Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mökille juhannukseksi?

Vierailija
29.05.2024 |

Itse ei olla vielä päätetty, ehkä valitaan tuttujen tai sukulaisten mökeistä se mikä lähimpänä. Harmittavan pieniä on monet mutta eiköhän sekaan mahduta, pari yötä kuitenkin vain kyseessä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää olla tutun tai sukulaisen mökki? Mene jonkun ventovieraan mökille siitä tulee paljon mielenkiintoisempaa.

Teiniä oltiin isän ja äitin kanssa sukulaisen mökillä. Vanhemmat lähti johonkin kesätapahtumaan ja minä jäin mökille yksin. Sinne tuli jokin perhe. Ajoivat pihaan ja alkoi purkaan tavaroita ja se muija alkoi mulle älämölöön mitä v..a siellä tein. "Häivy näkyvistä".

Sattumoisin muutaman tunnin päästä äidin eno tuli käymään (hänen mökkinsä). oli tullut hakeen jotain työkaluja. Kysyi ketäs noi on? Sanoin etten tiedä mutta en uskalla mennä mökille kun ne on siellä.

Isoeno meni mökille ja alkoi kuulua kova meluaminen ja huuto. Vieraat lähtivät nopeasti. Kysyin isoenolta ketä ne oli. Sanoi ettei ole hajuakaan.

Kuinkahan yleistä tämä on ollut, meidän sukumökkiä on myös käyttäneet ulkopuoliset ilman lupaa. Jäivät kiinni kun unohtivat korvata käyttämänsä tuotteet, esim. vessapaperi kului aina mystisesti loppuun, vaikka mökillä ei käynyt kukaan.

Meillä on mökillä tietyt asiat, jotka jokainen luvallinen käyttäjä tietää. Esimerkiksi tietystä paikasta löytyvä vieraskirja,  johon jokainen kuittaa käyntinsä. Hyvin helposti saa tietää myös siitä, että paikallinen asukas kulkee kesät talvet lähes päivittäin mökin ohi ja vesi käydään hakemassa häneltä. Raportoi heti, jos mökin pihassa on ollut auto, eikä kukaan ole käynyt hakemassa vettä...

Vierailija
42/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo kiire valita minne mennään, pari vaihtoehtoa puntarissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme pian tutun mökille viettämään juhannusta viikon lopuksi. Mitä haluaisit emäntänä saada tuliaisena, kahvipaketti Kulta-Katriinaa vaiko Juhla-Mokkaa.

Vierailija
44/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa teltta ja omat eväät mukaan.

Vierailija
45/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkujen. Ihan kutsuttuna. Omakin olisi.

Vierailija
46/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun me saatais edes juhannuksena mökille vieraita! Koskaan ei kukaan käy.

Vierailija
47/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalle ollaan menossa.

Vierailija
48/49 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihmiset töykeitä ja itsekkäitä, missä vieraanvaraisuus?

Tämä ihmetyttää minuakin suomalaisessa mökkikulttuurissa.

Vierailija
49/49 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi mökki ja sinne olisitte työntymässä ilman kutsua, toivottaisin teidät hevonveehen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme