Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinihelvettiä...

Vierailija
27.01.2007 |

Meillä molemmilla teineillä yökylässä kaveri. Ja molemmat vetää jotain v*un roolia kaverin edessä (omat siis). Kaksi tuntia sitten ilmoitettiin, että aikuiset menee nukkumaan = musiikki pienemmälle ja turvat tukkoon. Nyt oon jo kolmannen kerran käynyt karjumassa kun ei saa nukuttua... Milloin on painimatsi menossa, milloin harjoitellaan rasittavimpia mölinöitä kikatuksen ja käkätyksen seurassa... Ja ramppaavat portaissa, vaikka on komennettu pysymään yläkerrassa. Mä luovutin jo joksikin aikaa ja tulin takaisin koneelle, kun ei millään saa taas unen päästä kiinni. Aamulla olis herätys ennen puoli kahdeksaa, että kiitti v*usti vaan taas...

Yllättäin meille ei pääse kaverit yökylään kuin tosi harvoin, kun ei ikinä pidetä sovitusta kiinni. Nyt vielä äijä teki emämunauksen, kun lupasi molemmille kaverit yhtaikaa. Olisin kieltänyt jos olisin ehtinyt, mutta kun mulle selvisi asia vasta iltayhdeksältä kun toinen yövieras saapui laukkuineen (ja meinas jäädä koko vkonlopuksi -minkä olen onneksi sen verran monta kertaa kieltänyt, että nyt riitti yksi sanominen)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitteen muuta en ossoo sannoo...Meillä tuo on vielä edessä kun omat lapset vasta 1 ja 3. No teinejä nekin joskus aikanaan yhtäaikaa....voi tätä elämää...

Vierailija
2/4 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yllättäin meille ei pääse kaverit yökylään kuin tosi harvoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, äiti:)

Vierailija
4/4 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" älä marise..."

Ei ku just ton takia on yökyläilyt harventuneet, kun ei pidetä sopimuksista kiinni. Jos etukäteen sovitaan, että kavereita saa tulla ja valvoa vaikka aamuun asti _kunhan antavat meidän nukkua rauhassa_, niin rikkomuksesta rangaistaan.

Äijän pitää aamulla seitsemäksi töihin, mä nousen Kuopuksen kanssa ennen aamupiirrettyjä enkä milloinkaan ehdi nukkua univelkaa pois (juujuu, kuolema kuittaa univelat, mutta siihen on -toivottavasti ainakin- vielä jokunen vuosi aikaa)

Ja kun kyse ei ole siitä, etteivätkö saisi normaaliääneen elää tuolla yläkerrassa. Normaalistikin tapaavat valvoa meitä pidempään, pelaavat, katsovat TVtä, kuuntelevat musiikkia yms NORMAALILLA volyymillä. Kyse olikin siitä, että kun on taas molempien kaverit paikalla, niin nämä kaksi innostuvat esittämään niin pirusti, että siinä meinaa kaverit unohtua... Noiden riivatun painimatsien takia tuplayökyläilyt alunperin kiellettiinkin. Keskenään eivät koskaan muulloin paini, mutta heti kun on muutama katsoja niin jo aletaan piereskellä siskon/veljen naamalle yms muuta järkevää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän