Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?
Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?
Kommentit (58)
Itse et ilmeisesti ole poistunut ollenkaan kun tiedät noinkin tarkkaan naapurin tekemiset.
Eikö tilannut ruokaa kaupasta. Vei roskat?
En ole työtön, mutta en ole poistunut kertaakaan kotoani koko viikonlopun aikana. Pihalla olen touhunnut, mutta tontin ulkopuolella en ole käynytkään. Ihan normaalia.
Hyvin tuntuu sullakin tuota luppoaikaa olevan
Tiedän ihmisiä, jotka tilaavat ruuan kotiin, eivät ole poistuneet sieltä moneen kuukauteen edes roskia viemään! Eikö olisi sama jo lopettaa maallinen vaellus kun ei kiinnosta.
Et ilmeisesti sinäkään, kun olet kytännyt naapurin tekemisiä koko päivän.
mihin se ehtisi, kun se hakee ahkerasti töitä?
Vierailija kirjoitti:
Itse et ilmeisesti ole poistunut ollenkaan kun tiedät noinkin tarkkaan naapurin tekemiset.
Olen ollut kipeänä 3 päivää ja tänä aika naapurin ovi on aunneut KERRAN!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhutkohan minusta? Tosin olen poistunut 2 kertaa. Ehkä et huomannut sitä toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön, mutta en ole poistunut kertaakaan kotoani koko viikonlopun aikana. Pihalla olen touhunnut, mutta tontin ulkopuolella en ole käynytkään. Ihan normaalia.
Tuollainen naapurin kyttääminen ei ole millään tavalla normaalia.
No itse en ole työtön, mutta kun tulin perjantaina töistä kotiin niin seuraavan kerran menen ulos maanantai aamuna kun lähden töihin.
Mitä "parempi" keli sitä todennäköisimmin en mene ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Entä sitten?
Yleensä ovi aukeaa toistamiseen, kun tullaan takaisin. Missä naapuri siis on?
Kävin hakemassa paskapaperia koko viikonlopun runkkusessioon.
t. naapuri
Vierailija kirjoitti:
Mihin hänen pitäisi rampata sieltä ulos koko ajan? Onko lähellä mitään mihin mennä tai missä hengailla.
Outoa jos ei vähintään kerran päivässä jossain käy esim. kaupassa.
Ap
Ei kuulu hevon vi..... sulle mitä naapurisi duunaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovi aukeaa toistamiseen, kun tullaan takaisin. Missä naapuri siis on?
Ihan kotonaan on ollut, olen kuullut puhetta, vessan ääniä ja kolinaa seinän takaa
Ap
Mihin hänen pitäisi rampata sieltä ulos koko ajan? Onko lähellä mitään mihin mennä tai missä hengailla.