Kyllä tää kuumuus vie mehut
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intian pääkaupungissa Delhissä on nyt mitattu Intian mittaushistorian lämpöennätys, 52,3 astetta. Tää Suomen helle ei ole mitään verrattuna siihen.
eli täälläkin olis kiva ku olis tollane +50 ihana helle?
uudet bakteerit ja paskane juomavesi
Sanoinko muka niin?
No ei ole edes kuuma Helsingissä, melkein vilposta on.
no sittenhän ei ole jumalauta missään kuuma ku ei helsingissä ole.
Niin sadi,muuta suomea ei ole,suomi loppuu kehäkolmosen ulkopuolelle,tiesittekö että ruotsin kunkku perusti aikoinaan sadin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Extra sekamehua menee pari litraa päivässä.
Ja maksa kiittää sokerista.
Se on sokeritonta. Muistin väärin nimen mutta tota siis https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-sokeriton-metsamarjajuoma-1l/6414893…
Ei nämä vielä liian kovia helteitä ole. Omalle kohdalle helle on liian kova, mikäli en pysty lähtemään rullaluistimilla lenkille. Ei ole vielä sitä hetkeä tullut. Viime viikolla 4 krt. lenkillä ja tällä viikolla 2 krt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja bmi oli?
En ole sama henkilö, mutta minäkin kärsin kuumuudesta. BMI on 23 ja kyllä, voisin toki olla hieman kevyempikin, mutta olen siis kuitenkin normaalipainoinen. Kaikki eivät pidä helteestä kehotyypistä riippumatta.
Mulla oli parantumaton tulehdus juuri ennen helleputkea ja nyt on tulehdusta ihan sootanasti. Ei meinaa parantua. Kuumuus + tulehdus = helvetin kipeitä päiviä välillä.
Ilmastointi töissä ja kotona auttaa kummasti. Kympin lenkki meni helposti. Toki hyvin rauhallisella tahdilla.
Päinvastoin. Raparperit kasvaa hyvin, keitin tänään kymmenen litraa uutta mehua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointi töissä ja kotona auttaa kummasti. Kympin lenkki meni helposti. Toki hyvin rauhallisella tahdilla.
Mitä lenkkejä käytät? Mulla lähes kaikki Gedore tai Bahco. Tuo kymppi ja kolmetoista yleisimmät koot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi pirun huono tekosyy.
ps kuntosaleilla on ilmastointi
Kerrankin on lämmintä lähteä esim lenkille tai pyöräilemään.
Kivempi on lenkkeillä 15 asteessa kun ei tarvi oll kuoleman partaalla
Jos Suomen kesässä on kuoleman partaalla ei voi muuta sanoa, kun väärin nesteytetty ja ravittu.
kaikki ei tykkää +30 kelistä ku ei ole kiva liikkuu perse hiessä.ei -30 täkään ole kiva .onko vaikee käsittää?
Ei tuolla ole +30 vielä ollutkaan.
Tämä on ihanaa! Mä alan vasta vähän lämmetä ja päästä vauhtiin. Kylmä ja pitkä talvi vei ihan mehut.
Kyllä, riittää kun on paikat muutenkin kipeenä. Kuumuus pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihanaa! Mä alan vasta vähän lämmetä ja päästä vauhtiin. Kylmä ja pitkä talvi vei ihan mehut.
ompa idioottei liikentees.ei muutakun intiaan nautiskelee tollaset.
Maakylmäjäähdytys ja kivitalo on aika hyvä yhdistelmä.Tasainen 22-23 astetta ympäri vuoden, hyvä ääneneristys, jälkeenmyyntiarvo ja matala sähkönkulutus. Ei syty palamaan, lahoa tai homehdu.
En ymmärrä suomalaisten vimmaa rakentaa pientaloja puusta.
Alkaa pikkuhiljaa kylmän talven syväjäädyttämät luuni lämpiämään. Pystyy taas olemaan ulkona ja nauttimaan olostaan.
Veiskin vaan mehut. Alkaa olla sen verran kovat rintakivut ja rytmihäiriöt että pitääkö tässä lähteä ottamaan lepiä johonkin vuodeosastolle, joka on ilmastoitu.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole edes kuuma Helsingissä, melkein vilposta on.
no sittenhän ei ole jumalauta missään kuuma ku ei helsingissä ole.
Niin sadi,muuta suomea ei ole,suomi loppuu kehäkolmosen ulkopuolelle,tiesittekö että ruotsin kunkku perusti aikoinaan sadin.
porukasta päätellen näyttää joltai mosambiki tai nigerian maalla olis
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat, ihanaa kun lämmintä. Toivottavasti tulisi pitkä ja aurinkoinen kesä.
Minulla alkaa keho pettämään, kun ei ole laskenut sisälämpötila moneen päivään. 27 yölläkin on todella tukalaa. En ole lihava vaan ihan normaalipainoinen, mutta on joitain perussairauksia, jos ne sitten vaikuttavat asiaan.
Tiedän että Intiassa on kuumempaa, enkä ymmärrä miten siellä ihmiset pysyvät hengissä 50 asteessa. Johan se on kauhea rasitus sydämellekin.
eli täälläkin olis kiva ku olis tollane +50 ihana helle?
uudet bakteerit ja paskane juomavesi