Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?
Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?
Kommentit (58)
Aloita aamulla hommat 8 maissa ja jos on hommissa kiirutta niinkuin yleensä on, lopettelen hommat joskus 20-22 aikoihin illalla, ei siinä enää jaksaa mihinkään kotoa lähteä... sitten pidän to-pe vapaana jos alkuviikko menee tuota tahtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hänen pitäisi rampata sieltä ulos koko ajan? Onko lähellä mitään mihin mennä tai missä hengailla.
Outoa jos ei vähintään kerran päivässä jossain käy esim. kaupassa.
Ap
Tässä ei ole mikään/kukaan muu outo kuin sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovi aukeaa toistamiseen, kun tullaan takaisin. Missä naapuri siis on?
Ihan kotonaan on ollut, olen kuullut puhetta, vessan ääniä ja kolinaa seinän takaa
Ap
Et edes tajunnut vaan putosit kärryiltä.
Mistä tiedät hänen olevan työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis rampata kokoajan jossain? jos on jääkaapissa ruokaa niin eikai sitä ole pakko misään käydä jossei ole asiaa ennenkuin pitää lähteä kaupasta hakemaan täydennystä??
Vaikuttaa sairaalta jos ei joka päivä käy jossain, varmaan päässä jotain vikaa jos pystyy olemaan sisällä montaa päivää.
Ap
Sulla on pääsdä vikaa. Tämän tajuaa kaikki paitsi sinä itse = sairaudentunnoton!
Tromlihan tämä on mutta laitetaan vielä: Älä kyylää.
Harvoin tulee enää uusia provoja, tämäkin kirjoitettu tänne satoja kertoja.
Siis tä? Miksi kotoa pitäisi poistua? Mä olen työssäkäyvä ja saatan olla kolmekin päivää putkeen himassa yöpuku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa lähteä mihinkään.
Olen aina kotona.
Ei tarvitse rahaa, on vaikka kuinka paljon ilmaista tekemistä ulkona.
Ap
Työttömiä haukutaan, se on valitettavasti levinnyt täältä palstoilta ulos niin ei voi ulkoilla.
Johtuisiko sosiaalityöntekijöiden ja psykiatrian henkilökunnan vainoamisesta?
Joo, se oon varmaan mä. Voin tulla kyllä teillä käymään jos pikku ripulitauti ei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovi aukeaa toistamiseen, kun tullaan takaisin. Missä naapuri siis on?
Ihan kotonaan on ollut, olen kuullut puhetta, vessan ääniä ja kolinaa seinän takaa
Ap
Ai samalla kerralla lähti ja tuli takaisin ovea sulkematta? Se on kyllä kieltämättä vähän outoa, mutta ihan normaalin rajoissa kuitenkin.
Keksikää parempia juttuja. Tästä arvosanaksi 0/5.
Ei kun koko viikonlopun