Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"

Vierailija
25.05.2024 |

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki. 

Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.

Kommentit (1397)

Vierailija
1101/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässäkin ketjussa miehet ivat sanoneet, että nelikymppisinä tai vanhempina he etsivät 20 vuotta nuoremman naisen lastensa äidiksi. Ne naiset on parikymppisiä vaikka miten vääntelet. He itse ovat kertoneet, että kolmekymppinen naiset eivät tule raskaaksi, joten kyllä he haaveilevat parikymppisistä naisista."

Miksi sitten lässytät teineistä?

Tuolla muutama sivu sitten joku kolmekymppinen tyyppi kertoi treffailevansa 15 vuotta nuorempien naisten (!) kanssa. Kenties juuri sinun tyttäresi kyseessä?

Ettet se ollut sinä?

vrt: nautin vauvojen tappamisesta.

t. nainen 28v

Koetko, että yhden ehkä naisen nimetön kirjoitus netissä kertoo yhtään kaikista naisista? Koetko, että tässäkin asiassa on yksi virallinen Naisten Mielipide, mitä kaikkien naisten tulee sitten noudattaa? 

Koen koska samaa logiikkaa käytetään ketjussa "miesten" kirjoituksista.

Vierailija
1102/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minkä ikäinen sinä olet? Eilen illalla funtsin juuri sitä, että jos olette meidän kanssa samanikäisiä, ehkä mielessänne olemme juuri niitä koulun ilkeitä tyttöjä. He muuten kiusasivat minuakin tai väkivaltaahan se on. Yksikään poika ei kiisannut vaan tämä kolmikko. Kunnes eräs vanhempi mies teki siitä lopun ja itsekin löin takaisin, kun yksi heistä erehtyi tulemaan yksin. Löi mulle litsarin discossa ja vedin nyrkillä naamaan. Sitä ennen en ollut lyönyt ketään enkä sen jälkeenkään."

Iälläni ei varmaan ole mitään merkitystä asian tiimoilta.

Minuakin ryhdyttiin kiusaamaan yläkoulussa, kun eräs tyttö valehteli eräälle "kovikselle". Sain yhden kerran vähän sakihivutusta, mutta pieksin nuo kolme poikaa myöhemmin yksitellen. Sen koommin en ole joutunut tappelemaan, paitsi kerran olen antanut avokämmentä yhdelle uhoajalle.

Iästä jo kirjoitinkin. 

Väkivalta jättää aina jälkensä. Olen aina pitänyt kummallisena sitä että mitä pienempi ihminen, sitä harvemmin tekoja pidetään väkivaltana. Lapsiin kohdistuva väkivalta on kuritusta tai kiusaamista, itsekin käytin samaa sanaa. Mutta pienellä on vielä vähäisemmät mahdollisuudet puolustautua ja seuraukset ovat muutenkin vakavampia traumakokemuksia kun persoonallisuus ja luonteenmuodostus on kesken.

Onneksi muutosta on eli väkivalta koulussakin johtaa nykyään rikosilmoitukseen poliisille eikä vain max reksin puhutteluun. En tosin itse edes yrittänyt mennnä opelle kertomaan vaan pyydin apua eräältä vanhemmalta jännämieheltä😅 Hän oli hyvin ritarillinen vaikkei meillä ollut mitään romanttista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta kyllä se omalla kohdalla näissä pariutumisasioissa vaikuttaa, koska vähän yli kolmekymppinen on minun silmissäni vielä tosi nuori. Melkein kuin oma lapsi (olen 56v.). Yli nelikymppinen on taas melkein samanikäinen."

Minulle merkitsee taas enemmän se, millainen ajatusmaailma eri ihmisillä on. Ikävuosiltaan nuori voi olla yllättävän usein paljon aikuisempi henkisesti kuin itseään aikuisena pitävä ihminen.  Johtuu luonnollisesti siitä, miten törkeästi käyttäytyviin vastakkaisen sukupuolen edustajiin olen törmännyt, että itse olen aina suosinut itseäni nuorempia ihmisiä suhteeseen ja kavereikseni. Vain muutamia saman ikäisiä ja vanhempia ystäviä on.

Vierailija
1104/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minkä ikäinen sinä olet? Eilen illalla funtsin juuri sitä, että jos olette meidän kanssa samanikäisiä, ehkä mielessänne olemme juuri niitä koulun ilkeitä tyttöjä. He muuten kiusasivat minuakin tai väkivaltaahan se on. Yksikään poika ei kiisannut vaan tämä kolmikko. Kunnes eräs vanhempi mies teki siitä lopun ja itsekin löin takaisin, kun yksi heistä erehtyi tulemaan yksin. Löi mulle litsarin discossa ja vedin nyrkillä naamaan. Sitä ennen en ollut lyönyt ketään enkä sen jälkeenkään."

Iälläni ei varmaan ole mitään merkitystä asian tiimoilta.

Minuakin ryhdyttiin kiusaamaan yläkoulussa, kun eräs tyttö valehteli eräälle "kovikselle". Sain yhden kerran vähän sakihivutusta, mutta pieksin nuo kolme poikaa myöhemmin yksitellen. Sen koommin en ole joutunut tappelemaan, paitsi kerran olen antanut avokämmentä yhdelle uhoajalle.

Mitä se tyttö valehteli kovikselle? Juoruilu on yksi pirullinen tapa kouluväkivallassa. Olen siitä asti karttanut juoruilijoita.

Ja valitettavasti osa jengistä ei usko kuin väkivaltaa. Niin kuin itsekin kerroin, nyrkki naamaan tepsi yllättävän hyvin. Kaikki tällainen on saanut mut hankkimaan itsepuolustustaidot. Tosin muissa maissa väkivalta on vielä yleisempää ja sallitunpaa kuin Suomessa. Jopa pikkulasten keskuudessa on ok hakata toisiaan, ertuisesti poikien mutta tyttöjen myös. Esim synttäreillä on tapana hakata ihmisen muotoinen nukke kepeillä säpäleiksi. Sen sisällä on karkkia.

Vierailija
1105/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannaittaisi itseasiassa olla 10-vuotta miestä vanhempi, koska miehet kuolevat ja ukkoontuvat keskimäärin 10-vuotta aiemmin kuin naiset. Eli nelikymppinen nainen voi hyvin tehdä lapsen kolmekymppisen kanssa, niin se kolli jaksaa vielä olla niitten mukuloitten kanssa. Nelikymppiselle miehelle sopii sitten lasten harrastuksiin vieminen ym ja nainen saa sitten taas omaa aikaa enempi. En siis ymmärrä, miksi joku on keksinyt, että miehellä pitäisi olla muka 10-vuotta nuorempi nainen. Eihän ne pysy ollenkaan niiden perässä.

Johtuu ihan siitä että lapsia saadakseen naisen tulee olla n.20v

Logiikkasi mukaan hän valitsee siis 10v pojan itselleen? Niinkö sinä teit?

Tuo 10v poika sitten tekee töitä ja rahoittaa sun mammaloman? Ostaa vauvalle kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta? Hemmottelee samalla sinua?

Vai lasketko että niin tai näin, ero tulee jonka jälkeen naisen kannattaa "valita" nuo nuoret herrasmiehet jotka pyyteettömästi rupeavat kasvattamaan naisen lapsia?

Ei mitään, hyväm suunnitelma sinulla. Tsemppiä toteutukseen.

Vierailija
1106/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle 40v on paras ikä isäksi. On hyvä työ ja palkka millä turvaa perheen ja lasten elämän. 

Tästä olen samaa mieltä. Olin 42 kun saimme kolmannen lapsemme.

3-kymppisten naisten kannattaisi tähyillä 4-kymppisiä miehiä, joilla asiat ovat kunnossa, tietävät mitä haluavat ja ovat jo juoksunsa juosseet. 10+ vuoden ikäero ei ole yhtään mitään. 

Vierailija
1107/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta kyllä se omalla kohdalla näissä pariutumisasioissa vaikuttaa, koska vähän yli kolmekymppinen on minun silmissäni vielä tosi nuori. Melkein kuin oma lapsi (olen 56v.). Yli nelikymppinen on taas melkein samanikäinen."

Minulle merkitsee taas enemmän se, millainen ajatusmaailma eri ihmisillä on. Ikävuosiltaan nuori voi olla yllättävän usein paljon aikuisempi henkisesti kuin itseään aikuisena pitävä ihminen.  Johtuu luonnollisesti siitä, miten törkeästi käyttäytyviin vastakkaisen sukupuolen edustajiin olen törmännyt, että itse olen aina suosinut itseäni nuorempia ihmisiä suhteeseen ja kavereikseni. Vain muutamia saman ikäisiä ja vanhempia ystäviä on.

Joo, enemmän kypsyys riippuu älykkyysosamäärästä kuin iästä. Johan tässäkin ketjussa ehdin toteamaan että osa on lapsellisia vielä eläkeiässäkin. Ja lisäksi käytös riippuu kulttuurista missä on kasvanut.

Vierailija
1108/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuolla muutama sivu sitten joku kolmekymppinen tyyppi kertoi treffailevansa 15 vuotta nuorempien naisten (!) kanssa. Kenties juuri sinun tyttäresi kyseessä?"

Niin kertoi, mutta tarkensi, että 18->. Sinulla eivät hermot kestäneet, vaan pieni kapasiteettisi kuvitteli, että mies oli täsmälleen 30-vuotias ja tapailemansa tyttö 15-vuotias. Sitten vielä, kun maailmasi on äärimmäisen pieni, yritit vetää lapselliseen harhaasi vielä minut ja tyttärenikin mukaan. Mahdat sinä olla mielenkiintoinen ihminen niille, jotka sinut ikävä kyllä tuntevat.

Ai miesten ``kolmekymppinen`` on siis 35-> eli lähempänä neljää kuin kolmea kymppiä. Ok.

18-19-vuotiaat muuten ovat vielä teinejä ihan kaikkien määritelmien mukaan. Eivät siis naisia. Teinejä.

Jos joku +30 äijä alkaisi vokotella meidän teiniä, niin saisi kyllä äkkilähdöt. 

t. Iskä

Näppärästi sivuutit sen naisen joka viime sivulla fantasioi 10v nuoremmista pojista. Miksi?

ja tuo t. iskä kertoo kaikille että olet nainen, mutta et äiti.

Vierailija
1109/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, tuo ylempi Väestöliiton linkki osui väärä, tässä oikea:

https://pxdata.stat.fi/PxWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__perh/statfin_per…

Virhetilanne. Virheestä on tehty merkintä.

Mikä siinä on niin vaikeaa?

Linkit ovat tosiaankin rikkoutuneet. Eilen vielä toimivat. 🤷

Mutta varmaan osaat syöttää taulukon hakuehtoihin mieleisesi speksit, jos löydät oikean tilastopohjan? Osaatko?

Tässä linkki suodatukseen ikäeron mukaan: 

https://pxdata.stat.fi/PxWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__perh/statfin_per…

Selviätköhön nyt?

En selviä.

Mitkä asetukset tulee laittaa jotta näen kuinka moni 40v täyttänyt mies saa ensimmäisen lapsensa.

Ikäero ei sinänsä kiinnosta, ilmesiesti vänkäät eri asiasta.

Vierailija
1110/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle 40v on paras ikä isäksi. On hyvä työ ja palkka millä turvaa perheen ja lasten elämän. 

Tästä olen samaa mieltä. Olin 42 kun saimme kolmannen lapsemme.

3-kymppisten naisten kannattaisi tähyillä 4-kymppisiä miehiä, joilla asiat ovat kunnossa, tietävät mitä haluavat ja ovat jo juoksunsa juosseet. 10+ vuoden ikäero ei ole yhtään mitään. 

Olen eri mutta monesti olen täällä nähnyt kolmekymppisistä puhuttavan juoksunsa juosseista jäminä. Kysyinkin kerran että entäs nämä statusmiehet jotka kelpuuttavat kolmekymppiset, jotka eivät nuoremmille kelpaa (kun ovat juoksunsa juosseita), miksi heille kelpaa muiden "jämät"? 

Nämä logiikat naisen ikään liittyen eivät mulle aina aukea. Kun se ikä ei ihmisessä ratkaise kovinkaan paljon välttämättä. Paitsi naisen kohdalla osan mielestä?

Vierailija
1111/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä naisia jotka etsivät miestä tositarkoituksella ja haluavat useamman lapsen.

Mitä näille harhaisille reppanoille pitäisi tehdä? Eivätkö he ymmärrä että juna meni jo 15-20 vuotta sitten?

Siinä lienee yksi syy sille, miksi lapsia ei enää synny. Naisten harhat.

Jos tosiaan tuollaisia tulee vastaan, niin surullistahan se on. Se, onko noin 18-20-vuotiaalla jo juna mennyt, on tietysti asia, josta voidaan olla montaa mieltä, ja faktat ovat sitten vielä erikseen. Mutta kyllähän melkein nelikymppinen (eli ilmeisesti 38-39-vuotias) on sangen myöhään liikkeellä.

Olin ollut siinä luulossa, että Tinderissä ei naisia ole kovinkaan paljoa, mutta ehkä nämä epätoivoiset siellä sitten ovat? Sillä ehkä selittyy sekin kestovalitus, ettei miehet saa mätsejä - sellaiset miehet, jotka ovat määritelleet, etteivät halu

Kaikkihan sen tietää ettei tinderissä on kuin jäännöserät. Kuonaa se on, oli siellä nainen tai mies.

Miehet ei saa mätsejä koska naiset hakee jotain tiettyä (vaikka lapsilleen isää), ymmärtämättä että jos olisivat parisuhde- ja äitimateriaalia, pullat olisi jo paistettu ja parisuhde löytynyt jostain aivan muualta.

Naiset näkee vain ne, jotka ei ole kelvanneet normaaleja reittejä muille naisille ja päättelee että tuossa on miesten taso.

Vierailija
1112/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole sanottu, että mahdollisuus tulla isäksi yli 40-vuotiaana on 0%. Asia vaan haluttiin kääntää noin tarkoituksellisesti ja näin viedä huomio sivuraiteille alkuperäisestä asiasta, johon täällä nyt moneen kertaan on ne linkit laitettu. 

Täällä on sanottu noin ja kun väitettiin vastaan, te aloititte jankkaamisen ja "tilastojen" toimittelun jotka eivät liity väitteeseen mitenkään. Nyt kymmeniä sivuja myöhemmin väitätte ettei kukaan ole sanonut tuollaista.

Kertoo kaiken teistä naisista.

Vierailija
1113/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä naisia jotka etsivät miestä tositarkoituksella ja haluavat useamman lapsen.

Mitä näille harhaisille reppanoille pitäisi tehdä? Eivätkö he ymmärrä että juna meni jo 15-20 vuotta sitten?

Siinä lienee yksi syy sille, miksi lapsia ei enää synny. Naisten harhat.

Sekä naisten että miesten kohdalla kyseessä on eri tilanne silloin kun ei halusta tai yrityksestä huolimatta ole voinut yrittää lasta aiemmin. Monesta syystä johtuen voi olla niin, että se lapsen hankinta jää myöhempään. Silloin on kysymys eri asiasta kun näissä tapauksissa, joissa tietoisesti lykätään päätösten tekemistä ja kuvitellaan, että niitä lapsia voi vain ryhtyä ongelmitta hankkimaan sitten joskus kun ehkä huvittaa. 

Ja noin kuvitellaan... missä? AP:n tinder-tutkielmassa? Sillä perusteella että siellä on kenttä "ehkä myöhemmin" ?

Vierailija
1114/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"TÄällä kerrottiin että mahdollisuus on tasan nolla ja ikärajana oli 40. Päättäkääs nyt miten se menee."

Ei täällä ole mitään naisten jedineuvostoa, joka päättää miten asia on, vastaan vain siitä mitä itse olen sanonut. Ja korjasin virheeni. En edes ole lukenut kuin pienen osan ketjusta, alkupää on kokonaan lukematta.

Silti aloit jankkaamaan.

Vierailija
1115/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan yhtä lailla sairasta jos 30 vuotias nainen kehuisi tapailevansa teinejä. Tällaista ei ole ainakaan itselleni tullut palstalla vastaan. 50v ja 20v on kuitenkin aikuisia ja harvemmin naiset erityisesti palstalla kehuskelevat saavansa nuoria miehiä joka sormelle. Naiset pitäytyvät todellisuudessa, miehet kirjoittelevat tänne haaveitaan.

Suurin osa pariskunnista +/-5 vuotta mies naista vanhempi tai nuorempi. Yleisin ikäero 3 vuotta (mies vanhempi). Väestöliiton sivuilta löytyy nämä faktat.

Joko palstan miehet valehtelevat viennistään yli 15 v nuorempien naisten keskuudessa tai sitten palstalla on kaikki marginaalimiehet joilla on huomattavasti nuorempia puolisoita. "

Jännä juttu miten 20v mies on mammoille aikuinen, mutta 25-vuotias nainen on vielä aivoiltaan läh

Sait vaimoltasi yllätyslapsen ja taudin? O-ou.

Ihan tavallista suomalaisissa perheissä.

Vierailija
1116/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle suomalaisen miehen kanssa lasten hankkiminen on iso riski. Jossain vaiheessa se riski saattaa realisoitua koska moni mies kyllastyy pikkulapsiarkeen ja nostaa kytkinta ilman omantunnontuskia. Siina jaa sitten lapset ja aiti koyhyysloukkuun ja aiti yksinhuoltajaksi.  Tama fakta loytyy tilastoista joten toivottavasti palstadirektoorit ei nyt vaadi linkkeja vaan loytaa ne tilastot ihan itsekin. Harva eronnut mies on se lahivanhempi joka vastaa arjen pyorittamisesta ja saa ehka pari viikonloppua kuukaudessa hengahtaa. 

En olisi ikimaailmassa edes harkinnut lasten hankkimista suomalaisen miehen kanssa. Liian iso riski. Te pojat voitte olla ihan patevia monella muulla mittarilla mutta isukkeina iso osa on aika turhakkeita. Ne harvinaiset kunnon huolehtivat isat voi rauhassa laskea itsensa taman kommentin ulkopuolelle, ei koske teita. Ja kiitos teille, olette kunnon miehia!

Eiku laita nyt ne linkit että mies nostaa kytkintä tutkitusti pikkulapsiarjen vuoksi, eikä vaikka sen että naisesta kuoriutui sietämätön narsisti kuspää.

Vierailija
1117/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen nyt luulisi ymmärtävän eron sanojen "poika" ja "mies" välillä. Näköjään yksi miesoletettu ei sitä ymmärrä.

Vierailija
1118/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haahahaa oman ikäpolvemme naisten kaksinaismoralimit kääntymässä itseään vastaan. Kauan kiistetty taistelu aikaa vastaan ollaan häviämässä runsain tappioin.

Älkää hankkiko lapsia. Ei teistä ollut perustamaan perhettä ennenkään, miksi siis nytkään olisi?

Suurin osa täällä kirjoittelevista naisista on perheellisiä, niin minäkin.

AHAHAHAHAHA

Juu ei ole. Miesvihanne paistaa sen verran vahvasti läpi. Tehän tappaisitte syntyvät poikalapset kehtoonsa.

Vierailija
1119/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haahahaa oman ikäpolvemme naisten kaksinaismoralimit kääntymässä itseään vastaan. Kauan kiistetty taistelu aikaa vastaan ollaan häviämässä runsain tappioin.

Älkää hankkiko lapsia. Ei teistä ollut perustamaan perhettä ennenkään, miksi siis nytkään olisi?

Suurin osa täällä kirjoittelevista naisista on perheellisiä, niin minäkin.

Kuten myös. Aika moni mies ketjussa taisi oikeasti pahoittaa mielensä tilastoista ja purkaa nyt pahaa oloaan kanssakirjoittelijoihin. 

Mistä tilastoista? Ne on vieläkin esittämättä.

Vierailija
1120/1397 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nuori vaimo ei ärsytä lainkaan, onhan minullakin 10 vuotta nuorempi ja komea sekä älykäs kumppani, ollut jo vuosia. Muiden pariskuntien suuret ikäerot eivät kiinnosta minua, kunhan toimitaan lain puitteissa ja molempien suostumuksella. 

Kommentointisi sen sijaan ei riidanhaastamisineen miellytä. Annan sinun nyt saada sen viimeisen sanan koska se sinulle niin tärkeää on. En ole kiinnostunut riitelystä enkä ole kanssasi täällä viestitellyt kuin näiden kahden viestin verran.

Mukavaa iltaa sinne, autathan hehkeää rouvaa ilta-askareissa."

Eipä tietenkään sinua ärsytä, muuten vaan tuot asian julki joka kerta kun länkytät minulle. :)

Mitä riidan haastamista se on, kun ihmettelen tyyliäsi ajella kaksilla rattailla? Kerro nyt järkevä selitys, miksi 50v naisen on ok tapailla 20v miestä, mutta 40v mies ei voi missään nimessä tapailla 20v naista?

Ihan siksi, koska 50-vuotiaista naisista 20-vuotiaat miehet tuntuvat lapsilta. Varsinkin, jos omat lapset ovat samanikäisiä tai vanhempia, niin ei. Viisikymppiset naiset ei tapaile parikymppisiä poikia. Miehiä ei haittaa yhtään, vaikka omat tyttäret olisi naista vanhempia. Kelpaako tuo?

eri

Nytkö muodostui  se naisten jedineuvosto joka puhuu toisten naisten puolesta? Oletteko kertoneet muille palstamammoille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme