Ihmisiltä on mennyt kyky hahmottaa kuinka pukeutua kesällä
Joka toinen vastaantuleva nainen on vetänyt tiukkaakin tiukemmat ihonmyötäiset housut/shortsit mitkä nyt ikinä niin vakoseen tai vastaavasti hame on niin lyhyt että väkisin vilahtaa. Tissivako tyrkyllä tai napapaidassa. Miehet ilman paitaa mutta normaaleissa alaosissa eli yleensä väljähköissä shortseissa. Ketä/mitä varten naiset pukeutuu näin? Eikai oikeasti, rehellisesti ne pyllyvakosessa majailevat ja hikoilevat tiukat housut voi olla helteellä mukavat? Vai? Miten sinä pukeudut kesään? Vedätkö perC paljaana?
Kommentit (179)
Miksi miehen nänni on ok mut mut naisen ei?
Eihän se ole sukuelin eikä sillä ole tekemistä lisääntymisen kanssa.
Miesten aivot ovat vain biologian tekosista sellaiset että lisääntymisen takia niistä viehättyy. Saa potentiaalinen jälkikasvu niistä ravintoa.
Silti kauheasti pelotellaan ettei saa edes rintavako näkyä kun hyihyi kun epäsiveää!
Trikoot nyt on yleensä joustavia eikä kireitä vaikka ihonmyötäisiä ovatkin.
Minusta tuntuu että menet sekaisin vain biologiasta ja sen takia sinua vaivaa heidän pukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
En tajua bikineitä, jotka imeytyy persvakoon niin, että peppu on käytännössä paljas. Miksi?
Miksi ei? Mitä pahaa pepussa on?
Työnnän anaalitapin pyllyyn ja säntään ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kuulu muille miten kukakin pukeutuu. Pakko ei ole katsoa eikä välittää saati kommentoida. Toki saa tulla selittämään ihan kasvokkainkin mutta sillä voi olla seurauksensa kuten joutua kuvatuksi ja julkaistuksi somessa. Ihan oma valinta.
Mutta saa katsoa ja kuolata omille rinnuksille, kunhan ei ahdistele. Kesä on kivaa aikaa.
Toisaalta farkuistakin voi löytyä käsittämättömän tiukkaa fittiä. Paloi kyllä verkkokalvoon erään neidin muodot: farkut imartelivat vartaloa täydellisesti ja jotenkin erityisen korostetusti ohjasivat katsetta haaroväliin, jossa häpykumpu oli hävyttömän siro. Alkoi tehdä mieli latkia laihaa lihalientä.
Mulla on vain yhdet kesähousut, joihin lantioni /peppuni mahtuu ja jotka muutoinkin istuvat päälle. Ne ovat ihonmyötäiset caprit. Jos ei kelpaa sinulle, niin voi voi. En jaksa sovittaa taas 20 eri pöksyä ja todeta, että eivät sovi minulle. Onneksi on myös pari hametta ja mekkoa.
Onhan jo kauan ollut suosittua pukeutuminen jumppavaatteisiin vaikka ei olisikaan menossa kuntoilemaan. Enää ei tartte edes paitaa vaan naiset kulkee urheilutopeissa ostoskeskuksissa, kahviloissa, ravintoloissa jne. Olenpa nähnyt toimistopukeutumisessakin jumppatrikooita. Eihän se kovin tyylikästä ole mutta tyylejä ja makuja on monia. Jos joku haluaa vetää tuolla ihmisten ilmoilla trikoot kannikoiden välissä niin ei ole minulta pois, siitä vaan.
Ihan varmasti ei joka toinen nainen pukeudu niin. 🤣
Ongelma taitaaolla, että ap näkee vain ne, jotka pukeutuvat niin, eikä edes huomaa muita naisia, jotka eivät pukeudu.
Minulla ei ole sellaisia vaatteita, eikä poikani tyttöystävällä, eikä äidilläni, eikä tädilläni, eikä kellään tutullani eikä naapureillanikaan. Me olemme kaikki naisia.
N55
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita aapeen väitettä. Juuri äsken kävelin ulkona ja KAIKILLA vastaantulevilla naisilla oli ihan sopivankokoiset mieluummin väljät kuin tiukat vaatteet. Vesirajamekkojakaan en nähnyt yhtään, kaikki ulottuivat vähintään puolireiteen ellei siihen normaaliin polven yläpuolelle.
Ilmeisesti täällä päin on parempi pukeutumiskulttuuri kuin siellä, missä ap on, tai vaihtoehtoisesti aapeen havainnot heijastelevat hänen omaa suhtautumistaan maailmaan.
En ole ap, mutta Lahti on kyllä yksi näistä hämmentävien kesäpukeutujien kaupungeista.
Ei me mahdeta mitään sille, että ap on perverssi. Normaalit suomalaiset ovat tottuneet alastomuuteenkin. Meillä on ihan julkisia sekasaunoja ja saunakulttuuri elää muutenkin vahvana, mihin oleellisena osana kuuluu alastomuus. Nyt ihmiset eivät edes kulje alasti, mutta silti ap järkyttyy ja paheksuu. Johtuisiko siitä omasta perverssistä mielikuvituksestasi?
Kyllä ihan jokaisen kehon osan voi seksualisoida, jos haluaa. Eihän ennen naisilta saaneet näkyä nilkat, eivätkä hartiat. Ja joissain maissa naiset verhoutuvat kokonaan. Itse en näe nilkoissa mitään seksuaalista. Rinnoilla ruokitaan vauvat. Ovat kehon osia siinä missä vaikka ranteet tai kauniit silmät. Että älä nyt rupea perverssi siellä seksualisoimaan ja esineellistämään ihmisiä.
Minulla on hoikka tiimalasivartalo. Miksi pukeutuisin niin, että se peittyy? Verhoan sen kyllä säädyllisesti, eli ei paljasta pintaa liikaa, mutta ihonmyötäisyys tuo esiin vartalon kauneutta.
Onneksi olen ylpeä kropasta. Jos on tiukka alaosa niin yläosa ei saa olla tissivakoinen. Se on jo mautonta
Vierailija kirjoitti:
Toppavaatteet ja karvalakki päähän vai? Näillä helteillä! Sen kerran, kun Suomessa kerrankin on lämmintä, niin ihan sama, miten ihmiset pukeutuvat. Pysy neljän seinän sisällä, niin ei tarvitse järkyttyä turhista asioista.
Voihan tauno! Eikö ole muuta vaihtoehtoa kun housut pyllyyn tai karvalakki? Mieti nyt!!
Okei. Olin äsken Hki keskustassa, tosi monella oli löysät pellavahousut ja joku toppi sen kanssa. Pellavaa näkyi muutenkin paljon, mekkoja ja pitkiä hameita. Ihanaa kun saa vihdoinkin käyttää kesävaatteita!! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hoikka tiimalasivartalo. Miksi pukeutuisin niin, että se peittyy? Verhoan sen kyllä säädyllisesti, eli ei paljasta pintaa liikaa, mutta ihonmyötäisyys tuo esiin vartalon kauneutta.
Hoikkana saa vaikka minkälaisella kesävaatetuksella nykyisin paljon huomiota. "Kiitos" teille itsenne lihaviksi turvottaneille kanssaleideille.
Vierailija kirjoitti:
Kaapuunko pitäisi pukeutua? Saanko kysyä uskonnollista vakaumustasi?
Pyllyyn menemättömät shortsit esim ja t paita on kaapu? Ok veeiiteeuun pöljä :D
Mulla oli yksi päivä päällä kesäsortsit mallia mini (jotkut merkin Antti Tapani pari vuotta vanhat) ja musta tiukka toppi. Tuntui, että "kaikki" tuijottavat. Tosin samalta tuntuu ihan vain tämän raskausvatsan kanssa muutenkin (6. kk menossa) joten on ihan sama mihin pukeudun kun sekä väljissä että tiukoissa vaatteissa töllötetään, yleensä vielä nyrpeän näköisenä.
Mulla kun ei ole erityisesti raskausvaatteita niin pukeudun vaatteisiin jotka antavat vatsalle tilaa. Olen hoikka, mutta vatsa on jo aika iso. Ihmisten ilmeistä päätellen vatsa pitäisi ennen kauppareissua laittaa jonnekin sivuun piiloon, mutta sori se ei vain onnistu. Enkä tiedä mitä enää pukea päälle kun tissit ovat myös kasvaneet, samoin jalkaterät jne. Onneksi on sentään kesä...
Vierailija kirjoitti:
Ei me mahdeta mitään sille, että ap on perverssi. Normaalit suomalaiset ovat tottuneet alastomuuteenkin. Meillä on ihan julkisia sekasaunoja ja saunakulttuuri elää muutenkin vahvana, mihin oleellisena osana kuuluu alastomuus. Nyt ihmiset eivät edes kulje alasti, mutta silti ap järkyttyy ja paheksuu. Johtuisiko siitä omasta perverssistä mielikuvituksestasi?
Kyllä ihan jokaisen kehon osan voi seksualisoida, jos haluaa. Eihän ennen naisilta saaneet näkyä nilkat, eivätkä hartiat. Ja joissain maissa naiset verhoutuvat kokonaan. Itse en näe nilkoissa mitään seksuaalista. Rinnoilla ruokitaan vauvat. Ovat kehon osia siinä missä vaikka ranteet tai kauniit silmät. Että älä nyt rupea perverssi siellä seksualisoimaan ja esineellistämään ihmisiä.
Tai ehkä APllä on näkökyky tallessa? Havainnointi kyky kanssa. En itsekkään voi liikenteessä ajella silmät kiinni kun ajaisin kolarin joten on vaan pakko katsella kaikki peput ja pakarat.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa että ne normaalit ihmiset jotka asuu vähän etelämpänä joutuu pukeutumaan näin ihan joka päivä.
Etelässä kyllä pukeudutaan väljiin ja peittäviin vaatteisiin koska ne suojaa kuumuudelta.
Selkeästi huomionhakuisuutta. Kukapa ei huomiosta tykkäisi, mutta liika on liikaa. Siinä vaiheessa, kun huomionhaku on röyhkeää ja ylittää hyvän maun rajat, ollaan menty liian pitkälle. Perus käytöstapoihin kuuluu muiden huomioiminen. Aina ei voi ajatella vain itseään, että "minulla on oikeus". Ja kyllä, burkhan ja nakuna kulkemisen välimaastoon mahtuu paljon tyylikkäitä ja kauniita asuja. Ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen. Mitäs sitten, kun miehet haluaa kulkea kikkeli kalsareista kurkistellen, koska se on niin voimaannuttavaa? Voimaantuminen = tekosyy. Ai niin, mutta sehän on aina muiden syy, jos heille tulee kiusaantunut olo, eikä se saa rajoittaa kenenkään pukeutumista. Kuljetaan puolialasti ja kerjätään huomiota ja katseita, mutta silti pukeudutaan itseä varten ja nostetaan somessa hirveä haloo, että kokee olonsa häirityksi. Tämä siksi, ettei varmasti keneltäkään jää nakuilu huomioimatta.
Kaapuunko pitäisi pukeutua? Saanko kysyä uskonnollista vakaumustasi?