Oletteko huomanneet että vanhemmat ihmiset yrittävät alistaa nuorempia ja pitävät heitä tyhminä?
On kai tuokin joku kontrolloinnin keino. Kyseessä siis yli 50v ikäiset miehet ja naiset. Varsinkin vanhemmille naisilla muka "suojelunhalu" nuoria naisia kohtaan. Miksei 25 vuotias nainen osaisi itsestään huolehtia jte tehdä omia päätöksiä? Vai oletteko itse olleet tyhmiä tuossa iässä? Ja miksi oletatte että 25 vuotias olisi tyhmä ja naiivi vain koska itse olitte?
Kommentit (27)
En ole huomannut. Annan nuorempien tehdä virheensä, kyllä he oppivat, kun joutuvat virheitään korjaamaan. En sano, että tarvista alvit, kyllä ne tilit tulee takaisin pöydälle ja niitä saa sitten aikansa korjata, että saa kuntoon eikä asiakas maksa tuplatyöstä.
Taas näitä r**sän kätyreitä, jotka yrittää kaikkensa saadakseen aikaiseksi riidan.
Jos nuori tai kuka tahansa pe.seilee sanomisillaan, laitan rajat. Käyttäytyä kannattaa kuten Ihminen.
Juu tällaiset sekopäiset putinistimummot varsinkin.
Miten Suomen poliisi voi toivooa. että 15 vuotiaan tytön murhaa ja raiskausta käsiteltäisiin muka "hienotunteisesti" ! Oliko tämä "hienotunteinen suomalainen" syntynyt Suomessa, mutta tänne täysin kuulumaton afrikkalainen tai arabi, kuten poliisin hölmöilystä on syytä olettaa
Mummo jakaa Janus Putkosen MV-lehti sössötystä.
"Hyökkäysliitto Nato etenee vuonna 2014 käynnistetyssä Operaatio Atlantisessa Ratkaisussa (Operation Atlantic Resolve) Venäjää vastaan. Kaksi maata teki loppuviikosta selväksi, että he irtisanoutuvat siitä: Unkari ja Georgia."
Mummolla on päivästä toiseen mielessä Sanna Marin. Ei ole ainoa putinistímummo tai -pappa, jolla on sama oireyhtymä.
Tässä lista siitä. mitä WEF-hönöt ovat maastamme tuhonneet, mutta kumma kyllä kaikkien aikojen kelvottomimmalla sakilla on tapana äkkirikastua itse (vrt.Marin)
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori tai kuka tahansa pe.seilee sanomisillaan, laitan rajat. Käyttäytyä kannattaa kuten Ihminen.
Koskee myös niitä keski-ikäisiä. Töissä saa vähän väliä olla sanomassa, että odota hetki, hoidan tämän toisen potilaan ensin jne. Poikkeuksetta ne keski-ikäset ja vanhemmat on niitä jotka painelee hoitajien kansliaan sisään vaikkei sinne ole mitään asiaa ulkopuolisilla ja viis veisataan lapsista joissa lukee odotan ulkopuolella ja tullaan jopa taukotilaan häiritsemään ruokatauko. Nuorempia ei tarvitse tämmösissä ohjeistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee myös niitä keski-ikäisiä. Töissä saa vähän väliä olla sanomassa, että odota hetki, hoidan tämän toisen potilaan ensin jne. Poikkeuksetta ne keski-ikäset ja vanhemmat on niitä jotka painelee hoitajien kansliaan sisään vaikkei sinne ole mitään asiaa ulkopuolisilla ja viis veisataan lapsista joissa lukee odotan ulkopuolella ja tullaan jopa taukotilaan häiritsemään ruokatauko. Nuorempia ei tarvitse tämmösissä ohjeistaa.
siis viis veisataan lapusta*** typo
Vierailija kirjoitti:
Koska nuoremmat ovat tosi tyhmiä
Kerropa sitten miten sinä olet fiksumpi.
Mun äiti ainakin.
Ja mä olen jo 42-vuotias.
En, mutta 70-luvulta lähtien on ikäluokkien taso romahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Mummolla on päivästä toiseen mielessä Sanna Marin. Ei ole ainoa putinistímummo tai -pappa, jolla on sama oireyhtymä.
Tässä lista siitä. mitä WEF-hönöt ovat maastamme tuhonneet, mutta kumma kyllä kaikkien aikojen kelvottomimmalla sakilla on tapana äkkirikastua itse (vrt.Marin)
Näille mummoille pitäisi saada hoitopaikka sellaiseen laitokseen, jossa olisi viriketoimintaa. Nuo voisi viedä vaikka Siperiaan, onnelaansa.
Kävin aikoinani laittamassa noin 50 vuotiasta muijaa.
Hyvin pysyi kontrollissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille mummoille pitäisi saada hoitopaikka sellaiseen laitokseen, jossa olisi viriketoimintaa. Nuo voisi viedä vaikka Siperiaan, onnelaansa.
Teemu musisoimaan ja Mirja ottamaan voimaannuttavia valokuvia. Suomen putinistmummoista ja papoista saisi yhden Putinin ylistäjiin erikoistuneen hoitolaitoksen täyteen. Lukisivat siellä aamupalalla-lehteä ja katselisivat Bäckmanin ja Vakkurin striimejä ja videoita.
Ei ole kyllä mitään tarvetta alistaa ketään, mutta onhan teidän nuorten ajatusmaailma ja prioriteetit ihan eri maailmasta, luotatte ja oletatte liikaa muiden hoitavan teidän ongelmat.
En ole sellaista ilmiötä koskaan huomannut.