Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velka perheemme autosta on NOLLA euroa. Vetää suupielet hymyyn!

Vierailija
27.05.2024 |

Mitenkäs teillä? Ai? No voi, voi. Eipä teillä sitten ole ulkomaille asiaa sillä autolla.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainaa ottanut autoa vastaan mutta tutulta ostin viime kuussa auton jota maksan hänelle erissä  käteisenä kuukausittain niin voisin sillä ulkomaille lähteä milloin vain.

Vierailija
82/87 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkaansa että jos rahoituksella ostaa auton niin käsittelykulujen lisäksi pitää maksaa myös kasko vakuutuksesta ja autoa pitää käyttää määräaikaishuolloissa? 

Edullisella omalla rahalla ostetulla autolla riittää pelkkä liikennevakuutus ja vie sit edulliselle pajalle auton korjaukseen jos tarvii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla koskaan ole ollut autolainaa.

Vaikka olen uuden pakasta vedetyn auton omistajakin ollut.

Vierailija
84/87 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap:lla nyt vähän puurot ja vellit sekaisin? Kun on muutakin kuin täysin velattomia autoja ja leasing-autoja. Itsellä joku tonni vielä pankille velkaa tuosta omasta, mutta mä voin viedä sen auton vaikka Syyriaan jos niin haluan.

Yleensä aina auton omistus siirtyy sinulle vasta siinä vaiheessa kun koko autolaina on maksettu. Siihen saakka se on rahoitusyhtiön omaisuutta.

No ei ole. Pankkikin on rahoitusyhtiö ja ihan tosiaan itse tuon auton olemassaolosta vastaan. Jos sille autolle jotain käy, maksan velkaa pankille silti. Eli on muitakin rahoitusvaihtoehtoja kuin leasing.

Miten käy autolle jos et maksa pankille velkaasi takaisin? Sehän on sinun auto...?

Palkka lähtee ulosottoon, ihan samalla tavalla jos jättäisin vaikka asuntolainani lyhennykset maksamatta. Mutta jos haluan sen asuntoni myydä ennen kuin laina on takaisin maksettu, se on ihan mahdollista. Ei sitä pankki kiellä. Voin myydä jopa tappiolla, ja sekin on pankille ihan OK. Kunhan mun lyhennykset jatkavat tulemistaan normaalisti pankin tilille.

Vierailija
85/87 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö paikkaansa että jos rahoituksella ostaa auton niin käsittelykulujen lisäksi pitää maksaa myös kasko vakuutuksesta ja autoa pitää käyttää määräaikaishuolloissa? 

Edullisella omalla rahalla ostetulla autolla riittää pelkkä liikennevakuutus ja vie sit edulliselle pajalle auton korjaukseen jos tarvii.

Itse kerroin tuossa ylempänä  että ostin tutulta erissä auton jota käteisenä maksan. Pelkkä liikennevakuutus on ja yhdellä mun kaverilla on halli missä on kaikki nostovehkeet ym. niin siellä saan auton korjattua vieläkin edullisemmin kuin pajoilla koska kaveri osaa niitä korjailla.

Vierailija
86/87 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, joka vuosi on tehty työnantajan polttoaineilla reissu ilmaiseksi ulkomaille. Oma auto odottaa sillä aikaa kotona. Mutta aja sinä tupauuno vain omalla kustannuksella :D 

Vierailija
87/87 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran sinun typerälle viestille. Meillä on velaton auto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan