Ärsyttävää, kun jotkut yrittävät päteä äitiydellään
Esim. "Olen kolmen lapsen äiti".
Niin on moni muukin! Mikä saavutus se muka on? Kuuluu elämään. Eläimetkin lisääntyvät.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pyttyyn. Kyse on yksilöiden kyvystä, asenteesta ja arvoista. Ei mistään äitiydestä. Ei äitiys tee työntekijästä yhtään sen tehokkaampaa. Taas kerran yksi virheellinen
Ehkä voidaan päätellä että laiskemmat ihmiset jättää ne lapset (ja työt) tekemättä.
Aika vähän näkee ahkeria äityleitä. Lapset kaikki päivät kännykällä ja oma käsi siellä sipsipussissa. Töissä maristaan, jos sinne asti päästään ja valehdellaan, että lapsi kipeänä, että saa itse jäädä mähöttämään sohvalle.
Ai, eikö se äitiys nyt ollutkaan saatanallinen työmaa. Heh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pyttyyn. Kyse on yksilöiden kyvystä, asenteesta ja arvoista. Ei mistään äitiydestä. Ei äitiys tee työntekijästä yhtään sen tehokkaampaa. Taas kerran yksi virheellinen
Ehkä voidaan päätellä että laiskemmat ihmiset jättää ne lapset (ja työt) tekemättä.
Aika vähän näkee ahkeria äityleitä. Lapset kaikki päivät kännykällä ja oma käsi siellä sipsipussissa. Töissä maristaan, jos sinne asti päästään ja valehdellaan, että lapsi kipeänä, että saa itse jäädä mähöttämään sohvalle.
Tunnetpa hyvien äitien päivärytmin.. Ei ihan mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei hankita, ne annetaan!
Olet selvästi lintsannut biologian tunneilta.
Kyllä ne ihan tekemällä tehdään.
Ei anneta. Uros astuu naaraan ja naaras hedelmöittyy ja jos naaras ei astuttamisesta huolimatta tule tiineytymään on hän todennäköisesti maho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta. Uros astuu naaraan ja naaras hedelmöittyy ja jos naaras ei astuttamisesta huolimatta tule tiineytymään on hän todennäköisesti maho.
Eipä sillä mikromuovitetulla spermalla ketään enää tiineytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetpa hyvien äitien päivärytmin.. Ei ihan mene läpi.
Yhtä validi yleistys äideistä kuin mitä yleistyksiä viljellään lapsettomista.
En paljoa äitiydellä kehuskelisi varsinkaan jos on yh äiti jotka yleisesti ottaen tunnetaan ja tiedetään ns huolimattomina naisina. En nyt kuitenkaan käytä sitä varsinaista ammattinimikettä koska heistä jotkut tekevät sitä myös ilman maksua.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä validi yleistys äideistä kuin mitä yleistyksiä viljellää
Kiinnostaa miksi sua niin kovasti kiinnostaa olla täällä puolustelemassa valintojasi?
Vierailija kirjoitti:
En paljoa äitiydellä kehuskelisi varsinkaan jos on yh äiti jotka yleisesti ottaen tunnetaan ja tiedetään ns huolimattomina naisina. En nyt kuitenkaan käytä sitä varsinaista ammattinimikettä koska heistä jotkut tekevät sitä myös ilman maksua.
Entäs yh-isät? Olen sellaisen kasvattama, mihin kategoriaan hän menee? Voidaanko jopa kehua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa miksi sua niin kovasti kiinnostaa olla täällä puolustelemassa valintojasi?
Äitimyytti on rikottava, jotta yhteiskunta pääsisi eteenpäin ja tervehtymään. Äitiyteen liittyy paljon virheellistä mystifiointia, joka aiheuttaa haittaa monissa yhteyksissä. Se, että joku on valinnut äitiyden, ei saisi aiheuttaa vahinkoa muille, täysin sivullisille, mutta näinpä vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitimyytti on rikottava, jotta yhteiskunta pääsisi eteenpäin ja tervehtymään. Äitiyteen liittyy paljon virheellistä mystifiointia, joka aiheuttaa haittaa monissa yhteyksissä. Se, että joku on valinnut äitiyden, ei saisi aiheuttaa vahinkoa muille, täysin sivullisille, mutta näinpä vain on.
Oot kyllä niin pahasti rikki että vain käynti psykiatrilla auttaa.
Voin kertoa, etten vihaa mitää sanaa niin paljon kuin äitiys.mulla hajoaa pää tuohon sanaan.
Olen itse äiti ja DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä mikromuovitetulla spermalla ketään enää tiineytetä.
Käytännössä maaseudulla asuvien puhtaampaa ravintoa syövien herrasmiesten sperma on laadukkaampaa kuin kaupungissa asuvien mikroeineksiä syövien fleece ym keinokuitu asusteisiin ihastuneiden vegaanimiesten joiden lisääntymiskykyä heikentää myöskin soijja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oiva esimerkki tästä ongelmasta. Olet osa ongelmaa. Miten voisit muuttua kypsempään ja aikuisempaan suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Tässä oiva esimerkki tästä ongelmasta. Olet osa ongelmaa. Miten voisit muuttua kypsempään ja aikuisempaan suuntaan?
Homman juju onkin siinä että mulla ei ole mitään ongelmaa, vaan se ongelma on siellä päässä. Fiksaat sen vaan kuntoon niin kyllä se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, etten vihaa mitää sanaa niin paljon kuin äitiys.mulla hajoaa pää tuohon sanaan.
Olen itse äiti ja DI.
Mun mielestä yksi hienoimpia sanoja 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs yh-isät? Olen sellaisen kasvattama, mihin kategoriaan hän menee? Voidaanko jopa kehua?
Ihan kehumattakin voidaan sanoa, että tuo on melko normaalia koska miehet tunnetusti ovat parempia vastuunkantajia kuin naiset ja jos pysyttäydytään siinä tosiasiassa , että vain isät lapsiaan rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homman juju onkin siinä että mulla ei ole mitään ongelmaa, vaan se ongelma on siellä päässä. Fiksaat sen vaan kuntoon niin kyllä se siitä sitten.
Eihän sinulla tietenkään omasta mielestäsi olekaan. Eihän tästä tarvitsisi silloin vääntää. Samalla juuri sinunkaltaisesi ovat se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinulla tietenkään omasta mielestäsi olekaan. Eihän tästä tarvitsisi silloin vääntää. Samalla juuri sinunkaltaisesi ovat se ongelma.
Ongelma kenelle? Lapseton on ongelma yhteiskunnalle.