Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"
Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki.
Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.
Kommentit (1397)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivatko nämä vihaiset miehet olla tosiasiassa jopa meidän perheellisten 50+v naisten ikäisiä?
Tuli vain mieleen noista tytärfantasioista. Omat tyttäret ovat parhaassa pariutumisiässä eli vähän alle kolmekymppisiä.
Sanot siis että perheelliset 50+ naiset riehuu täällä haukkumassa miehiä?
Täysin mahdollista.
Minkä ikäinen olet? Tiedän vain mitä itse olen tehnyt, en ole haukkunut ketään enkä lukenut täällä olevista teksteistä kuin pienen murto-osan. Haukkumista kyllä on, puolin ja toisin. Pari päivää sitten minua huoriteltiin ja ihan noin vain. Elämäni ekan kerran.
Päätin jo tänne tullessa etten kirjoita mitään mitä en voisi sanoa kasvokkain, yhden kerran olen joutunut pyytämään töykeyttäni anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivatko nämä vihaiset miehet olla tosiasiassa jopa meidän perheellisten 50+v naisten ikäisiä?
Tuli vain mieleen noista tytärfantasioista. Omat tyttäret ovat parhaassa pariutumisiässä eli vähän alle kolmekymppisiä.
Sanot siis että perheelliset 50+ naiset riehuu täällä haukkumassa miehiä?
Täysin mahdollista.
Tilastojen ja tutkimusten mukaan juuri tuon ikäiset naiset ovat entisiä koulukiusaajia, sittemmin työpaikkakiusaajia ja nämä, jotka ovat mt-ongelmien takia sairaseläkkeellä, nettikiusaajia. Eikö siinä vielä kaikki. Samassa paketissa tulee mukana myös kyky solvata ja halveksua nuorempia naisia.
Oliko tuo ensimmäinen lause sarkasmia ja ironiaa? Ihan hyvä. Kyllä kiusaajia on kaikissa ikäluokissa ja melkein kaikkialla. Sitä enemmän mitä vähemmän on kontrollia. Sitä ihmettelin miten minua huoritteleva kommentti poistui muutamassa minuutissa? En pyytänyt poistoa. Moderointi tällä palstalla on mulle mysteeri.
Minkä ikäinen sinä olet? Eilen illalla funtsin juuri sitä, että jos olette meidän kanssa samanikäisiä, ehkä mielessänne olemme juuri niitä koulun ilkeitä tyttöjä. He muuten kiusasivat minuakin tai väkivaltaahan se on. Yksikään poika ei kiisannut vaan tämä kolmikko. Kunnes eräs vanhempi mies teki siitä lopun ja itsekin löin takaisin, kun yksi heistä erehtyi tulemaan yksin. Löi mulle litsarin discossa ja vedin nyrkillä naamaan. Sitä ennen en ollut lyönyt ketään enkä sen jälkeenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
34v nainen on siis nelikymppinen.
31v nainen on nelikymppinen.
Täytyypä muistaa mainita duunissa.
Tuo on kyllä yksi kummallisimmista kommenteista pitkään aikaan. Millainen työpaikka sinulla on, kun menet kertomaan tuollaista? Kerrotko tuon kahvitunnilla vai säästätkö sen seuraavan palaverin alkuun? Voin jo kuvitella, miten tilanne menee. Palaveri on alkamaisillaan, sinä yskäiset ja pyydät lupaa kertoa kaikille tärkeän asian. Porukka hiljenee, kääntää katseensa sinuun ja sinä virkat juhlallisesti "31 v nainen on nelikymppinen". Tule sitten kertomaan, miten tilanne tuosta etenee.
Vierailija kirjoitti:
"Epäilit vaimoasi, muttet tossukka uskaltanut sitä hänelle kertoa niin tuollaisen rökälevaleen sitten sepitit. Ja vaimos vielä uskoi sen mutta silti tiesi sanoa mieliksesi, että "silloinhan voisit olla varma että lapset ovat sinun". Ei taida olla ihan penaalin terävin kynä tuo vaimoskaan, joten siinä on kyllä vakka kantensa valinnu. 🙂"
Sinulle tietysti tuottaa mielihyvää vääristellä asioita, mutta olen jo nähnyt riittävästi naisia, joihin ei ole mitään luottamista, niin ajattelitko tosissasi, että menisin naimisiin naisen kanssa, johon en voisi luottaa 100%:sti?
Kehenkään ei voi luottaa sataprosenttisesti, se on realismia, mutta luottamus oikeasti lähtee luottamuksesta siihen, että pårjää vaikkei toinen olisi luottamuksen arvoinen.
Olemme kaikki rakkaudessa hauraita, mutta luottamusta kannattaa silti työstää toista kautta kuin epäilemällä rakastaan, koska se on loukkaavaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Epäilit vaimoasi, muttet tossukka uskaltanut sitä hänelle kertoa niin tuollaisen rökälevaleen sitten sepitit. Ja vaimos vielä uskoi sen mutta silti tiesi sanoa mieliksesi, että "silloinhan voisit olla varma että lapset ovat sinun". Ei taida olla ihan penaalin terävin kynä tuo vaimoskaan, joten siinä on kyllä vakka kantensa valinnu. 🙂"
Sinulle tietysti tuottaa mielihyvää vääristellä asioita, mutta olen jo nähnyt riittävästi naisia, joihin ei ole mitään luottamista, niin ajattelitko tosissasi, että menisin naimisiin naisen kanssa, johon en voisi luottaa 100%:sti?
Luotat vaimoosi 100 %, mutta silti satuilet jonkun ihmeellisen perustelun sille, että haluat teettää isyystestit. Jos se sinun vaimo on ainoa aasialaistaustainen synnytysosastolla, niin eikö siinä näe jo ihan silmämääräisesti, mikä lapsista on hänen?
"Viestien poistaminen
Sanoma Media Finland Oy ja sivuston ylläpito poistavat sivustolta rikoslain vastaiset tai sellaisiksi mahdollisesti tulkittavat viestit, viestien osat tai kokonaiset viestiketjut. Sanoma Media Finland Oy ja sivuston ylläpito voivat lisäksi muokata tai poistaa sivustolta selkeästi hyvän tavan vastaisuuksia sisältävän viestin, viestin osan tai kokonaisen viestiketjun taikka järjestelmän toiminnallisuutta haittaavan viestin. Ylläpito voi rajata keskusteluja. Sivustoa ei saa käyttää minkään järjestön tai tahon viestintään ilman ylläpidon lupaa.
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,
rikokseen yllyttävät viestit,
siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai
yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.
Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
asiattomuuksia,
väkivaltakuvauksia
vihapuhetta tai
kiroilua sisältävät viestit."
"Olemme kaikki rakkaudessa hauraita, mutta luottamusta kannattaa silti työstää toista kautta kuin epäilemällä rakastaan, koska se on loukkaavaa. Eri"
Ei kukaan ole epäillyt rakastaan. Nämä pieruperseet kun ovat tuhonneet vähäisetkin aivosolunsa nuuhkimalla omia pierujaan, niin he ymmärtävät kaiken omalla tavallaan. Sille ei lääketiedekään ole voinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvafantasioija on vähintään 45 v ja tuo aasialaisfani ainakin 60+. Että semmoisi nämä kuule. Tarviiko ihmetellä mistä lautajonnet löytää esikuvia.
Olen käynyt täällä pandemian alusta ja luullut koko ajan, että miehet näissä aiheissa ovat reilusti alle nelikynppisiä.... Kun aina vielä sanotaan, että keskustelette äitienne ikäisten kanssa. Hups, jos noin on.
Mitä merkitystä kenenkään iällä on anonyymillä sivulla? Ihmettelen kovasti.
"Minkä ikäinen sinä olet? Eilen illalla funtsin juuri sitä, että jos olette meidän kanssa samanikäisiä, ehkä mielessänne olemme juuri niitä koulun ilkeitä tyttöjä. He muuten kiusasivat minuakin tai väkivaltaahan se on. Yksikään poika ei kiisannut vaan tämä kolmikko. Kunnes eräs vanhempi mies teki siitä lopun ja itsekin löin takaisin, kun yksi heistä erehtyi tulemaan yksin. Löi mulle litsarin discossa ja vedin nyrkillä naamaan. Sitä ennen en ollut lyönyt ketään enkä sen jälkeenkään."
Iälläni ei varmaan ole mitään merkitystä asian tiimoilta.
Minuakin ryhdyttiin kiusaamaan yläkoulussa, kun eräs tyttö valehteli eräälle "kovikselle". Sain yhden kerran vähän sakihivutusta, mutta pieksin nuo kolme poikaa myöhemmin yksitellen. Sen koommin en ole joutunut tappelemaan, paitsi kerran olen antanut avokämmentä yhdelle uhoajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä tyhmä vai tyhmä? Pyöristyssääntö sulle tuntematon, kun jäi se peruskoulu yksilöllistettynäkin kesken?
Tuskin hän on tyhmä. Palstan naisista taas löytyykin tyhmiä vaikka kuinka paljon. Täällä pyöristyy kaikki miten sattuu. Esimerkiksi suurin osa mammoista ovat pyöristyneet vartaloiltaan todella paljon ja jos ihan yleisellä tasolla ihmettelee pyöristymisilmiötä, niin pyöristyneet mammat pöyristyvät. Pöyristyminen saa aikaan varsinaisen sekamelskan ja sitten soppa onkin valmis.
P.S. Kyllähän 31v nainen käy jo neljättä kymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä yksi kummallisimmista kommenteista pitkään aikaan. Millainen työpaikka sinulla on, kun menet kertomaan tuollaista? Kerrotko tuon kahvitunnilla vai säästätkö sen seuraavan palaverin alkuun? Voin jo kuvitella, miten tilanne menee. Palaveri on alkamaisillaan, sinä yskäiset ja pyydät lupaa kertoa kaikille tärkeän asian. Porukka hiljenee, kääntää katseensa sinuun ja sinä virkat juhlallisesti "31 v nainen on nelikymppinen". Tule sitten kertomaan, miten tilanne tuosta etenee.
😂
Totta. Näiden ``työpaikalla`` tosin varmaan ollaan jo niin totuttu näihin eksentrisiin ulostuloihin, että tuokaan ilmoitus tuskin aiheuttaa kevyttä silmien pyöräyttelyä ja olankohautusta kummempaa reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
"Minua on aina oudoksutanut se, että naiset suhtautuvat isyystestiin niin vastahakoisesti. Kysyin ennen omien lastemme syntymää vaimolta, että mitä hän ajattelisi, jos haluaisin teettää isyystestit. Hän sanoi, että silloinhan voisin ola varma, että lapset ovat minun. Eli täysin rehelliselle ja uskolliselle naiselle testi ei olisi ongelma."
Sellaista 100-prosenttista luottamusta siellä sitten taas. Ilman isyystestejä et siis voisi olla varma, minkä vaimosi näyttää tietävän ja hyväksyvän - miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvafantasioija on vähintään 45 v ja tuo aasialaisfani ainakin 60+. Että semmoisi nämä kuule. Tarviiko ihmetellä mistä lautajonnet löytää esikuvia.
Olen käynyt täällä pandemian alusta ja luullut koko ajan, että miehet näissä aiheissa ovat reilusti alle nelikynppisiä.... Kun aina vielä sanotaan, että keskustelette äitienne ikäisten kanssa. Hups, jos noin on.
Lautajonnet ovat oma ryhmänsä, mutta nämä kaksi palstalla jatkuvasti päivystävää vakkaria ovat kyllä jo iäkkäistä vuosiltaan joskaan eivät kovin aikuisia älynlahjoiltaan. Että sikäli erehtyminen on ymmärrettävää - helpostihan näitä alakouluikäisiksi luulisi, ellei niillä välillä lipsahtaisi jotain, mikä sijoittaa niiden nuoruuden jonnekin 70-80-luvulle.
Sehän on vain hyvä kun välttää perhe helvetin. Miksi te sitä murehditte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lautajonnet ovat oma ryhmänsä, mutta nämä kaksi palstalla jatkuvasti päivystävää vakkaria ovat kyllä jo iäkkäistä vuosiltaan joskaan eivät kovin aikuisia älynlahjoiltaan. Että sikäli erehtyminen on ymmärrettävää - helpostihan näitä alakouluikäisiksi luulisi, ellei niillä välillä lipsahtaisi jotain, mikä sijoittaa niiden nuoruuden jonnekin 70-80-luvulle.
Siinähän olikin taas oikein aikuismainen tuumaus.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä kenenkään iällä on anonyymillä sivulla? Ihmettelen kovasti.
Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta kyllä se omalla kohdalla näissä pariutumisasioissa vaikuttaa, koska vähän yli kolmekymppinen on minun silmissäni vielä tosi nuori. Melkein kuin oma lapsi (olen 56v.). Yli nelikymppinen on taas melkein samanikäinen.
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata, mutta yllätyin, että täällä on teidän ikäisiä. Olen aina kuvitellut, että tämä on n. 25-35v äitien paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotat vaimoosi 100 %, mutta silti satuilet jonkun ihmeellisen perustelun sille, että haluat teettää isyystestit. Jos se sinun vaimo on ainoa aasialaistaustainen synnytysosastolla, niin eikö siinä näe jo ihan silmämäärä
Kiitokset sääntöjen laittamisesta esille. Tuntuu että täällä on aika paljon loukkaavaa sisältöä, joten huorittelun poistuminen niin nopeasti ihmetytti. Ja asiallisia keskusteluja taas poistuu noin vain.
Mutta hyvä kun poistui. Korjaus, juuri koulukiusaamisen yhteydessä mua huoriteltiin, mutta aikuisiässä ei ole huoritellut kukaan. Tuo oli ohan eka kerta.
Meillä jokaisella on vastuu siitä miten täällä keskustellaan.
Olen eri, mutta minkä näköiseksi ajattelet aasialais-suomalaisen vastasyntyneen?
"Luotat vaimoosi 100 %, mutta silti satuilet jonkun ihmeellisen perustelun sille, että haluat teettää isyystestit. Jos se sinun vaimo on ainoa aasialaistaustainen synnytysosastolla, niin eikö siinä näe jo ihan silmämääräisesti, mikä lapsista on hänen?"
Salehan hankki lapsen kuusikymppisenä :) kyllä meillä miehillä on aikaa ventata!