Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin kolmevitonen nainen, millaisesta miehestä unelmoit?

Vierailija
28.05.2024 |

Ja missä toivot tapaavasi?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki naiset haaveile miehestä, jonka pankkitilillä on vähintään miljoona?

Vierailija
42/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on niin paljon mielenkiintoisempia asioita, kuin miehet - - ei sivuseikkoihin kannata tuhrata liiemmälti ajatuksia - saati unelmia. 

Miehen kuuluu olla mielenkiintoisin asia, mitä nainen tavoittelee. Kunnolliselle naiselle se on.

Joskus pari sataa vuotta sitten näin ehkä oli, kun naisen omaisuus ja  toimeentulo oli miehestä riippuvainen.

Pari sataa vuotta sitten naiset olikin kunnollisia. Jotain Jane Austenin romaaneissa olevia naisia; niissähän huonotapaisimmatkin ja huikentelevaisimmatkin naiset olisivat tänäpäivänä kunnollisia naapurintyttöjä, hyvillä arvoilla varustettuna, jos tuotaisiin nykypäivään ja verrattaisiin nykynaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mies, joka testamenttaa omaisuutensa minulle ja kupsahtaa pian. Miehen luottokortti on tietysti minulla käytössä sitä ennen.

Vierailija
44/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi unelmoida jostain miehestä?? 

Amen to that.

En unelmoi, en halua, kierrän HYVIN kaukaa

Eli löytyy vain kahta laatua naisia:

- niitä jotka unelmoivat jostain aivan eri liigassa pelaavasta miehestä, jonka kanssa jos jostain ihmeen syystä jotain saisi niin myöskin 100% varma satutetuksi tuleminen

- ja niitä, jotka ainakin esittävät että ovat alkaneet aseksuaaliksi/ lesboksi/ umpeenkasvaneeksi vanhaksipiiaksi, koska tietävät olevansa itse niin huonotasoisia naisia, ettei ole rahkeita mihinkään kummoiseen mieheen.

No ei hyvältä näytä.

Ja sinä hätäännyt näistä skenaarioista koska se on jokainen nainen sinulta pois? Minä olen aseksuaali, koska seksi tuntuu vastenmieliseltä, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa miten muut minuun suhtautuvat.

Vierailija
45/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen mies, joka testamenttaa omaisuutensa minulle ja kupsahtaa pian. Miehen luottokortti on tietysti minulla käytössä sitä ennen.

+1 poikkeuksellisesta rehellisyydestä naiseksi.

Vierailija
46/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin noin 60v herrasmiehestä niinkuin moni ystäväni. Tässä iässä on oltava realisti.

N34

Vierailija
47/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki naiset haaveile miehestä, jonka pankkitilillä on vähintään miljoona?

Juu, jos sillä on ikää noin 99 vuotta. 

Vierailija
48/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on kyllä paras tapa varmistaa, että kiinnostus mihinkään romanttiseen naisen kanssa pysyy nollassa.

Vierailija
49/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on niin paljon mielenkiintoisempia asioita, kuin miehet - - ei sivuseikkoihin kannata tuhrata liiemmälti ajatuksia - saati unelmia. 

Miehen kuuluu olla mielenkiintoisin asia, mitä nainen tavoittelee. Kunnolliselle naiselle se on.

Joskus pari sataa vuotta sitten näin ehkä oli, kun naisen omaisuus ja  toimeentulo oli miehestä riippuvainen.

Pari sataa vuotta sitten naiset olikin kunnollisia. Jotain Jane Austenin romaaneissa olevia naisia; niissähän huonotapaisimmatkin ja huikentelevaisimmatkin naiset olisivat tänäpäivänä kunnollisia naapurintyttöjä, hyvillä arvoilla varustettuna, jos tuotaisiin nykypäivään ja verrattaisiin nykynaisiin.

Juu, kun niitten oli pakko olla eikä annettu vaihtoehtoja. 

Vierailija
50/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsirakas, älykäs, hauska.

Vierailija
51/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on kyllä paras tapa varmistaa, että kiinnostus mihinkään romanttiseen naisen kanssa pysyy nollassa.

No jos noihin trollimiesten viesteihin haluat uskoa niin sitten toki niin on hyvä 🙂.

Vierailija
52/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+1 poikkeuksellisesta rehellisyydestä naiseksi.

Tarkoitit varmaan mieheksi.

Vierailija
53/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sellaisia kunnollisia naapurintyttöjä, jotka viattomina odottivat prinssiään palaavaksi ilotaloreissuiltaan : DD

Vierailija
54/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin noin 60v herrasmiehestä niinkuin moni ystäväni. Tässä iässä on oltava realisti.

N34

Ok, Jarmo.

Vierailija
55/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeksi erehdyin luulemaan, että tässä oltiin kiinnostuneita naisten unelmista 😂. Tätä virhettä ei kannata toistaa.

Vierailija
56/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen tappaa minut taikka sitten ei jännää lottoa tää elämä.Yhdyntä rajua kuristaa kurkusta happi lopuu taikka sitten ei.

Vierailija
57/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista ja kivasta.

Vierailija
58/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tissinen ja tiukka perse. Hyvä kroppa.

Vierailija
59/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on katkeria naisia palstalla. Myöskin copingmekanismeja havaittavissa, laitetaan rima ihan eri tasolle kuin ollaan itse, niin epäonnistuminen on varma, ja sitten voi surkutella itseään ja vihata miehiä.

Onko ihme, kun miehet ovat tätä tasoa? Unelmoinnistakin jo vänistään. 

Naiset yleisesti ottaen unelmoivat jostain täysin saavuttamattomasta "leffaprinssistä", kun taas  miehenä unelmanaiseni on ihan saavutettavissa oleva realistinen nainen, ja väitän suurimman osan miehistäkin näin ajattelevan. Tämän takia naiset yleisesti ottaen eivät ole ikinä täysin tyytyväisiä mieheensä, ja he ovat eron alullepanija. Miehet panee eron tulille, jos nainen muuttuu elämän varrella liian kauas siitä alkuperäisestä. En sinänsä tuomitse unelmointia saavuttamattomissa olevista asioista, kunhan totesin. Eri

Vierailija
60/114 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Ok, Jarmo.

Miksi joidenkin naisten on vaikea käsittää että me älykkäät naiset tiedostamme reaaliteetit ja miten biologia toimii? 35+ nainen nyt vaan ei ole kiinnostava enää kuin 50+ miehissä. Tulkaa pois pilvilinnoistanne oikeaan maailmaan.

N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi