Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?

Vierailija
26.05.2024 |

Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tämä on trolli. 

Vierailija
22/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa lähteä mihinkään.

Olen aina kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minun naapuri olen nimittäin työtön ja olen vain kerran käynyt ulkona viikonlopun aikana.

Vierailija
24/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pari vuotta sitten jalka kipsissä kahdeksan vko, etten montaa kertaa ulko-ovea avannut!  Ei ollut mitään syytä lähteä mihinkään. Eikä talvikenkää siihen kipsijalkaan! Yksi naapuri texviestillä kysyi: onko kaikki hyvin, kun auto ei ole liikkunut moneen viikkoon? Kiitos hälle huolenpidosta! Yksin asun siis

Vierailija
25/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse et ilmeisesti ole poistunut ollenkaan kun tiedät noinkin tarkkaan naapurin tekemiset.

Olen ollut kipeänä 3 päivää ja tänä aika naapurin ovi on aunneut KERRAN!

Ap

Etkä varmasti nukahtanut kertaakaan tuon 3pv aikana?

Vierailija
26/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää käyn kerran viikossa kaupassa, jos sitäkään jos satun innostuun tilaamaan tarvikkeet.

Olen introvertti.

Vierailija
27/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis rampata kokoajan jossain? jos on jääkaapissa ruokaa niin eikai sitä ole pakko misään käydä jossei ole asiaa ennenkuin pitää lähteä kaupasta hakemaan täydennystä??

Vierailija
28/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kotona.

Ei tarvitse rahaa, on vaikka kuinka paljon ilmaista tekemistä ulkona.

Ap

Vierailija
29/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäis rampata kokoajan jossain? jos on jääkaapissa ruokaa niin eikai sitä ole pakko misään käydä jossei ole asiaa ennenkuin pitää lähteä kaupasta hakemaan täydennystä??

Vaikuttaa sairaalta jos ei joka päivä käy jossain, varmaan päässä jotain vikaa jos pystyy olemaan sisällä montaa päivää.

Ap

Vierailija
30/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kotona.

Ei tarvitse rahaa, on vaikka kuinka paljon ilmaista tekemistä ulkona.

Ap

Selitätkö vielä että miksi pitäisi lähteä ulos hakemaan tekemistä jollei ole mitään pakollisia menoja? 

Vierailija
31/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee etätöitä 

Vierailija
32/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa sairaalta jos ei joka päivä käy jossain, varmaan päässä jotain vikaa jos pystyy olemaan sisällä montaa päivää.

Ap

Muusta ei voi saada varmuutta mutta sinä olet päästäsi vialla, mutta minkäs me sillekään mahdetaan.

Vierailija
33/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole poistunut KERTAAKAAN koko viikon aikana. Kotona on mukavinta!

Vierailija
34/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tämä on trolli. 

Trolli tai ei ei aloitus tai aloittaja ihan terve ole.

Vierailija
35/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sinunlaistesi mielisairaiden kyylien takia on häpeä olla suomalainen!(vaikka trollihan sinä olet-keksi parempi aloitus seuraavaksi,tämä ei mene edes huonon huumorin piikkiin)

Vierailija
36/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanoisin kyllä että toisinpäin, on päässä vikaa jollei pysty kotona olemaan muutamaa päivää putkeen,

harvemmin kyllä tulee oltua, mutta silloin tällöin kyllä

Vierailija
37/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn töissä enkä ole poistunut kotoa sitten perjantain noin klo 14:30. Huomenna taas. Lomat kun alkaa niin olen kotona varmaan viikon putkeen.

Vierailija
38/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse et ilmeisesti ole poistunut ollenkaan kun tiedät noinkin tarkkaan naapurin tekemiset.

Olen ollut kipeänä 3 päivää ja tänä aika naapurin ovi on aunneut KERRAN!

Ap

Minäkin olen kuumeessa. Syön pakastimesta kanakeittoa. Miksi et anna minun sairastaa rauhassa?

T. naapurisi.

Vierailija
39/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna ihmisen olla rauhassa. Olethan itsekin sairaana 3 päivää. Naapuri voi hyvinkin olla vaikka päänsäryssä kotona.

Vierailija
40/58 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn töissä enkä ole poistunut kotoa sitten perjantain noin klo 14:30. Huomenna taas. Lomat kun alkaa niin olen kotona varmaan viikon putkeen.

Sama täällä. Arkisin ehdin käydä kotona vain nukkumassa: lähden aamulla töihin, menen sieltä suoraan kuntosalille, tulen kaupan kautta kotiin enkä poistu minnekään koko loppuiltaa. Kun loma alkaa, aion vain lojua kotona katsomassa leffoja tai siivota kaappeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän