Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin kolmevitonen nainen, millaisesta miehestä unelmoit?

Vierailija
28.05.2024 |

Ja missä toivot tapaavasi?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

n e e k e r i stä, jolla on iso kulli

Vierailija
22/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta miehestä tietty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on niin paljon mielenkiintoisempia asioita, kuin miehet - - ei sivuseikkoihin kannata tuhrata liiemmälti ajatuksia - saati unelmia. 

Miehen kuuluu olla mielenkiintoisin asia, mitä nainen tavoittelee. Kunnolliselle naiselle se on.

Vierailija
24/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on katkeria naisia palstalla. Myöskin copingmekanismeja havaittavissa, laitetaan rima ihan eri tasolle kuin ollaan itse, niin epäonnistuminen on varma, ja sitten voi surkutella itseään ja vihata miehiä.

Ja myös kaksiNAISmoralisteja. Mies jos sanoisi unelmoivansa kymmenen vuotta nuoremmasta hyväkroppaisesta kaunottaresta, saisi valtavan määrän vihapuhetta ja alanuolia.

Vierailija
25/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on katkeria naisia palstalla. Myöskin copingmekanismeja havaittavissa, laitetaan rima ihan eri tasolle kuin ollaan itse, niin epäonnistuminen on varma, ja sitten voi surkutella itseään ja vihata miehiä.

Onneksi täällä miesten vastaukset ovat niin ystävällisiä ja kannustavia. Hienosti tasapainottavat. 

Vierailija
26/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen voi epäonnistua unelmoinnissa 😂?

Niinpä. Just unelmoin matkasta Peruun ja seksistä Damiano Davidin kanssa. Unelman pointti on se unelma, ei toteutuminen. Mulla ei edes ole rahaa ja olen naimisissa 😂.

Vierailija
27/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ulkonäöllisesti ole väliä. Pidän monen eri tyylisestä miehestä. Lyhyistä, pitkistä, "iskämahaisista" jms. Minulle tärkeintä on huomaavaisuus ja samanlaiset arvot. Siinäpä unelmien mieheni on Arvoista vielä sen verran, että itse olen perhekeskeinen. On muitakin arvoja tietysti. 

Vierailija
28/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsigöötanmaanpystykorvanpennusta.

Vierailija
29/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-30-vuotias kädentaitoinen ja fiksu komistus. Hyvä kroppa.

Mies ei halua kymmentä vuotta vanhempaa naista muuhun kuin seksiin. Eli jos itse olet samalla asialla, niin mikäs siinä sitten.

Vai niin 🙂. Unelmaa kysyttiin. 

Keep dreaming sitten vaan 😁

Ennemmin unelmoi kun on huonossa suhteessa huonon miehen kanssa. Naisethan viihtyvät sinkkuina hyvin. Miehillä on yksinäisyysepidemia.

Eri

Vierailija
30/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet auttamatta liian vanha tuollaisille miehille. Sorry.

Vierailija
31/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myös kaksiNAISmoralisteja. Mies jos sanoisi unelmoivansa kymmenen vuotta nuoremmasta hyväkroppaisesta kaunottaresta, saisi valtavan määrän vihapuhetta ja alanuolia.

Se on justiinsa näin. Kukaan nainen ei ole koskaan kertaakaan missään kuullut, että miehet himoitsevat kauniita naisia. Missään mediassa ei ole milloinkaan näkynyt vanhempia miessankareita tavoittelemassa nuorempia kaunottaria. Tähän täytyy tulla muutos, on miesten vuoro puhua! Keskustelussa jossa kysyttiin minkälaisesta miehestä naiset unelmoivat, mieluiten!

Vierailija
32/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen, pitkä, kokoomuslainen.

Vierailija
33/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet auttamatta liian vanha tuollaisille miehille. Sorry.

Ei se mitään. Unelmoin niistä silti 🙂.

Vierailija
34/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihme, kun miehet ovat tätä tasoa? Unelmoinnistakin jo vänistään. 

Vierailija
35/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harteikas, huomaavainen, akateeminen, tuuheatukkainen. 

Vierailija
36/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fernando Alonso on mun mielestä tosi kuuma, mutta alkaisinko edes hänen kanssaan mihinkään lähempään tuttavuuteen? En. 

Vierailija
37/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi unelmoida jostain miehestä?? 

Amen to that.

En unelmoi, en halua, kierrän HYVIN kaukaa

Vierailija
38/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on niin paljon mielenkiintoisempia asioita, kuin miehet - - ei sivuseikkoihin kannata tuhrata liiemmälti ajatuksia - saati unelmia. 

Miehen kuuluu olla mielenkiintoisin asia, mitä nainen tavoittelee. Kunnolliselle naiselle se on.

Joskus pari sataa vuotta sitten näin ehkä oli, kun naisen omaisuus ja  toimeentulo oli miehestä riippuvainen.

Vierailija
39/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi unelmoida jostain miehestä?? 

Amen to that.

En unelmoi, en halua, kierrän HYVIN kaukaa

Eli löytyy vain kahta laatua naisia:

- niitä jotka unelmoivat jostain aivan eri liigassa pelaavasta miehestä, jonka kanssa jos jostain ihmeen syystä jotain saisi niin myöskin 100% varma satutetuksi tuleminen

- ja niitä, jotka ainakin esittävät että ovat alkaneet aseksuaaliksi/ lesboksi/ umpeenkasvaneeksi vanhaksipiiaksi, koska tietävät olevansa itse niin huonotasoisia naisia, ettei ole rahkeita mihinkään kummoiseen mieheen.

No ei hyvältä näytä.

Vierailija
40/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nostan riman niin korkealle, että voi hyvällä omallatunnolla olla sinkku ihan lopun ikänsä. Ja miksi olisin katkera siitä että elän omannäköistä elämääni? Ettet nyt vain projisoisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan