Naisystävä on hongankolistelija mutta haluaa silti käyttää korkokenkiä kun käymme ulkona, ystävien luona jne
On 174cm. Itse olen 182cm eli selvästi häntä pidempi, mutta kun hän laittaa korkkarit jalkaan olemme aika saman pituisia. Olen maininnut asiasta, mutta häntä ei näytä kiinnostavan vaikka on pitkä kuin nälkävuosi. Eikö hän tajua, että saa minut näyttämän emaskuloidulta?
Miten puhun hänelle, puolapuille, järkeä päähän? Pitäisikö minun ottaa tikkaat mukaan, jotta saan ääneni kuuluviin?
M28
Kommentit (23)
No sun pitää vaan hankkia itsellesi korkeemmat korot jos toi on ongelma.
Yli 170cm nainen ei ole nainen vaan mies. 🤮
M172cm
Pitäiskö sun hankkia itsetunto? Jos itsetunto on kunnossa, ei haittaa mitään, vaikka nainen olisi päätä pidempi.
Oletko varma ettei ole entinen mies?
Tytön täytyy löytää pitempi ja älykkäämpi mies
Vierailija kirjoitti:
M172cm
Eli aika moni huippumalli onkin oikeasti mies 😱🤯 Ihan oikeasti, hyväksy oma "persjaljaisuutesi" ja se ettet tule koskaan saamaan itsellesi mallimittaista pitkäsääristä naista 😉😁
Miksi Sinun pitää näyttää naista selvästi pidemmältä kaikissa tilanteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M172cm
Eli aika moni huippumalli onkin oikeasti mies 😱🤯 Ihan oikeasti, hyväksy oma "persjaljaisuutesi" ja se ettet tule koskaan saamaan itsellesi mallimittaista pitkäsääristä naista 😉😁
Mikäs tornitalo siellä pihisee? Sori en kuullut kun stratosfäärissä tuulee niin kovaa 😂
Pakko olla provo
Oon 174cm ja ei se mikään pitkä oo
Pitkät naiset ovat seksikkäitä. Kunhan ei ole luiseva! Silloin se on vähän kuin jotain teinipoikaa nussisi🤣😂😯
Mies
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo
Oon 174cm ja ei se mikään pitkä oo
Onhan tuo aika pitkä naiseksi. Naisen ideaalipituus on 150-160cm, jotta voi helposti nostaa ja heitellä ympäriinsä makuuhuoneessa.
Jaksaa nostella isompaakin naista, jos on ruista ranteessa, eikä tuulen n*ssima rimpula😁
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa nostella isompaakin naista, jos on ruista ranteessa, eikä tuulen n*ssima rimpula😁
Ja toinen WNBA pelaaja avautumassa 😂
Minulla on aikaisemmin ollut noin 155-165 cm pituisia naisystäviä, ja olen pitänyt heitä viehättävinä, ja pidän edelleen. Nykyinen on noin 180 cm pituinen ja pidän häntä myös erittäin viehättävänä. Joo. Eikä riipu mitenkään naisen pituudesta, vaan enempi se että mitä siellä korvien välissä on. Niin ja itse olen 174 cm. Eikä edelleenkään meidän pituusero ole meille mikään ongelma, vaikka minä olen se lyhyempi osapuoli ja mies.
Ollaan pikeasti aika pahasti metsässä jos se kumppani pitää valita jollain pituus kriteereillä.
Olen noin pyöristöen 166 cm pituinen nies. Itseäni ei haittaa, että kumppanini on minua pidempi.
Se mikä vähän turhauttaa on se, että ei ole paljoa muuttunut yleisesti ideaalit ja toiveet siitä miltä miehen tulisi näyttää muuttuneet varovaisesti arvioiden muutamaan tuhanteen vuoteen.
En syytä tai väitä, että tämä johtuisi sen paremmin naisten kuin miesten mieltymyksistä tai kokemuksista.
- Itse olen saanut osakseni huomauttelua pituudestani molemmilta, joka on minusta vähän pöhköä, koska ainoastaan tällä palstalla olen kohdannut heitä, jotka ovat antaneet ymmärtää, että olisivat itse oman pituutensa valinneet ja päättäneet.
Jätin miehen, jolle mun pituus oli ongelma. Oli samanlaista kontrolloinnin yritystä, neuvoja miten pukeutua ja mitä kenkiä käyttää. Nykyisin mulla on itsevarma mies, jota ei pitkä nainen haittaa. Ja arvaa mitä? Me saatiin komeita ja pitkiä poikalapsia :)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat seksikkäitä. Kunhan ei ole luiseva! Silloin se on vähän kuin jotain teinipoikaa nussisi🤣😂😯
Mies
No, sinähän tuon tiedät.
Älä turhaan kiipeile. Käytä kovaäänistä.