Noin kolmevitonen nainen, millaisesta miehestä unelmoit?
Kommentit (114)
Korkeakoulutettu, mutta maanläheinen jalat maassa tyyppi joka ei pelkää liata käsiään. Hauska, rento ja mukava. Rehellinen ja luotettava, perhekeskeinen, lähtee mukaan rokkikonserttiin, taidenäyttelyyn tai luontoretkelle. Keskimittainen tai lyhyempi, normaalipainoinen tai hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Hetkeksi erehdyin luulemaan, että tässä oltiin kiinnostuneita naisten unelmista 😂. Tätä virhettä ei kannata toistaa.
Ei sillä, että asiassa mitään väärää olisi, mutta kertoo naisista kaiken oleellisen, kun kertovat unelmoivansa kymmenen vuotta nuoremmasta mallinnäköisestä atleetista 😁
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki naiset haaveile miehestä, jonka pankkitilillä on vähintään miljoona?
Minä haaveilen boheemeista taitelijasieluista, joilla ei ole rahaa mutta on älyä, karismaa ja intohimoa. Ja nätit silmät ja pitkä tukka.
Pari lasta on tullut pyöräytettyä ja paikat sen myötä löystyneet, joten paksukullinen ja mielellään myös hyvätuloinen, jotta voi taata minulle ja lapsille riittävän elintason. Ihan tavallinen mies siis. Miehet usein luulee, että naiset vaatii mahdottomia, mutta ei se todellakaan niin ole. Paikalla ei ole väliä, että missä miehen tapaa. Olkoot vaikka kävelylenkillä tai kaupassa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkeksi erehdyin luulemaan, että tässä oltiin kiinnostuneita naisten unelmista 😂. Tätä virhettä ei kannata toistaa.
Ei sillä, että asiassa mitään väärää olisi, mutta kertoo naisista kaiken oleellisen, kun kertovat unelmoivansa kymmenen vuotta nuoremmasta mallinnäköisestä atleetista 😁
Eli sinusta olisi jotenkin parempi jos unelmoitaisiin rumista vanhuksista? Ahaa. Tämä pätenee myös miesten unelmiin naisista? Kylli-täti kelpaa kohteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin noin 60v herrasmiehestä niinkuin moni ystäväni. Tässä iässä on oltava realisti.
N34
Ok, Jarmo.
Miksi joidenkin naisten on vaikea käsittää että me älykkäät naiset tiedostamme reaaliteetit ja miten biologia toimii? 35+ nainen nyt vaan ei ole kiinnostava enää kuin 50+ miehissä. Tulkaa pois pilvilinnoistanne oikeaan maailmaan.
N34
Kultapieni. Suuri valtaosa pariskunnista on parin kolmen vuoden ikäerolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et varmaan löydä 35-vuotiasta miestä, joka unelmoi 25-vuotiaasta kaunottaresta? Ne kaikki unelmoi naapurin nelikymppisestä Ritvasta. Mutta lähettelevät munakuvia 17-vuotiaalle instamalli Jessicalle.
Raittiista ja liikunnallisesta. Mielellään lapsettomasta.
En halua miestä. Ilmankin pärjää vallan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on katkeria naisia palstalla. Myöskin copingmekanismeja havaittavissa, laitetaan rima ihan eri tasolle kuin ollaan itse, niin epäonnistuminen on varma, ja sitten voi surkutella itseään ja vihata miehiä.
Jaahas, copingpölvästi vauhdissa taas. Vituttaako, että kukaan ei kuvaile ihannemiehekseen sinunkaltaistasi surkimusta?
Open 35v nainen, enkä innostu miehistä helposti, koska 10 v sitten minut raiskattiin kaksi kertaa ja olen siitä lähtien ollut selibaattisinkku.
mutta miellyttävät itseäni pienemmät ja lyhyemmät miehet. Ja blondit.
olen itse sekä lihaksikas että läski, 172 cm 85 kg, tumma, puoliksi aasialainen.
en halua lapsia, mutta olisi kiva löytää mies jonka kanssa sextailla ja joka leikkaisi nurmikon / auttaisi talon ongelmissa. Pragmaattinen lähestymistapa.
Kaunis, älykäs, herkkä ja kypsä, ei kylläkään mies vaan nainen. Toivoisin tapaavani työn ulkopuolella. T. N
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki naiset haaveile miehestä, jonka pankkitilillä on vähintään miljoona?
Mä tulen itse perimään n 2 miljoonaa, niin en miehessä etsi rahaa. Etsin tietynlaista avointa, kokeilevaa asennetta. Ja halua rakastaa naista.
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä. Ilmankin pärjää vallan hyvin.
Samaa mieltä ja toivoisin että mahdollisimman moni muukin nainen ajattelisi samoin. Pysyvä suhde tuo vain rajoituksia.
Tinderiä ja wolttia käytän käytän välillä mutta sieltäkin valitsen etnisen miehen ja ruuan.
Suomalaisille miehille ei kiitos.
Miksi tätä kysytään kolmevitoselta?
Eikö saa olla 31 tai 38 tai 27 tai 40.
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin noin 60v herrasmiehestä niinkuin moni ystäväni. Tässä iässä on oltava realisti.
N34
Pertti helvettiin palstalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen boheemeista taitelijasieluista, joilla ei ole rahaa mutta on älyä, karismaa ja intohimoa. Ja nätit silmät ja pitkä tukka.
Samat haaveet mulla, toi ois ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et varmaan löydä 35-vuotiasta miestä, joka unelmoi 25-vuotiaasta kaunottaresta? Ne kaikki unelmoi naapurin nelikymppisestä Ritvasta. Mutta lähettelevät munakuvia 17-vuotiaalle instamalli Jessicalle.
Nelikymppinen Ritva :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat haaveet mulla, toi ois ihana <3
Voihan hitto, muuten olisin priima mutta päässyt tuota rahaa kertymään.
Näin hetki sitten ketjun jossa kysyttiin jotenkin seuraavasti: miksi naiset suuttuvat jos joku kehuu muodokasta naista.
Noh, miehet alkavat kitisemään jo pelkistä naisten unelmista.
Että näin. Palsta ei petä.