Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"
Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki.
Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.
Kommentit (1397)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa tämän palstan argumentointi, kun ei tutkimuksetkaan enää kelpaa, jos ne eivät vastaa sitä utopiaa, että parikymppiset immet hinkuaa ensisynnyttäjiksi päälle nelikymppisille.
Se on tää vakionaisvihaaja vaan. Alkaa olla viikonloppuloma pulkassa ja suljettu taas kohta käsillä sillä. Ahdistaa näköjään entiseen malliin, vauhti kiihtyy ja ennen yhtätoista tulee kliimaksi. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Minkä takia sun pitää suljetulle mennä?
Jostain syystä mua ei yhtään yllätä, että sä et ymmärrä lukemaasi. Mutta se yllättää aina, miten estoitta ja rehvakkaasti sä tuota puutettasi täällä esittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pacino ja DeNiro siittivät lapset hiljattain yli kasikymppisinä.
Missähän nyt on se käenpojista aina pauhaava tyyppi? Noiden äijien kyvyt voivat ollakin jo sen verran rajallisia, että isästä ei ehkä ole täyttä varmuutta.
Tossahan se. Joku sen sivupersoonista hehkuttaa satavuotiaita isukkeja ja joku toinen raakkuu että käenpoikia kaikki tyynni - paitsi satavuotiaitten tuotokset, jotka on 100-prosenttisesti omia ja priimaa.
En tarvitse sivupersoonia.
Taitaa olla sun juttu kun kuvittelet että kaikki toimii samalla tavalla.
Mitä saat siitä irti? Runkkurínki käynnissä?
Jaahas, nyt on mullaki bingoruutu täys. Öitä! 👋
Multa puuttuu vielä yks. Pitäisköhän vinkata vai yrittää muuten ongitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän nyt on se käenpojista aina pauhaava tyyppi? Noiden äijien kyvyt voivat ollakin jo sen verran rajallisia, että isästä ei ehkä ole täyttä varmuutta.
Tossahan se. Joku sen sivupersoonista hehkuttaa satavuotiaita isukkeja ja joku toinen raakkuu että käenpoikia kaikki tyynni - paitsi satavuotiaitten tuotokset, jotka on 100-prosenttisesti omia ja priimaa.
Jaahas, nyt on mullaki bin
Mikä tän nykynen setti on? Mä olen palstaillut ahkerammin viimeksi silloin kun suora oli tuikkukippo, kevätverho, sormiväri, muumilaulu ja käsienheiluttelu ja jotenkin tuntuu, että jutut on menneet vaan sairaammaksi, mutta jankutus pysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa tämän palstan argumentointi, kun ei tutkimuksetkaan enää kelpaa, jos ne eivät vastaa sitä utopiaa, että parikymppiset immet hinkuaa ensisynnyttäjiksi päälle nelikymppisille.
Se on tää vakionaisvihaaja vaan. Alkaa olla viikonloppuloma pulkassa ja suljettu taas kohta käsillä sillä. Ahdistaa näköjään entiseen malliin, vauhti kiihtyy ja ennen yhtätoista tulee kliimaksi. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Jostain syystä mua ei yhtään yllätä, että sä et ymmärrä lukemaasi. Mutta se yllättää aina, miten estoitta ja rehvakkaasti sä tuota puutettasi täällä esittelet.
Jotenkin minua ei yllätä ettet ymmärrä keskusteluissa olevan muitakin. Mutta se yllättää aina, miten estoitta ja rehvakkaasti sä tuota puutettasi täällä esittelet, varsinkin kun olet täällä etsimässä sanailukumppaneita 07-23.
Ehditkö edes ruokaa lämmittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova yritys vanhoilla haahkoilla koittaa aivopestä nuoret hedelmälliset naiset vihaamaan hedelmällisiä vanhempia herrasmiehiä.
Luulet, että ne ei osaa ajatella itse? Kaikki me ollaan oltu nuoria naisia ja niin on olleet ystävämmekin. Itse en tunne yhtään ison ikäeron paria, kaikki ovat halunneet seurustella suunnilleen oman ikäisensä kanssa. Sama koskee meidän tyttäriä.
Kas kun minäkin tunnen luokkatovereita jotka piti hauskaa 18-vuotiaana sellaisten 35+ varattujen miesten kanssa. Pari tuli raskaaksikin, kusettivat ehkäisyssä.
Miehille vinkki: omat kumit aina mukana ja jos nainen sanoo syövänsä pillereitä, se valehtelee.
Jaa että ne +35-vuotiaat varatut miehet olivatkin uhreja? Ja 18-vuotiaat lukiolaistytöt siis hyväksikäyttäjiä? Aikamoista menoa siellä uliopistoon valmistavassa opinahjossa teillä.
Väitätkö että nainen on aina uhri?
Hassu tuo uliopisto, se kuvaa hyvin naisvoittoisia opinahjoja. Harmi kun ette pääse tuottaviin töihin noista laitoksistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nyt on mullaki bin
Mikä tän nykynen setti on? Mä olen palstaillut ahkerammin viimeksi silloin kun suora oli tuikkukippo, kevätverho, sormiväri, muumilaulu ja käsienheiluttelu ja jotenkin tuntuu, että jutut on menneet vaan sairaammaksi, mutta jankutus pysyy?
Joo, tuosta yltä voit yhden poimia, mutta en nyt ala tässä muita luettelemaan, kun ovat niin törkeitä ja alatyylisiä. Melkein on ikävä sormivärejä ja tuikkukippoja. Vois vaikka vähän käsiään ilosta heilutella, jos palattais takaisin niihin ah niin viattomiin aikoihin. Tää on e-rit-täin paljon sairaampi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin
ei yllätä ettet ymmärrä keskusteluissa olevan muitakin. Mutta se yllättää aina, miten estoitta ja rehvakkaasti sä tuota puutettasi täällä esittelet, varsinkin kun olet täällä etsimässä sanailukumppaneita 07-23.
Ehditkö edes ruokaa lämmittää?
Edelleenkään et ole tajunnut palstan toimintaperiaatetta? Ilmankos istut täällä kuin tatti aamusta iltaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova yritys vanhoilla haahkoilla koittaa aivopestä nuoret hedelmälliset naiset vihaamaan hedelmällisiä vanhempia herrasmiehiä.
Luulet, että ne ei osaa ajatella itse? Kaikki me ollaan oltu nuoria naisia ja niin on olleet ystävämmekin. Itse en tunne yhtään ison ikäeron paria, kaikki ovat halunneet seurustella suunnilleen oman ikäisensä kanssa. Sama koskee meidän tyttäriä.
Kas kun minäkin tunnen luokkatovereita jotka piti hauskaa 18-vuotiaana sellaisten 35+ varattujen miesten kanssa. Pari tuli raskaaksikin, kusettivat ehkäisyssä.
Miehille vinkki: omat kumit aina mukana ja jos nainen sanoo syövänsä p
Jaa että ne +35-vuotiaat varatut miehet olivatkin uhreja? Ja 18-vuotiaat lukiolaistytöt siis hyväksikäyttäjiä? Aikamoista menoa siellä uliopistoon valmistavassa opinahjossa teillä.
Väitätkö että nainen on aina uhri?
No kyllä varmaan ne varatut +35-vuotiaat miehet ovat tässä tapauksessa niiden lukiolaistyttöjen uhreja, jos kerran niin sanot.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ja naisella on suuri ikäero niin lapsi joutuu maksamaan tulevaisuudessa perintöverot, mutta ei saa perintöä pitkään aikaan, koska leskellä on asumisoikeus loppuelämänsä omistusasuntoon. Jos mies kuolee 70-vuotiaana ja vaimo 50 -vuotta niin vaimo voi elää vielä 30-40 vuotta ja lapsi joutuu maksamaan perintöverot, mutta asuntoa ei voi myydä niinkauan kun leski asuu siinä.
Kyllä. Suomalainen nainen ja äiti voi ihan surutta tehdä lapsilleen noin. Ei tarvitse olla edes ikäeroa ja yhden tapauksen tiedän, jossa leski on ehkä jopa jouduttanut miehensä poismenoa. Tytär ei päässyt nauttimaan isänsä jättämästä perinnöstä, kun taas leskellä oli jo uusi mies valmiina vaikka oma mies vielä eli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vinkki: omat kumit aina mukana ja jos nainen sanoo syövänsä pillereitä, se valehtelee.
Uliopisto 🤣 Ihan paras
"No nyt on kyllä koomista settiä tyypiltä, joka on istunut tämänKIN viikonlopun palstalla perse hiessä vihaamassa naisia 😂
Ps. Ilahtuiko sivupersoonasi, kun vastasit sille? 🤓"
Miksi ihmeessä sä luulet että kukaan mies on tätäKIN viikonloppua istunut täällä? Senkö vuoksi että sä olet?
- Tämä on useimmille palstan naisille ainoa mahdollisuus saada kontakti miehiin. Siksi päivystävät täällä aina.
Vierailija kirjoitti:
"No nyt on kyllä koomista settiä tyypiltä, joka on istunut tämänKIN viikonlopun palstalla perse hiessä vihaamassa naisia 😂
Miksi ihmeessä sä luulet että kukaan mies on tätäKIN viikonloppua istunut täällä? Senkö vuoksi että sä olet?
- Tämä on useimmille palstan naisille ainoa mahdollisuus saada kontakti miehiin. Siksi päivystävät täällä aina.
Onhan se varmasti mukava saada huomiota. Eipä näillä ketjuilla oikein muuta funktiota ole. Pääsee haukkumaan miehiä samanmielisten kanssa ja jos joku erehtyy reagoimaan, sehän on inkkeli.
Lapsiasiassa se on toki miesten "etuoikeus" miettiä hyvinkin pitkään, naisella tulee biologian rajat vastaan nopeammin. Mutta muuten, ei meillä naisillakaan aina elämän suunnitelmat ole valmiina aikuisenakaan. Itse olen 50 v. nainen, joka vielä mietin esim. asuinmaata ja ammattia. Lapsihommat meni siitä miettiessä ohi, nyt on jo vaihdevuodet joten elämä päätti sitten sen että lapsia ei tullut tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuosta yltä voit yhden poimia, mutta en nyt ala tässä muita luettelemaan, kun ovat niin törkeitä ja alatyylisiä. Melkein on ikävä sormivärejä ja tuikkukippoja. Vois vaikka vähän käsiään ilosta heilutella, jos palattais takaisin niihin ah niin viattomiin aikoihin. Tää on e-rit-täin paljon sairaampi nykyään.
Harmillista, sivistyneempänä se oli ihan huvittava. Tuota se mt-palvelujen alasajo teettää. Sentään käenpoikasten prosentit kasvavat kuin Munsalan kansallispuvun koko.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä 😂😂😂
Aika vähän täällä on miehiä näkynyt. Vain yksi itseään selkään taputteleva tyyppi, omien sanojensa mukaan naisvihaaja. Tunnistatko? Se tuntuu päivystävän täällä aina joten olette varmaan ``törmänneet``. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että olis parempiakin foorumeita olemassa kuin mammapalsta, jos tavoitteena olis kontaktoida miehiä 😅. Mutta sä et ilmeisesti osaa oikein muita palstoja ja äppejä kuvitella, kun oot niin kiintynyt ja piintynyt tähän Vauvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille vinkki: omat kumit aina mukana ja jos nainen sanoo syövänsä p
Uliopisto 🤣 Ihan paras
Jep! Kuvaa hyvin humanisteja ja muita naisia 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä 😂😂😂
Aika vähän täällä on miehiä näkynyt. Vain yksi itseään selkään taputteleva tyyppi, omien sanojensa mukaan naisvihaaja. Tunnistatko? Se tuntuu päivystävän täällä aina joten olette varmaan ``törmänneet``. 🤭
Tietysti sinusta tuntuu että se päivystää täällä, olet itse vakkari niin sinusta kaikki muutkin ovat.
Ja yksi mies koko palstalla? Sovitaan että aidosti uskot tuohon. Kertoo kaiken tarvittavan sun juttujen tasosta.
Sellaista tilastoa ei löydy joka kuvaisi 40v lapsettomien sinkkumiesten lisääntymistä.
Ajatella, silti ne tienaa naisia paremmin. Miehet on paskoja mutta jotenkin onnistutte senkin riman alittamaan.