Pihan lapset elää kuin pellossa
Lelut ja pyörät siellä täällä pihaa. Autojen on mahdotonta päästä pihalle kun on tuollaisia esteitä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän kotinsakin on varmaan kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Eivät opeta siivoamaan omia jälkiään.
Ai kauheeta!!!!!
Onneks sun koti on siisti. Nauti.
Ja laita verhot kiinni. Oma rauha.
Itse en huomaisi mitään leluja kun kurvaan autolla pihaan -sattuuhan sitä vahinkoja...
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin ajan lelujen päälle jos tartten ajaa rapun eteen. Ehkä ne oppii sitten keräämään ne lelunsa vittuunn pihateiltä.
Mikä sinun oikeus menee heidän oikeuksien yli? Saanko minä sitten kävellä sen v-n auton yli? Tai ne lapset? Keppareilla este ylitetty. Hip hei.
Muuta Kolariin, sillä se ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä ne kasvaa ja piha tyhjentyy.
Toivottavasti ne hommaa mopot. Ei ehkä aloittaja. Pihan lapset, mutta nuo kaksi, jotka katsovat olevansa muiden yläpuolella, niin niiden pihan lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autot, suomalaisen yhteiskunnan etuoikeutetut. Iloitse että lapset ovat ulkona leikkimässä, eivät ruudun ääressä.
Hätäajoneuvot ei pääse pihaan. Vai onko susta tuo ihan fine?
Ihan varmasti pääsee. Ne ei jää ihmettelemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autot, suomalaisen yhteiskunnan etuoikeutetut. Iloitse että lapset ovat ulkona leikkimässä, eivät ruudun ääressä.
Hätäajoneuvot ei pääse pihaan. Vai onko susta tuo ihan fine?
Ei mutta ne ajaa lelujen ja pyörien yli jos on todella kiire.
ei yksityiset firmat riko kalliita ambulanssejaan jonkun kituvan mamman vuoksi. jos piha oon täynnä leluja, niin sitten mamma odottaa
Äkkiä ne kasvaa ja piha tyhjentyy.