Oon niin vi tun stressaantunut. Odotan päätöksiä apurahoista
En tiedä miten tulen kesän toimeen jos en saa yhtäkään apurahaa. Tää on niin stressaavaa etten ole edes saanut mitään aikaiseksi moneen päivään. Ahditusta aiheuttaa tämä epätietoisuus. Tällä viikolla pitäisi tulla ensimmäiset päätökset.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Olen ollut töissä, mutta yllättäen taiteiden tuntiopettajana työsopimukseni loppui toukokuussa. Mistä saisin opettajan töitä kesällä ? Meille ei katsos makseta palkkaa kesällä
Mistä apurahasta nyt on tulossa päätökset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Olen ollut töissä, mutta yllättäen taiteiden tuntiopettajana työsopimukseni loppui toukokuussa. Mistä saisin opettajan töitä kesällä ? Meille ei katsos makseta palkkaa kesällä
Osaat varmasti tehdä muutakin kuin opettaa. Onko toimivat kädet ja jalat? Ajattele laatikon ulkopuolella, muuten et työllisty.
Vierailija kirjoitti:
Kelan makaamis- ja juopotteluavustuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Osaat varmasti tehdä muutakin kuin opettaa. Onko toimivat kädet ja jalat? Ajattele laatikon ulkopuolella, muuten et työllisty.
Haista sinä pitkä vit tu
Minkä takia taiteilijoita koulutetaan jos niille ei ole töitä?
Mihin ajattelit työllistyä sen jälkeen kun olet väitellyt?
Vierailija kirjoitti:
Väitellyt?
milloin sinä ajattelit hankkia aivot ja lukemisen taidon?
Vierailija kirjoitti:
No voit ihan googlettaa itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitellyt?
milloin sinä ajattelit hankkia aivot ja lukemisen taidon?
Aa, kolmannen sektorin suojatyöpaikka?
Ota jokin ihan muun alan kesätyö.
Vierailija kirjoitti:
Ota jokin ihan muun alan kesätyö.
Haista sinä vit tu
Haistakaa kaikki vit tu jotka tulette alentamaan taiteilijoita. En tosiaan rupea teidän kanssanne enää väittelemään, koska olen tullut siihen tulokseen, ettei aivottomien idioottien kanssa väittely johda mihinkään hyvään. Vit tujen haistatus sopii tasoisillenne mainiosti.
Apurahoja 😂 Buaahhh.
Mee vaikka amikseen ja hanki am.mat.ti.
Tee töi.tä.
MInä sain jo 7300 e, sillä saa aikaan yhden kulttuuritapahtuman.