Kenen mökille juhannukseksi?
Itse ei olla vielä päätetty, ehkä valitaan tuttujen tai sukulaisten mökeistä se mikä lähimpänä. Harmittavan pieniä on monet mutta eiköhän sekaan mahduta, pari yötä kuitenkin vain kyseessä.
Kommentit (49)
Miksi se pitää olla tutun tai sukulaisen mökki? Mene jonkun ventovieraan mökille siitä tulee paljon mielenkiintoisempaa.
Jos ei ole yhdeltäkään mökkiläiseltä minkäänlaista kutsua tullut niin te ette mene yhdellekään mökille loisimaan ja passoottamaan isäntäväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ette te yksipuolisesti sitä päät. Ekana kysytte luvan kaikilta että saako tulla ja sitten vasta voitte tehdä valinnan niistä mökeistä mihin saatte luvan mennä .
Ei todellakaan kysellä lupia. Perinteisesti on aina menty vaan ja purettu tavarat mökkiin.
Omalla mökillä olen ja sinne ei tule kukaan ilman kutsua, pihasta käännytetään pois, jos yrittävät tunkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te yksipuolisesti sitä päät. Ekana kysytte luvan kaikilta että saako tulla ja sitten vasta voitte tehdä valinnan niistä mökeistä mihin saatte luvan mennä .
Ei todellakaan kysellä lupia. Perinteisesti on aina menty vaan ja purettu tavarat mökkiin.
Niinhän sä väität mutta taitaa totuus olla toinen.. Tosin jos tyyli on ollut tuo niin eipä tarvinne kovinkaan ihmeissään olla jos niitä kutsuja ei tule.. mutta lentävä lähtö saattaa olla lähempänä kuin uskottekaan..
Onpa ihmiset töykeitä ja itsekkäitä, missä vieraanvaraisuus?
Vierailija kirjoitti:
Mä juotan kutsumattomille vieraille sen verran viinaa, etteivät ole ajokunnossa ja sitten käsken niiden lähteä menemään tai pyydän poliisin poistamaan heidät. Taksin joutuvat mulkut tilaamaan. Eivät tule toista kertaa.
Mä tein aikani samaa, kunnes yksi mökilletunkeutuja varasti kännissä oman autoni ja ajoi sen kalliolta alas. Hän syyttää edelleen mua tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juotan kutsumattomille vieraille sen verran viinaa, etteivät ole ajokunnossa ja sitten käsken niiden lähteä menemään tai pyydän poliisin poistamaan heidät. Taksin joutuvat mulkut tilaamaan. Eivät tule toista kertaa.
Mä tein aikani samaa, kunnes yksi mökilletunkeutuja varasti kännissä oman autoni ja ajoi sen kalliolta alas. Hän syyttää edelleen mua tästä.
Mitäpä järkeä tuossa ehdotuksessa muutenkaan olisi; mökiltä poistuneiden autot jäisi omaan mökkipihaan, mikä tietäisi sitä, että nämä tulevat selvittyään taas siihen riesaksi. Ihan älytöntä, kyllä tämän idean kehittäjän viinat menevät ihan hukkaan.
Ihmeesti muuten näihin provoihin innostuu ihmiset kirjoittelemaan. Ihan tosissaanko kaikki kauhistuu, että ei kai ne vaan tule meidän mökille, onko kirjoittaja joku tuttu? Hahhah. Älkää pelätkö, pelkkä provo ja vielä aika huonosti muotoiltukin,
Ihan parasta juhannuksena on se, että ei tarvitse raahata ruokaa yms. minnekään mökille ja olla siellä hyttysten syötävänä. Olen kotona ja ihan lähellä kävelymatkan päässä on kivat järvenranta juhannusjuhlat - sinne siis.
Meille tuleekin ystäviä ja sukulaisia mökille. Syödään hyvin, uidaan ja saunotaan. Kaupunkia vältän viimeiseen asti.
Useimmat lokit liitävät muualle, kun alaston isäntä tulee vastaan, käskee jättää vaatteet autoon ja jakaa työlistan ja -kalut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää olla tutun tai sukulaisen mökki? Mene jonkun ventovieraan mökille siitä tulee paljon mielenkiintoisempaa.
Teiniä oltiin isän ja äitin kanssa sukulaisen mökillä. Vanhemmat lähti johonkin kesätapahtumaan ja minä jäin mökille yksin. Sinne tuli jokin perhe. Ajoivat pihaan ja alkoi purkaan tavaroita ja se muija alkoi mulle älämölöön mitä v..a siellä tein. "Häivy näkyvistä".
Sattumoisin muutaman tunnin päästä äidin eno tuli käymään (hänen mökkinsä). oli tullut hakeen jotain työkaluja. Kysyi ketäs noi on? Sanoin etten tiedä mutta en uskalla mennä mökille kun ne on siellä.
Isoeno meni mökille ja alkoi kuulua kova meluaminen ja huuto. Vieraat lähtivät nopeasti. Kysyin isoenolta ketä ne oli. Sanoi ettei ole hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teiniä oltiin isän ja äitin kanssa sukulaisen mökillä. Vanhemmat lähti johonkin kesätapahtumaan ja minä jäin mökille yksin. Sinne tuli jokin perhe. Ajoivat pihaan ja alkoi purkaan tavaroita ja se muija alkoi mulle älämölöön mitä v..a siellä tein. "Häivy näkyvistä".
Sattumoisin muutaman tunnin päästä äidin eno tuli käymään (hänen mökkinsä). oli tullut hakeen jotain työkaluja. Kysyi ketäs noi on? Sanoin etten tiedä mutta en uskalla mennä mökille kun ne on siellä.
Isoeno meni mökille ja alkoi kuulua kova meluaminen ja huuto. Vieraat lähtivät nopeasti. Kysyin isoenolta ketä ne oli. Sanoi ettei ole hajuakaan.
Kuinkahan yleistä tämä on ollut, meidän sukumökkiä on myös käyttäneet ulkopuoliset ilman lupaa. Jäivät kiinni kun unohtivat korvata käyttämänsä tuotteet, esim. vessapaperi kului aina mystisesti loppuun, vaikka mökillä ei käynyt kukaan.
Mä meen Stubin mökille, vaikka ei ole edes pyytänyt sinne.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat lokit liitävät muualle, kun alaston isäntä tulee vastaan, käskee jättää vaatteet autoon ja jakaa työlistan ja -kalut.
No nythän mummo vasta vitsin murjaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole.
Ex-miehellä ja mulla oli aikanaan mökki. Tuli sitten kerran jussina miehen sisar perheineen (neljä lasta) kylään. Sisar sanoi että minä ja mieheni saamme nukkua teltassa ja he nukkuvat mökissä. Ei suostuttu joten häipyivät kotiinsa :)
Provohan tämä ja kiitettävästi ap vastailee itselleen, mutta yksi puolituttu kerran tuota yritti. Toki mökillemme juhannuksen aatonaattona, annoimme sellaiset lähdöt, että taatusti muistaa vieläkin. Mökin osoitteen oli huolimattomuuttaan paljastanut yhteinen kauppiastuttumme, joka toi mökille rakennustavaraa isolla pakullaan tilauksesta. taa tunkeilijakojekas oli haukkunut meitä kaikille, kun ei juhannuksenviettoon otettu häntä.