Missä on se työpaikka jonne voi mennä heti töihin?
Tiedättekö yhtään sellaista työpaikkaa koska niitä kuulemma on ja työkkärissäkin sanottiin niin? Menen sitten heti sinne työpaikkaan töihin jos on varmaa että sinne pääsee töihin ja palkkaakin maksetaan.
Kommentit (130)
Ei sellaista työpaikkaa ole olemassa johon voi tuosta vain mennä omalla ilmoituksella kysymättä työnantajan mielipidettä asiaan.
Sellaiset työpaikat johon voi vaan mennä on vain "menkää töihi" hokijoiden omassa päässään mielikuvitus maailmassa.
Siivoustyö.
Käy koulu tai kysy oppisopimusta -> lähihoitaja tai hoiva-avustaja.
Kysy SOLista pääsetkö siivoojaksi.
Eihän sitä kuulu kysyä, että pääseekö. Sinne pitää palstan mukaan vaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kertoa koulutuksesi.
Mitä koulutuksella on väliä nykyään. Ihminen osaa kaikenlaista kun sille annetaan työpaikka.
Työtön on työtön ihan syystä eli ei halua tehdä töitä, ei viitsi tehdä töitä ja kaiken lisäksi ilmoittaa, että jos on pakko mennä töihin, niin rikon työnantajan omaisuutta, koska minä olen niitä, joiden ei tarvitse tehdä töitä, koska en halua. Turha näille on selittää, mitä tarkoittaa töihin meneminen. Onneksi tuet laskevat koko ajan ja oma valinta voi parin vuoden kuluttua tuntua väärältä.
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Se on se paikka mihin vihreet ja demarit haluu laittaa kaikki nämä työvoimapulan poistajat
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kuulu kysyä, että pääseekö. Sinne pitää palstan mukaan vaan mennä.
Näinhän se on. Menet paikalle ja sanot pomolle, että päätit tulla tänne hommiin. Pomo tietysti: Etpäs. SInä; Tulenpas ....
Mene röihin!
Siis röihin eikä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kun niihin siivoojaduuneihin ei vaan kysymällä kävellä! Nykyään pitää olla jo muutaman vuoden kokemusta, kemikaaliosaamista ja -tuntemusta, vuorovaikutustaidot kunnossa, huippu tiimipelaaja. Plus miljoonan paskantärkeän video- ja ryhmähaastattelun läpikäynti.
t. rekrytoija, joka haki siivoojantöitä opiskellessaan
Vierailija kirjoitti:
Heilläkin on kuulemma varaa valita parhaat päältä, ja määritellä itse, ketkä ovat niitä parhaita.
Täällä oli sellaine työpaikka mutta se oli yö työ ja matkaa 30 km töihin. Bussit ei kulkenut sinne enää illalla ja palkka olis ollut kuulemma 1300 brutto. Siitä pois verot 220 euroa, vuokra 450 euroa, kuljetukset töihin 200 euroa, muut laskut netti 37euroa, sähkö 27 euroa kk ja ruoka 300 euroa kk joten miinukselle menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heilläkin on kuulemma varaa valita parhaat päältä, ja määritellä itse, ketkä ovat niitä parhaita.
Virolainen tjs. jolla alan kokemus. Kaikista halvin.
Vierailija kirjoitti:
Mene röihin!
Siis röihin eikä töihin.
Tuo röihin on pyörinyt jo vuosia, jos ei jopa kymmeniä vuosia. Onko alunperin jollekin sattunut typo ja siitä sana on jäänyt elämään?
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli sellaine työpaikka mutta se oli yö työ ja matkaa 30 km töihin. Bussit ei kulkenut sinne enää illalla ja palkka olis ollut kuulemma 1300 brutto. Siitä pois verot 220 euroa, vuokra 450 euroa, kuljetukset töihin 200 euroa, muut laskut netti 37euroa, sähkö 27 euroa kk ja ruoka 300 euroa kk joten miinukselle menee.
Olen työkyvyttömyyseläkeläinen ja saisin terveen paperit mutta saan tukia 1500. Kaikki menee mitkä tulee ja jos tulee sähkölasku niin menee miinukselle.
Olen hakenut töitä niin netto on ollut 1700 euroa. Eli saan 200 euroa käteen. Ei ole mitään järkeä.
Ap kertoo taas työttömien yksinkertaisuudesta. Onneksi kaikki eivät ole yhtä urpoja ja uusavuttomia.
Unohdit kertoa koulutuksesi.