Miksi usein kumppanin pettäessä syytetään sitä kumppanin salarakastajaa?
Usein sitä salarakastajaa on myös petetty. Ei ole tiennyt olevansa salarakastaja vaan on luullut puolisonsa olevan sinkku.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se pettävä myös syyttää sitä salarakasta....minähän vaan nyt vähän petin, et oisi saanut rakastua jne. Sitten mennään häntä koipien välissä takaisin vaimon ja lasten luo ja ollaan kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.
Siks onkin hienoa et karma yleensä jossain kohtaa kostaa ja näistä jää kiinni. Jos vaimo ei ole tarpeeksi fiksu näyttääkseen tyypille ovea, sama tapahtuu uudelleen kunnes oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on joku psykologinen ilmiö, ei haluta täysin myöntää, että oma rakas teki niin ja on sellainen oksetus. kuullut lukemattomia selityksiä, missä petetty syyttää enemmän sitä toista, kuin omaa kumppaniaan.
Puhumattakaan siitä kuinka paljon pettäjä kiinnin jäädessään syyttää sitä petoskumppaniaan "kun minua vampattiin".
Kuinka munaton reppana pitää olla ettei uskalla ottaa vastuuta teoistaan?! 😄 Ai niin, just niin munaton, kun ei edes uskalla lähteä huonosta suhteesta tai kertoa puolisolle ettei kaikki ole hyvin. Voi kyynel kun on vietävissä ja asiat vain hänelle tapahtuu, kaikki muut on niitä pahoja 🤭
Vierailija kirjoitti:
Syy on aina frigidissä pihtarissa.
Ois aika sunkin aikuistua, jos se suinkin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin facessa viime kesänä kaveripyynnön vanhalle petikumppanille vaikka tiesin miehen olevan varattu. Mies on ollut puolisonsa kanssa yli 15 vuotta. No mies ei voinut hyväksyä mua kaveriksi puolisonsa vuoksi, mutta etsi mun puhelinnumeron pienellä salapoliisityöllä koska mun numeroa ei löydy Fonectasta tms.
Mies oli heti arvannut mikä mun kaveripyynnön takana on ja tapasimme ensimmäisen kerran seksin merkeissä jo muutaman päivän päästä siitä kun olin laittanut kaveripyynnön. Mies oli heti valmis pettämään. Suhde on jatkunut nyt 10kk.
Kyllä, olen kamala ihminen kun vokottelin varatun, mutta helpostipa tuo mun matkaan lähti.
Salaa tunnut olevan ylpeä teostasi. Et kyllä oo mikään sädekehän tavoittelia.
Lähtee kenen vaan matkaan jos näin kävi. En ylpeilisi sillä.