Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin kolmevitonen nainen, millaisesta miehestä unelmoit?

Vierailija
28.05.2024 |

Ja missä toivot tapaavasi?

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli löytyy vain kahta laatua naisia:

- niitä jotka unelmoivat jostain aivan eri liigassa pelaavasta miehestä, jonka kanssa jos jostain ihmeen syystä jotain saisi niin myöskin 100% varma satutetuksi tuleminen

- ja niitä, jotka ainakin esittävät että ovat alkaneet aseksuaaliksi/ lesboksi/ umpeenkasvaneeksi vanhaksipiiaksi, koska tietävät olevansa itse niin huonotasoisia naisia, ettei ole rahkeita mihinkään kummoiseen mieheen.

No ei hyvältä näytä.

Mikä tuossa on huonoa? Itse viihdyn hyvin yksinäni, niin en alkaisi suhteeseen ellei löydy todella itselleni täydellistä kumppaniehdokasta. Itse en tästä valinnastani "kärsi", koska elämä on hyvää yksinäänkin. 

Vierailija
82/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nykypäivän kranttunaiset mistään miehestä unelmoi vaan siitä että innokkaat kosijat jättäisi heidät rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että hän on neitsyt, tatuton, koopiikitön  ja karvainen kuten minäkin ja voisimme treffata raktorin kopissa

Vierailija
84/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että hän on neitsyt, tatuton, koopiikitön  ja karvainen kuten minäkin ja voisimme treffata raktorin kopissa

Mä en tiedä yhtään siedettävää Tatua. Mikotkin on aika dealbreaker.

Vierailija
85/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on niin paljon mielenkiintoisempia asioita, kuin miehet - - ei sivuseikkoihin kannata tuhrata liiemmälti ajatuksia - saati unelmia. 

Miehen kuuluu olla mielenkiintoisin asia, mitä nainen tavoittelee. Kunnolliselle naiselle se on.

Oikeanlaisen puolison löytämiseen liittyy niin paljon sattumankauppaa, että itse olen todennut hyödyllisempää olevan keskittyä tavoitteisiin, joihin voi itse vaikuttaa. Kuten työ, harrastukset, uusien taitojen opettelu jne.

Vierailija
86/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- niitä jotka unelmoivat jostain aivan eri liigassa pelaavasta miehestä, jonka kanssa jos jostain ihmeen syystä jotain saisi niin myöskin 100% varma satutetuksi tuleminen

- ja niitä, jotka ainakin esittävät että ovat alkaneet aseksuaaliksi/ lesboksi/ umpeenkasvaneeksi vanhaksipiiaksi, koska tietävät olevansa itse niin huonotasoisia naisia, ettei ole rahkeita mihinkään kummoiseen mieheen.

No ei hyvältä näytä.

Mikä tuossa on huonoa? Itse viihdyn hyvin yksinäni, niin en alkaisi suhteeseen ellei löydy todella itselleni täydellistä kumppaniehdokasta. Itse en tästä valinnastani "kärsi", koska elämä on hyvää yksinäänkin. 

Tämä on tietysorttisten miesten taktiikka, että yritetään luoda ahdistusta siitä, ettei "kelpaa" parisuhteeseen (olkoon se sitten tietyn ikärajan lähenemisestä, seksin harrastamisesta tai mistä vaan) ja näinollen naiset ottaisivat äkkiä nuorena sen kumppanin, jolloin olisi pieni mahdollisuus että paniikinluoja osuisi haaviin ja saisi nuoren immen, jota voisi sitten manipuloida siinä suhteessa.

Vierailija
87/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täydellinen mies ois empaattinen ja söpö kasvissyöjä, joka tykkää buddhalaisuudesta :D Ja toki meidän huumorintajun pitäisi kohdata myös, että viihdytään toistemme seurassa.

Tinderistä vähän laihat tulokset noiden miesten osalta :D

Vierailija
88/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hyvältä näytä.

Tämä on tietysorttisten miesten taktiikka, että yritetään luoda ahdistusta siitä, ettei "kelpaa" parisuhteeseen (olkoon se sitten tietyn ikärajan lähenemisestä, seksin harrastamisesta tai mistä vaan) ja näinollen naiset ottaisivat äkkiä nuorena sen kumppanin, jolloin olisi pieni mahdollisuus että paniikinluoja osuisi haaviin ja saisi nuoren immen, jota voisi sitten manipuloida siinä suhteessa.

Jep, aika epätoivoista alkaa haukkumaan ihmisiä vain jotta nämä ottaisivat miehen :D

Vierailija
89/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hyvältä näytä.

Tämä on tietysorttisten miest

Kirjoitin tuon "vain kahta laatua naisia" -viestin kyllä ihan puhtaasti siksi, että joskus jonkun täytyy sanoa ääneen miten tilanne on.

Vierailija
90/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
91/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsirakas, älykäs, hauska.

Aijai, nyt kyllä vaadit ihan mahdottomia. Yksikään mies ei täytä tuota sinun kohtuuttoman pitkää vaatimuslistaa.

Vierailija
92/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täydellinen mies ois empaattinen ja söpö kasvissyöjä, joka tykkää buddhalaisuudesta :D Ja toki meidän huumorintajun pitäisi kohdata myös, että viihdytään toistemme seurassa.

Miksi naiset pakottaa Tinderiä ja muutakin sometutustumista joka puolella, jos kerta todellisuudessa naisetkaan ei oikein löydä sieltä sopivia miehiä?

Vierailija
93/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset pakottaa Tinderiä ja muutakin sometutustumista joka puolella, jos kerta todellisuudessa naisetkaan ei oikein löydä sieltä sopivia miehiä?

Koska muualta vielä vaikeampi löytää :D

Vierailija
94/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, empaattinen, lempeä, hauska. 

Oon jo 45 mutta vasta 40-vuotiaana löysin juuri tällaisen miehen. 

Vierailija
95/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi kiva tavata? Viimesin pizzalähetti oli jotenkin söpö, olisi ollut kiva jos olisi antanut numeronsa xD  mutta realistisesti ajateltuna varmaan samaa peliä pelatessa olisi hyvä tavata, sielä kun on niin helppo jutella niitä näitä.

Vierailija
96/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hyvältä näytä.

Öh, mikä ihmeen eri liiga? Olen itsekin raitis, liinunnallinen ja lapseton.

Vierailija
97/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hyvältä näytä.

Kirjoitin tuon "vain kahta laatua naisia" -viestin kyllä ihan puhtaasti siksi, että joskus jonkun täytyy sanoa ääneen miten tilanne on.

Siis mikä tilanne? Se, että viihtyy yksinäänkin jos ei mielestä kumppania löydy?

Vierailija
98/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-30-vuotias kädentaitoinen ja fiksu komistus. Hyvä kroppa.

Mielummin tuo, kuin urheileva hyvin tienaava yritysjohtaja, joka voi yksin elättää hyvin koko perheen. Ihan oikeastiko?

Vierailija
99/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uudesta kesätyöntekijästä <3

Vierailija
100/114 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen mies, joka testamenttaa omaisuutensa minulle ja kupsahtaa pian. Miehen luottokortti on tietysti minulla käytössä sitä ennen.

Mun vaimolla on aina ollut Platina Amexin rinnakkaiskortti eikä hän ole käynyt töissä. Samoin jo aikuisilla lapsillanikin on kultaiset Amexin rinnakkaiskortit käytössään. Kyllä miehen pitää perhe pystyä elättämään, eihän se muuten ole mies eikä mikään. Mitä sillä bodarin vartalolla tekee jos on köyhä? Tai ehkä se on ainoa asia missä älyllisesti lahjaton voi päteä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän