Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisena se harmittaa kun on sisaruksia ja perintö pitää jakaaä

Vierailija
28.05.2024 |

Ois mukavampi kun saisi perinnön ihan itselle. Aikuisena sisaruksista ei ole mitään iloa. Ei kyllä ollut lapsenakaan

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempasi elävät pitkään, voi olla että osa sisaruksista ehtii kuolla ennen perinnönjakoa. 

Vierailija
2/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, hyvässä lykyssä voit itse heittää lusikan nurkkaan ennen vanhempiasi. Ei tarvitse sitten katkerana katsella, kun sisarukset vievät osansa heidän perinnöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on köyhät vanhemmat, niin ei tarvitse tuollaisistakaan asioista huolia. 

Vierailija
4/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on olemassa ratkaisu...

Vierailija
5/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempasi elävät pitkään, voi olla että osa sisaruksista ehtii kuolla ennen perinnönjakoa. 

... jolloin rintaperillisen tilalle tulee hänen lapsensa ja saattaapi perinnönjakoon tulla mukaan myös miniä tai vävy.

Vierailija
6/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos näillä sisaruksilla on lapsia, he perivät kuolleen vanhempansa osuuden. Että se siitä.

Vierailija
7/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ap. Sisaruksista ei ole kyllä mitään iloa, mutta ei jää kyllä mitään perittävääkään.

Vierailija
8/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa sitten onnekas, kun en odottanut saavani mitään ja sain kuitenkin kymppitonnin. Onhan sekin ihan kiva. Sisarukseni tosin oli saanut vuosien kuluessa paljon enemmän, mutta en jaksa välittää. Hän on muuten sellainen jolle mikään ei riitä, joten luultavasti olen onnellisempi kuin hän, vaikka olen saanut vähemmän perintöä.

t. Nuuskamuikkunen

Vierailija
9/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, mutta näin ei saa sanoa. Tabu.

Vierailija
10/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin ei ole iloa? Sisarukseni huolehtivat ikääntyneistä vanhemmistamme, joten minä pääsen helpommalla. Minun ei tarvitse soitella ympäri "hyvinvointialueen" terveyskeskuksia ja kysellä, mihin se muistisairas vaari tai muori on tällä kertaa kärrätty. Siskoni hoitaa sen homman, ja informoi asiasta minulle.

Vierailija
11/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama ongelma kuin: Kallella, Petrillä ja Millalla on kaksi omenaa ja veitsi. Kuinka jakaa omenat tasan leikkaamalla vain yhden kerran?

Vierailija
12/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen sisaruksistani - tai osasta heitä. Käydään yhdessä lomilla ja on yhteisiä tapaamisia ja aina saa apua kun jossain tarvitsee. Perinnöt on jaettu eikä yhtään harmita että oli muitakin osingolla.

Vierailija
13/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä Ap ole aikuinen, olet kateellinen lapsi.

Vierailija
14/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on veli ja äidin perintö meni puoliksi meidän kesken. Molemmat saatiin verojen jälkeen noin 420 000 euroa + äidin talo joka myytiin ja siitä saatiin molemmat 130 000 euroa. Isältä saatiin perintöveroihin rahaa lainaksi.

Vierailija
15/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä taas jeesustellaan. Ap on oikeassa.

Vierailija
16/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on veli ja äidin perintö meni puoliksi meidän kesken. Molemmat saatiin verojen jälkeen noin 420 000 euroa + äidin talo joka myytiin ja siitä saatiin molemmat 130 000 euroa. Isältä saatiin perintöveroihin rahaa lainaksi.

Höpö höpö. 😀

Vierailija
17/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin siitä perinnöstä pääsee nauttimaan, tarvitsevat vanhenevat vanhemmat usein monenlaista fyysistä ja henkistä apua. On se pikkuisen helpompaa, kun on useampi ihminen auttamassa vanhempien lopputaipaleella.

Vierailija
18/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ahnetta🤔

Vierailija
19/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut perintöä vastaan enkä ota.

Vierailija
20/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei surullista ole se, että perintö pitää jakaa, vaan se minkälaiset sisarussuhteet ap:lla on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi