Asiaa tinderistä
Onko ihan tyhmää laittaa tykkäys koulutetulle hyvännäköiselle miehelle? Jos itse koulutus amk, ok näköinen, tykkään liikunnasta mutta en aktiivisesti. Ja olen pois työelämästä...vai pitääkö mun etsiä paremmin itselle sopiva samanlainen mies ja millainen se on?
Kommentit (6)
En ole, enkä ole ollut Tinderissä mutta käsittääkseni siellä "tykätään" oman maun ja valinnan mukaan, ketä nyt sitten itse kukin haluaa ja tahtoo tykätä. Se, että joku toinen pitää tällaista tyhmänä, niin kertonee moensti myös hänestä ainakin yhtä paljon "tykkääjästä". Ja pakithan voi saada varmasti pienemmästäkin syystä, joten niitä ei kannattane ajatella sen kummemmmin. Olisi kyllä kiva, että joku osoittaisi minustakin tykkäävän mutta en pidä Tinderin maineesta, joten en itse (miehenä) toistaiseksi ole sinne viitsinyt kirjautua.
Laita ihmeessä! Ne usein etsii sellaisia tahdottomia heittopusseja, jotka ei osaa painaa edes yhtä nappia kysymättä muilta.
Saa tykätä kenestä tykkää, se on koko homman idea. Vastapuoli sitten tykkää takaisin tai ei.
Mies yleensä etsii yksinkertaisesti viehättävää ja mukavaa naista, sellaista kenen kanssa on rento olla. Emme tarvitse naiselta statusta, vaan rauhaa ja seesteisyyttä.
Miehiä ei kiinnosta sinun koulutuksesi, toisin kuin sinua miehen koulutus.
Saat pakit jos olet hankala, ruma tai lihava.
voit tykätä ihan sellaisista, joista itse tykkäät