Haluaisin mennä terassille, mutten kehtaa yksin
Olen nainen, eikä ole kaveria, joka haluaisi lähteä kaupungille, kaikilla on jo omat perheet. Jos menee yksin, niin eikö näytä nololle? Onko joku nainen menossa yksin viihteelle tänääb?
Kommentit (13)
Tottakai kehtaat, ehkä löydät sieltä juttuseuraa.
Viimeeksi kun istuin kavereiden kanssa terassilla olusilla, niin kiinnitin huomiota siihen, miten moni istui terassilla yksinään. Myös muutama nainen. Kaikki katse puhelimessa. Muistan itse, etten nuorena naisena koskaan voinut mennä yksin oluelle ilman, että joku mies tuppaantui seuraan väen vängällä. Nyt jokainen näytti istuvan ihan rauhassa omassa pöydässään.
Olen amerikkalainen majuri
Laita tähän pankkitunnuksesi niin päset naimisiin
20-50v ja sporttinen, niin ei varmasti seurasta ole pulaa, vaikka yksin menisi.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki luottamuksella vain sinun
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen kenraali
Laita huomenna äänestyslippuun numeroni niin pääset sotimaan
Vierailija kirjoitti:
Viimeeksi kun istuin kavereiden kanssa terassilla olusilla, niin kiinnitin huomiota siihen, miten moni istui terassilla yksinään. Myös muutama nainen. Kaikki katse puhelimessa. Muistan itse, etten nuorena naisena koskaan voinut mennä yksin oluelle ilman, että joku mies tuppaantui seuraan väen vängällä. Nyt jokainen näytti istuvan ihan rauhassa omassa pöydässään.
Minkä näköisiä ne oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisiä ne oli?
Jos ajat takaa, että olisivat olleet niin suohirviöitä, ettei kukaan sen vuoksi lähestynyt, niin eivät olleet.
Vierailija kirjoitti:
OLen tuota ihmetellyt, että miksi lähteä yksin terassille selailemaan puhelinta. Kun lähden yksin puhelin pysyy laukussa, ja tarkkailen ympäristöä, salakuuntelen keskusteluja. Tosin kyllä se puhelin pysyy laukussa seurassakin.
Mene vaan, Minä tykkään joskus käydä yksin parilla niin pääsee omia aikoja kotiin.
Missä päin suomea olet?