Miksi et hanki ilmastointilaitetta, jos on kerta asunnossa kuuma?
Tätä en minä ja mieheni ymmärrä. Meillä viilentää ilmalämpöpumppu.
Kommentit (68)
Ilmastointi ei ole viilennys. Kerrostaloissa on jo ilmastointi. Vinkuu kovaa ja tuo naapurin käryt. Sopivia hiljaisia laitteita ei ole sopivalla hinnalla markkinoilla (jäähdytin jyrisee kuin rekka), paitsi tuuletin, se ei sinänsä ole huoneistoa jäähdyttävä. Vaan hyvin paikallinen, usein tietokoneen joutuu ekana tuulettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla puhuttiin ilpistä aloituksessa jota ei taida saada 20 eurolla per kk.
Oli molemmista laitteista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla puhuttiin ilpistä aloituksessa jota ei taida saada 20 eurolla per kk.
Oli molemmista laitteista
Ja aloituksessa ilmastointi laitteesta ei ilpistä
Yksiössä on vain yksi tuuletusikkuna. Mistä riittävä korvausilma? Ei olisi kauhean kiva, jos sitä tulisi jostain viemäristä. Lisäksi on vaikea löytää kohtuuhintaista laitetta minkä ääni ei häiritsisi. Kerrostalossa, kun pitää ottaa naapuritkin huomioon...
Niin yksinkertaisesta syystä, että kiihotun nihkeänkosteasta naisen ihosta.
Vierailija kirjoitti:
Yksiössä on vain yksi tuuletusikkuna. Mistä riittävä korvausilma? Ei olisi kauhean kiva, jos sitä tulisi jostain viemäristä. Lisäksi on vaikea löytää kohtuuhintaista laitetta minkä ääni ei häiritsisi. Kerrostalossa, kun pitää ottaa naapuritkin huomioon...
Läpiveto talon toiselta puolelta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jäähdytystehoa on 10 kW
Lämmitystehoa 29 - 41 kW lämpötilasta riippuen
Ei ole tullut kuuma tai kylmä...
Missä ihmeen harakanpesässä tai palatsissa sinä asut?!
Minäkin olen kolmen teinin yh. Enkä edes isopalkkainen. Kyllä mä silti saan parinsadan ilmastointilaitteieen hankittua, ennemmin, kuin tukehdun. Tosin tämä mun (halpa) omakotitalo pysyy viileänä ilmankin