Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallinen keskustelu! Nainen miksi et halua lapsia?

Vierailija
26.05.2024 |

Asiallinen keskustelu okei?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki on tehä lapsia? Ihanaa olen aina fantasioinut elämästä missä mulla on rääkyvät räkäset haisulipenskat kasvatettavana seuraavat 18+ vuotta ja siihen päälle vielä viereen haiseva nalkuttava ukko, joka kaljuuntuu ja lihoo, kaivelee palleja ja tuskin pesee edes p**settä suihkussa tai kakkosella käydessään, minä toki naisena hoidan kodin ja ne lapset yksin samaan aikaan ku mies on salaa deittisivuilla ettimässä miehiä ja naisia salasuhteeseen ja toki vielä tähän päälle niin, että kulut menee 50/50! Ahh ihana elämä <3 

N22

Oletko itse ollut rääkyvä haisuli 18-vuotiaaksi asti...?

Et kyllä vaikuta kovin kypsemmältä vieläkään. 

Hyvin osasi kuvata mitä on tulossa, tosin mitään 50/50 ei ole olemassa. Äiti maksaa omat ja lasten kulut ja jos mies johonkin os

Ha. Äidille lapset on koristeita mitä laittaa eri asuihin insta kuvia varten.

Mies hoitaa lapset ja maksaa tarvittavat, jos nainen ostaa turhaa niin miksi miehen pitäis siitä maksaa.

Vierailija
42/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kuullut ja sivusta nähnyt liian monta kertaa kuinka mies heittäytyy  yhdeksi lapseksi siihen lisäsi. 

Monesta on siittäjäksi harvoista isäksi.

Lapsen halusin aikanaan mutta ainuttakaan isäksi kykenevää ei ole tullut vastaan.Minä ei ala viikko viiko vanhemmaksi tai yh-äidiksi. Olkoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes äitipuoleksi.  Mitä nyt hulluutta. Mies lapsi ja sen lapset ja ex-muija vielä kaupantekijänä. Ei kiitos.

44/46 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia:

https://www.collapsemusings.com/10-reasons-our-civilization-will-soon-c…

Erinomaisia perusteita!

Vierailija
45/46 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan samanlaista tyhjän jauhamista, kuin se toinen sosiopaatti jahaa sitä työttömät töihin pakkomiellettään.

Vai onko nämä yksi ja sama henkilö?

Vierailija
46/46 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöllinen geenivirhe, joka saattaa aiheuttaa lapsessa terveysongelmia. En vaan halua sitoutua loppuiäkseni hoitajaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän