Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unissa outoja yhteensattumia

Vierailija
26.05.2024 |

Mä oon nyt nähnyt säännöllisin väliajoin unta yhdestä naisesta, kenet mä tiedän, mutta mä en ole koskaan jutellut hänen kanssaan mitään, mä näen sen niin, että tämä nainen on älyttömän kiinnostunut minusta. Tässä elämässä näin ei kuitenkaan tottakai ole, koska me ei olla oltu koskaan missään tekemisissä, mutta unessa kyllä

Sit mä näen yhtä kirkkoa säännöllisin väliajoin myös unissani, se sijaitsee Helsingissä, tumma kirkko missä mä en ole koskaan käynyt, mä en ole koskaan edes asunut Helsingissä. Mä tiedän tän koska mä katsoin kerran netistä tätä kirkkoa, mitä mä näen unissani, siellä se oli

Pitäsköhän lähtee Helsinkii kattelee ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirkko jos tumma? Harmaa? Sit oot kattonut Kallion kirkkoa. Ei kaikki ole siellä käyneet. Siellä kummittelee nyt kun sen alle on rakennettu jotain 5000 MÄÄRÄAIKAISTA uurnahautaa... 

Siis tilanne on niin huono maassa että jopa uurnahaudat ovat vain määräaikaisia. On tullut mieleeni että sinne haudataan nykypäivän 'julkkikset' somebodyt jotka tulevaisuus leimaan joksikin muuksi ja tuhka siirretään pois kirkosta...  

Vierailija
2/2 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi