Odotatko jo helteitä?
Itse odotan. Toivottavasti tulee lämmin kevät ja kesä.
Kommentit (13)
Ensimmäistä kertaa vuosiin, kyllä. Sain tiputettua BMI:n 26:sta 20:een niin ei tarvitse enää häpeillä vatsaröllöjä
En, mutta lämpimiä kelejä (noin 18-23) kyllä. Helteellä asunto kuumenee liikaa.
En. Lämpö riittää ja nyt on just hyvä. Toivon sellaista kesää, että olisi maltilliset 20-23 celsiusastetta ja tarpeeksi sadepäiviä. Pari hellepäivää ja ukkosta.
Kyllä odotellaan. Matk varattu heinäkuuksi lämpöiseen.
En, en kestä helteitä tämän sairauden takia. Lisäksi asunto on pätsi.
En todellakaan. Lokakuu saisi olla seuraava kuukausi.
En, tämä +15 on oikein hyvä. Tarkenee t-paidalla, mutta ei liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Omakin makuuhuone olisi liian kuuma jos ei olisi ilmastointilaitetta.
Niitä myydään muuten käytettyinäkin halvala ympäri vuoden jos rahasta tekee tiukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakin makuuhuone olisi liian kuuma jos ei olisi ilmastointilaitetta.
Niitä myydään muuten käytettyinäkin halvala ympäri vuoden jos rahasta tekee tiukkaa...
Kiitos, mutta mulla on jo semmoinen "pingviini". Tämä valitettavasti on iso, 41m2 ,yksiö ja lähes yhtenäistä tilaa. Saan tuolla laitteella n 2 astetta viileämmäksi. Toki sekin jo hieman helpottaa.
Rakennettu 2006 ja porottaa koko päivän imien lämmön itseensä ja iltap. 16 eteenpäin aurinko paistaa tänne, kunnes menee mailleen. Onneksi nuo puut joka vuosi tuossa edessä kasvavat luoden varjoa.
Mutta tämä rakennus ei anna armoa. Moni naapuri sanonut samaa ja joka ikinen joka täällä on lämpösellä vieraillut.
Yäk, en! Tänäänkin oli jo ihan liian lämmintä tehdä töitä auringonpaisteessa. Alle +10 on aika jees. Vapaapäiviä voisi sitten olla max. +20 ja puolipilvistä.
Olen syksystä saakka odottanut.