedetään tupakkaa,istutaan siinä omassa ja naapurin piipunsavussa tyytyväisenä portailla tupakka suussa.
Voihan ne omat laumasielutatuoinnit yrittää noinkin häivyttää mielestä, mutta tuskinpa onnistuu.
Oon jo ihan allergioiden takia miettinyt, ettei missään nimessä tatuointeja. Varmaan saa immuunijärjestelmänsä sököksi, ei ihmetytä.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia myrkkyjä ihmiset antavat itseensä pistellä.
Niinpä. Onnea kaikille botox ja implantti hirviöille.
Onhan tämä ollut aina tiedossa. Vaikka olisi kuinka puhtaat hormit niin kyllähän siitä puun poltosta vapautuu vaikka mitä pienhiukkasia ja häkää ilmakehään. Tästähän puhutaan jatkuvasti