Halla-ahon blogin naurettavimmat kommentit
Nimimerkki riikan VHN-paita ja sen uho oli niin säälittävää lukemista että. 😂😂
Oksettavimmat ehdottomasti kommentti (en muista kenen), jossa toivottiin r@iskauksen uhrin "oppineen" jotain kokemastaan hirveydestä. Yäk. Ja näitä porukka äänesti..
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
"Jaa Riikkakin oli paikalla. Minä istuin toiseksi etummaisessa rivissä Hilman (5v.) kanssa. Olin kiihottunut lähes kosketusetäisyydelle asettuneesta R. Rädystä, ja pyrin pysyttelemään incognito"
Oksettaa.
Äijä onanoi lapsensa läsnäollessa??
"Herkille perjantai-iloisille naisille voisi laittaa jonkun varoituksen tuohon viereen... ---Tuo hippitytön t@pporaiskaus Turkissa"
"Feministit haluavat estää prostituution siitä yksinkertaisesta syystä, että heitä ärsyttää piparin (vaikka maksullisenkin) tarjonnan lisääntyminen"
suoraan itse halal-aholta
Riikka sai kirjoituksillaan paljon mainetta maailmalla. TORILLE!
"Voi kuinka olikin taas ihanaa kansalaistason rassismia tänään Manskun Mäcin alakerrassa, kun meidän pikku-ukko söi HappyMeal Nuggetteja ja naapuripöydässä Somaliperhe BMI +30 veteli omiaan...Prkl. Niin. Kansaa vtuttaa."
Mitenkä voi aikuinen ihminen ärsyyntyä jostain ulkomaalaistaustaisesta perheestä noin paljon? Eikö he saa syödä koskaan nugetteja? Mutta Riikka syöttää lapselleen? Rules for thee...
Vierailija kirjoitti:
"Jaa Riikkakin oli paikalla. Minä istuin toiseksi etummaisessa rivissä Hilman (5v.) kanssa. Olin kiihottunut lähes kosketusetäisyydelle asettuneesta R. Rädystä, ja pyrin pysyttelemään incognito"
Oksettaa.
"Kirjoituksia uppoavasta lännestä" ja samalla itse ajattelee noin. Klassista!
Oksettaa.