Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisena se harmittaa kun on sisaruksia ja perintö pitää jakaaä

Vierailija
28.05.2024 |

Ois mukavampi kun saisi perinnön ihan itselle. Aikuisena sisaruksista ei ole mitään iloa. Ei kyllä ollut lapsenakaan

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin lapsilla on usein välit rikki toistensa kanssa. 

Vierailija
22/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempasi elävät pitkään, voi olla että osa sisaruksista ehtii kuolla ennen perinnönjakoa. 

Joo, mutta sisarusten lapset perivät luonnollisesti vanhempansa. Eli saavat osassa isovanhempiensa jättämästä perinnöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarukseni on samanlainen. Hällä on muutenkin ongelmia kateellisuuden ja mustasukkaisuuden kanssa ollut aina. Varmaan tuo perinnön toivominen vain itselleen on samoja peruja. Ei osaa jakaa oikein mitään eikä haluaisi. Haluaa aina määräillä peleissä ja suunnittella kaikki juhlat ja tietenkin delegoi tehtävät sitten muille, että pääsee valmiiseen pöytään :D

Vierailija
24/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ilmaista rahaa, jonka eteen et ole laittanut tikkuakaan ristiin, niin en tajua mitä vaikeroit. Jos pidät tuon asenteen tulet kalliiksi kuolinpesälle niuhottaessasi vääntyneestä haarukastakin. Kaikki pitkittyy. Mitä ahneemmin annat itsesi sitä perintöä ajatella sen hullummaksi muutut. Olen nähnyt sinun tyyppisiä liian läheltä ja silloin pilataan monen elämä. Rahakaan ei korvaa katkeruutta, jonka kanssa elät lopun ikäsi ja kun et sitten ehkä saa sitä vääntynyttä haarukkaa.

Vierailija
25/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on veli ja äidin perintö meni puoliksi meidän kesken. Molemmat saatiin verojen jälkeen noin 420 000 euroa + äidin talo joka myytiin ja siitä saatiin molemmat 130 000 euroa. Isältä saatiin perintöveroihin rahaa lainaksi.

Höpö höpö. 😀

Mulla on veli, tullaan molemmat aikanaan perimään ainakin 3M€. Riippuu tulevaisuuden pörssikursseista. Ei haittaa, että joudun jakamaan, veli on rakas. Voi olla, että annan perinnön suoraan omille lapsilleni

Vierailija
26/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukseni ovat persaukisia, minä en. Hyvä että hekin saavat perinnön kautta mahdollisuuden hankkia oma asunto jne. 

Vierailija
27/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä harmita yhtään. Ihan itse olen osannut elämäni järjestää niin, etten perintöä tarvitse yhtään mihinkään. 

Sisaruksista on sen sijaan paljon iloa, ehkä ei niinkään lapsena, koska olemme eri sukupuolta, mutta aikuisena sitäkin enemmän.

Vierailija
28/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä jää ja sisaruksistani en vaihtaisi yhtäkään pois. 

On teillä suomalaisilla ankeat perhesuhteet sitten, hyi olkoot.

Vierailija
29/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintöä jää ja sisaruksistani en vaihtaisi yhtäkään pois. 

On teillä suomalaisilla ankeat perhesuhteet sitten, hyi olkoot.

Itse olet venäläinen vai?

Vierailija
30/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on paljon sisaruksia, niin ei tarvitse huolehtia perintöveroista. Ja on apukäsiä hoitamaan lesken asioita.

Vierailija
31/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee omat rahas niin ei tarvi muista olla riippuvainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi