Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä terassille, mutten kehtaa yksin

Vierailija
08.06.2024 |

Olen nainen, eikä ole kaveria, joka haluaisi lähteä kaupungille, kaikilla on jo omat perheet. Jos menee yksin, niin eikö näytä nololle? Onko joku nainen menossa yksin viihteelle tänääb?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin suomea olet?

Vierailija
2/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
4/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat, ehkä löydät sieltä juttuseuraa.

Vierailija
5/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi kun istuin kavereiden kanssa terassilla olusilla, niin kiinnitin huomiota siihen, miten moni istui terassilla yksinään. Myös muutama nainen. Kaikki katse puhelimessa. Muistan itse, etten nuorena naisena koskaan voinut mennä yksin oluelle ilman, että joku mies tuppaantui seuraan väen vängällä. Nyt jokainen näytti istuvan ihan rauhassa omassa pöydässään. 

Vierailija
6/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amerikkalainen majuri

Laita tähän pankkitunnuksesi niin päset naimisiin

Vierailija
7/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-50v ja sporttinen, niin ei varmasti seurasta ole pulaa, vaikka yksin menisi.

Vierailija
8/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki luottamuksella vain sinun

Vierailija
9/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen kenraali

Laita huomenna äänestyslippuun numeroni niin pääset sotimaan

Vierailija
10/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeeksi kun istuin kavereiden kanssa terassilla olusilla, niin kiinnitin huomiota siihen, miten moni istui terassilla yksinään. Myös muutama nainen. Kaikki katse puhelimessa. Muistan itse, etten nuorena naisena koskaan voinut mennä yksin oluelle ilman, että joku mies tuppaantui seuraan väen vängällä. Nyt jokainen näytti istuvan ihan rauhassa omassa pöydässään. 

Minkä näköisiä ne oli? 

Vierailija
11/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköisiä ne oli? 

Jos ajat takaa, että olisivat olleet niin suohirviöitä, ettei kukaan sen vuoksi lähestynyt, niin eivät olleet. 

Vierailija
12/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen tuota ihmetellyt, että miksi lähteä yksin terassille selailemaan puhelinta. Kun lähden yksin puhelin pysyy laukussa, ja tarkkailen ympäristöä, salakuuntelen keskusteluja. Tosin kyllä se puhelin pysyy laukussa seurassakin. 

Vierailija
13/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, Minä tykkään joskus käydä yksin parilla niin pääsee omia aikoja kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan