Hirvittävää, jos laitaoikeisto saa voiton EU-vaaleissa
Älä äänestä kokkareita, persuja, rkptä. Valitse ihmisyys. Vaarana on muuten uudelleen sytytetty tuli krematorioissa. Valinta on sinun.
Kommentit (69)
Olen umpikokoomuslainen, mutta tulevissa EU vaaleissa aion äänestää persuja. Euroopan rajat on laitettava kiinni kaiken maailman parempaa elintasoa muiden rahoilla hakevilta kulttuurinrikastajilta. When in Rome ...
Puolassa on kovasti tehty töitä äärioikeiston valtarakenteiden purkamisessa. Pis onnistui tehokkaasti valta-aikanaan sabotoimaan ja tuhoamaan demokratian perusrakenteet. Ottakaa opiksi. Toivon että tusk onnistuu mutta helppoa se ei ole.
Puolan lampaat tykkäsi pis-tyypisestä johdosta jossa karskit äijät sortaa vähemmistöjä ja suojattomia. Tosi ihailtavaa. Samaa ilmiötä on suomen persufanastikoissa näkyvissä. Niin kauan kun itse olen oikealla puolella niin ei mulle tapahdu mitään? Eihän?
LOPPU VASSARIVALHEILLE!
KUOLEMA VASSARINPASKOILLE!
ALAS VASEMMISTO!
ALAS VASEMMISTO!
Jonkun täytyy pitää Eurooppa eurooppalaisena.
Haluaisin vihervasemmistolaisen ehdokkaan ilman wokevouhotusta, vuohineuvoksia ja neutraalilla suhtautumisella Palestiinaan. Taitaa jäädä vain haaveeksi...
Heillä on tarkoituksena kieltää mm. abortti
Onko jonkun mielestä ECR äärioikeistoa? Siis se, jonka perusti brittien konservatiivipuolue. Sattaa olla, että jos pidät tuota äärioikeana, niin saatatkin itse olla oikeasti äärivasemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisiä víțuțțáa Euroopan muuttuminen neekérsțaníksi ja kalífaatiksì, niin äänestävätkö he niitä, jotka haluavat lisää nèèkersțania ja kalífaatțía?
Ei, minä ainakin äänestän vaikka Híțleríã, mutta tämä mațusaàțíò täytyy lopettaa.
Tämähän se olisi. *Normaalit puolueet* eivät edes aio tehdä mitään sille kehitykselle, jonka päässä on noin 100 vuoden kuluttua islamínuskoinen Suomi. Minulle se ei sovi, siksi äänestän ketä tahansa - olkoon kuinka hullu tahansa - joka taístelee sitä vastaan.
En tiedä miten oikeisto poikkeaa islamista kun kummankin tavoite on alentaa naiset siitoseläimiksi ilman ihmisoikeuksia ja lapsiavioliitot. Heillä on tarkoituksena lukita naiset kotiin ilman minkäänlaisia oikeuksia puolustaa itseään, pakkorai
Tässä on esimerkki vasemmiston sivistystasosta. On tainnut tältäkin henkilöltä jäädä opiskelut vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Puolassa on kovasti tehty töitä äärioikeiston valtarakenteiden purkamisessa. Pis onnistui tehokkaasti valta-aikanaan sabotoimaan ja tuhoamaan demokratian perusrakenteet. Ottakaa opiksi. Toivon että tusk onnistuu mutta helppoa se ei ole.
Puolan lampaat tykkäsi pis-tyypisestä johdosta jossa karskit äijät sortaa vähemmistöjä ja suojattomia. Tosi ihailtavaa. Samaa ilmiötä on suomen persufanastikoissa näkyvissä. Niin kauan kun itse olen oikealla puolella niin ei mulle tapahdu mitään? Eihän?
Tietenkin kannattaa äänestää oman elämäntilanteen mukaan ja sellaisia henkilöitä jotka ainakin sanoo ajavansa samoja asioita kuin itse pidät tärkeänä. Minua ei kiinnosta vähemmistöt ja suojattomat millään tavalla. Olemme valkoinen ähemmistö tällä pallolla.
Juuri laitaoikeisto saa nyt ääneni. Ihan se eduskunnan laitimmainen reuna. 😂😂
Ihan hyvä ehdotus. Persut ovat parhaimmillaankin kontrolloitua oppositiota ja Kokoomus + RKP eivät edes yritä peitellä maan tuhoamista.
Enpä usko että saa. Aika moni äänestää sitä vastaan niin kotimaassa kuin euroopassakin. Sekä Euroopan yhteisön tkaia, mutta myös
Laitaoikeisto muuten vastustaa käytännössä kaikkia Euroopan maiden ja muidenkin länsimaiden kanssa sovittavia sopimuksia tai yhteenliittymiä. Kenen pussiin ne mahtaakaan pelata?
Tuntuu, että kovimmin krematorioita ja syntyvyyden laskua ajavat kyllä vihreät ja woke-liike. Hehän ovat myös äänestäneet tänne ne syyt, joiden vuoksi perussuomalaiset on noussut suureksi puolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on tarkoituksena kieltää mm. abortti
Eikö oikeus elämään ollutkaan ihmisoikeus?
Nyt siellä EU:ssa on huseeranneet nämä pellet jotka eivät ole pitäneet Suomen puolia. Äänestin henkilöä joka lupaili päinvastaista, toki olen valmistautunut siihen että takit heilahtelee ja iso raha korruptoi muuttaen lupauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisiä víțuțțáa Euroopan muuttuminen neekérsțaníksi ja kalífaatiksì, niin äänestävätkö he niitä, jotka haluavat lisää nèèkersțania ja kalífaatțía?
Ei, minä ainakin äänestän vaikka Híțleríã, mutta tämä mațusaàțíò täytyy lopettaa.
Tämähän se olisi. *Normaalit puolueet* eivät edes aio tehdä mitään sille kehitykselle, jonka päässä on noin 100 vuoden kuluttua islamínuskoinen Suomi. Minulle se ei sovi, siksi äänestän ketä tahansa - olkoon kuinka hullu tahansa - joka taístelee sitä vastaan.
En tiedä miten oikeisto poikkeaa islamista kun kummankin tavoite on alentaa naiset siitoseläimiksi ilman ihmisoikeuksia ja lapsiavioliitot. Heillä on tarkoituksena lukita naiset kotiin ilman minkäänlaisia oikeuksia puolustaa itseään, pakkorai
No huh. Minkäs kiven alta sinä ryömit? En tiennytkään, että kokoomuksella on noin radikaali ohjelma... Eri.
Kyllähän se harmittaa jos/kun eu kippaa äärioikealle.
Onneksi nämä kulkee aalloittain niin että ehkä ihmiset taas parin vuoden päästä herää siihen wannabe-diktatuuri-meininkiin mitä äärioikeisto ajaa (kärsivinä mm ihmisoikeudet, oikeusjärjestelmä, media). Mutta valitettavasti äänestäjät ei välitä ennen kuin itse/lapsensa kärsivät. Silloin on usein jo liian myöhäistä huudella demokratian ja oikeuksien perään.