Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä on hongankolistelija mutta haluaa silti käyttää korkokenkiä kun käymme ulkona, ystävien luona jne

Vierailija
25.05.2024 |

On 174cm. Itse olen 182cm eli selvästi häntä pidempi, mutta kun hän laittaa korkkarit jalkaan olemme aika saman pituisia. Olen maininnut asiasta, mutta häntä ei näytä kiinnostavan vaikka on pitkä kuin nälkävuosi. Eikö hän tajua, että saa minut näyttämän emaskuloidulta?

Miten puhun hänelle, puolapuille, järkeä päähän? Pitäisikö minun ottaa tikkaat mukaan, jotta saan ääneni kuuluviin?

M28

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 170cm nainen ei ole nainen vaan mies. 🤮

M172cm

Eli aika moni huippumalli onkin oikeasti mies 😱🤯 Ihan oikeasti, hyväksy oma "persjaljaisuutesi" ja se ettet tule koskaan saamaan itsellesi mallimittaista pitkäsääristä naista  😉😁

No itse asiassa kyllä taitaa olla. Kannattaa tutustua transvestigation aiheeseen ja alkaa katsella julkkiksia,kuninkaallisia ja poliitikkoja uusin silmin..

Vierailija
22/23 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko jalkaväli elukalle? Eikös ole mukava nuolasta seisoalteen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hobitti se siellä aikaisemmin huuteli, että yli 170 cm pitkä ei ole nainen! Ihanko oikeasti? Ei se naiseus ole

senteistä kiinni, mutta kuules pätkä: sinun miehuutesi tuntuu olevan. Jutuista päätellen älykkyysosamääräs on 

myös rajusti alle keskitason. Toivotaan, että kasvat vielä edes jollakin tasolla? Joskus kyllä ainoa toivo on epätoivo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän