Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"

Vierailija
25.05.2024 |

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki. 

Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.

Kommentit (1397)

Vierailija
601/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova yritys vanhoilla haahkoilla koittaa aivopestä nuoret hedelmälliset naiset vihaamaan hedelmällisiä vanhempia herrasmiehiä.

Luulet, että ne ei osaa ajatella itse? Kaikki me ollaan oltu nuoria naisia ja niin on olleet ystävämmekin. Itse en tunne yhtään ison ikäeron paria, kaikki ovat halunneet seurustella suunnilleen oman ikäisensä kanssa. Sama koskee meidän tyttäriä.

Kas kun minäkin tunnen luokkatovereita jotka piti hauskaa 18-vuotiaana sellaisten 35+ varattujen miesten kanssa. Pari tuli raskaaksikin, kusettivat ehkäisyssä.

Miehille vinkki: omat kumit aina mukana ja jos nainen sanoo syövänsä pillereitä, se valehtelee.

Vierailija
602/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä vaippoja tarvittaisin kyllä aika pian myös sille yli 40 v miehelle. Kai nyt ymmärrätte, ettei nuorten naisten halu ole ryhtyä tekemään isänsä ikäisille miehille lapsia ja samaan aikaan sekä hoitaa lapset että ryhtyä miehelle omaishoitajaksi...

#miesvihanäkyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto tää on kyllä vaikee aihe! Mä jotenkin ymmärrän näitä "ehkä joskus" miehiä, koska itse lähes 4-kymppisenä naisena en tiedä että haluaisinko vai enkö. Ymmärrän että aikaa loppuu ja on voinut loppua jo, no sen kans sit eletään. Joskus se epävarmuus voi olla myös sitä että ei oo koskaan synkannut kenenkään kans niin että kokis uskaltavansa siihen lähteä. Mutta en lähtisi ehkä ton henkisen miehen kans treffeille, joka haluaa "sitten joskus" lapsia. Se on semmosta epärealismia. Mut voisin lähteä sellaisen oman henkisen kans joka osaa analysoida asiaa paremmin, tiedostaa realiteetit ja on rehellinen kun sanoo että saatan haluta yrittää jos kohtaan sellaisen ihmisen jonka kanssa tuntuu siltä. Aika moneen paskaan parisuhteeseen on johtanut toisenlaiset mindsetit, eli nää ihmiset jotka haluaa kaikista eniten sitä lasta, hinnalla millä hyvänsä ja sit solmitaan paska parisuhde epäsopivan ihmisen kans koska ne lapst halutaan. Sit erotaan.

Vierailija
604/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pacino ja DeNiro siittivät lapset hiljattain yli kasikymppisinä.

Missähän nyt on se käenpojista aina pauhaava tyyppi? Noiden äijien kyvyt voivat ollakin jo sen verran rajallisia, että isästä ei ehkä ole täyttä varmuutta.

Tossahan se. Joku sen sivupersoonista hehkuttaa satavuotiaita isukkeja ja joku toinen raakkuu että käenpoikia kaikki tyynni - paitsi satavuotiaitten tuotokset, jotka on 100-prosenttisesti omia ja priimaa.

En tarvitse sivupersoonia.

Taitaa olla sun juttu kun kuvittelet että kaikki toimii samalla tavalla.

Mitä saat siitä irti? Runkkurínki käynnissä?

Vierailija
605/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova yritys vanhoilla haahkoilla koittaa aivopestä nuoret hedelmälliset naiset vihaamaan hedelmällisiä vanhempia herrasmiehiä.

Luulet, että ne ei osaa ajatella itse? Kaikki me ollaan oltu nuoria naisia ja niin on olleet ystävämmekin. Itse en tunne yhtään ison ikäeron paria, kaikki ovat halunneet seurustella suunnilleen oman ikäisensä kanssa. Sama koskee meidän tyttäriä.

Sehän tässä huvittaakin, kun paljastatte miten pienissä piireissä pyöritte.

Jos täällä on tuhat naista, niin varmasti he tuntevat satoja ison ikäeron pariskuntia. Eipä ole näkynyt.

Aika vähän taitaa m

Siinä on ihan pikkuriikkinen ero, onko ihan yksin edustamassa misogynististä palstamiestä vaiko huudattamassa sitä tuhannen mamman voimin. Sulla on tässä on hikisempi urakka. Me muut poiketaan kerran, pari päivässä vaan, jos sattuu olemaan muusta, kiinnostavammasta pula sillä hetkellä. :)

Totta, palstalla on yksi naisia vihaava mies, mutta tuhansia miehiä vihaavia naisia.

Olet varmasti ylpeä itsestäsi ja tovereistasi.

Vierailija
606/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei samanlailla haaveile perheen perustamisesta kun naiset. Yleensä ne on tyttöystävät ja vaimot jotka siihen painostaa.

Nyt kun naiset ei enää halua pariutua ja aika menee miesten haukkumiseen niin lapsia ei synny. Miehiä ei oikeastaan haittaa yhtään. Sitten naiset ihmettelee lähempänä 40 ikää miksi heillä ei ole lapsia. 

Jep, miehillä on huoleton asenne "tulee jos oikea tulee vastaan ja merkit on kohillaan"

Nainen itkee kun ei edes löydä sopivaa miestä.

Vierailija
607/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on naisissa. Tasaisin väliajoin tulee Tinderissä vastaan yli 40v naisia, joilla lukee profiilissa lasten hankkimisen suhteen  "mietin vielä" 😃.

Joillakin on myös ihan suoraan, että haluan lapsia tai minulla on lapsia ja haluan lisää. Ja ikää 46.

En minä tuon ikäisen naisen kanssa enää lapsia tekisi ihan jo kasvaneen kehitysvammariskin vuoksi.

Vierailija
608/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta jotka ovat syntyneet kun olin 28, 30 ja 36 vuotta vanha. Tunsin itseni jotenkin tosi vanhaksi isäksi kuopuksen kanssa kunnes hän meni päiväkotiin ja huomasin että olin edelleen nuoremmasta päästä vanhempia. Tämä pk-seudun kehyskunnassa.

Vierailija
609/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun minäkin tunnen luokkatovereita jotka piti hauskaa 18-vuotiaana sellaisten 35+ varattujen miesten kanssa. Pari tuli raskaaksikin, kusettivat ehkäisyssä.

Miehille vinkki: omat kumit aina mukana ja jos nainen sanoo syövänsä pillereitä, se valehtelee.

Semmoista se on siellä apukoulussa, kun helposti on aikuisten miesten hyväksikäytettävänä.

Vierailija
610/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseltiin ulkomaalaistaustaisten puolisoiden ikäerosta. "Väestöliiton 2012 Perhebarometri: Suomalaisten solmimat kaksikulttuuriset avioliitot", kertoo seuraavaa:

Ulkomaalaisten sulhasten kansalaisuuskirjo on laaja, kun morsiamia tulee keskitetysti muutamasta maasta. Suomalaisnaisten puolisoista yli puolet tulee hyvin korkean kehityksen maista, miesten puolisoista noin kolmannes. Keskitason ja matalan kehityksen maista tulee naisten puolisoista vain noin 20 prosenttia, miesten puolisoista vajaa kolmannes. 

Suomalaismiesten mediaani-ikä ulkomaalaistaustaisen puolison kanssa solmitussa avioliitossa on paljon korkeampi (39 vuotta) kuin solmittaessa suomalaisten välistä liittoa (33 vuotta). Liitoissa on enemmän suuren ikäeron liittoja. Ulkomaalaiset naiset ovat yleisimmin 26-37 vuotta ja heillä on usein lapsia jo entuudestaan. 

Suomalaisilla naisilla on puolestaan enemmän nuorempia tai samanikäisiä ulkomaalaistaustaisia puolis

Siinä se syy tähän kuplaan.

Tietysti pariskunnat joilla on vaimo vaikka aasiasta tuntee toisia pariskuntia joilla on vaimo aasiasta. 

Aivan kuten nainenkin tutustuu toisiin joilla on afgaani tai iranilainen suklaasilmä.

Vierailija
611/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseltiin ulkomaalaistaustaisten puolisoiden ikäerosta. "Väestöliiton 2012 Perhebarometri: Suomalaisten solmimat kaksikulttuuriset avioliitot", kertoo seuraavaa:

Ulkomaalaisten sulhasten kansalaisuuskirjo on laaja, kun morsiamia tulee keskitetysti muutamasta maasta. Suomalaisnaisten puolisoista yli puolet tulee hyvin korkean kehityksen maista, miesten puolisoista noin kolmannes. Keskitason ja matalan kehityksen maista tulee naisten puolisoista vain noin 20 prosenttia, miesten puolisoista vajaa kolmannes. 

Suomalaismiesten mediaani-ikä ulkomaalaistaustaisen puolison kanssa solmitussa avioliitossa on paljon korkeampi (39 vuotta) kuin solmittaessa suomalaisten välistä liittoa (33 vuotta). Liitoissa on enemmän suuren ikäeron liittoja. Ulkomaalaiset naiset ovat yleisimmin 26-37 vuotta ja heillä on usein lapsia jo entuudestaan. 

Ja papoilla ei sitten ehkä ihan vähänkään vaan aivan kunnolla. ``Joo on täysikäinen, totta kai. Ja ei oo pakotettu, ei tietenkään. Ihan vapaaehtoisesti on kettingillä kii patterissa, se on semmoinen leikki meillä. Juu kyllä saa vettä, ja ruokaakin aina välillä annan.``

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
612/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa tämän palstan argumentointi, kun ei tutkimuksetkaan enää kelpaa, jos ne eivät vastaa sitä utopiaa, että parikymppiset immet hinkuaa ensisynnyttäjiksi päälle nelikymppisille. 

Se utopia on sun oma olkiukko. Mainituissa "tutkimuksissa" on monta muuta asiaa pielessä.

Vierailija
613/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille vinkki, että mies joka haluaa tulla isäksi, saattaa kantaa mukanaan puhkottuja kumeja.

Vierailija
614/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa tämän palstan argumentointi, kun ei tutkimuksetkaan enää kelpaa, jos ne eivät vastaa sitä utopiaa, että parikymppiset immet hinkuaa ensisynnyttäjiksi päälle nelikymppisille. 

Nyt korkki kiinni. Yksikään mies ei ole tuolllaista väittänyt, vaan tuo on taas jonkun juoppohullun (sinun?) keksimä olkiukko.

Miehiä vihaavat spérmaämpärit keksii vähän omia tarinoitaan. 

Eipä niillä ole muuta elämää kuin tämä palsta ja miesten vihaaminen. Näkeehän sen noiden teksteistä.

Vierailija
615/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto tää on kyllä vaikee aihe! Mä jotenkin ymmärrän näitä "ehkä joskus" miehiä, koska itse lähes 4-kymppisenä naisena en tiedä että haluaisinko vai enkö. Ymmärrän että aikaa loppuu ja on voinut loppua jo, no sen kans sit eletään. Joskus se epävarmuus voi olla myös sitä että ei oo koskaan synkannut kenenkään kans niin että kokis uskaltavansa siihen lähteä. Mutta en lähtisi ehkä ton henkisen miehen kans treffeille, joka haluaa "sitten joskus" lapsia. Se on semmosta epärealismia. Mut voisin lähteä sellaisen oman henkisen kans joka osaa analysoida asiaa paremmin, tiedostaa realiteetit ja on rehellinen kun sanoo että saatan haluta yrittää jos kohtaan sellaisen ihmisen jonka kanssa tuntuu siltä. Aika moneen paskaan parisuhteeseen on johtanut toisenlaiset mindsetit, eli nää ihmiset jotka haluaa kaikista eniten sitä lasta, hinnalla millä hyvänsä ja sit solmitaan paska parisuhde epäsopivan ihmisen kans koska ne lapst halutaan. Sit erotaan.

Olipa harvinaisen tervejärkinen kommentti tässä ketjussa. +75 peukkua.

Nimenomaan tästä on kyse.

Vierailija
616/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden miesten on pakko metsästää parikymppistä pesää, jota ne ei kuitenkaan saa. 

Vierailija
617/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on siellä apukoulussa, kun helposti on aikuisten miesten hyväksikäytettävänä.

Lukiossa, yliopistoon ne lapsettomat meni. 

Ja hyväksikäyttäjiä olivat nuo naiset.

Vierailija
618/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpaa on mun mielestä miettiä sitä lasten tekoa eikä vaan painaa meneen. Ja eihän sitä voi myöskään valita mimmoseen tyyppiin rakastuu, entä jos se toinen on muuten ihana ihminen, mutta ei näkisi tätä hyvänä vanhempana? Luulen kanssa, että nämä jotka tuskassa etsivät sitä kumppania perheenperustukseen ovat usein niitä jotka päätyvät eroamaan. Perhettä ei mielestäni edes pitäisi petustaa kuin ainaisintaan n. 30-vuotiaana. 

Vierailija
619/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden miesten on pakko metsästää parikymppistä pesää, jota ne ei kuitenkaan saa. 

Ai sun mielikuvituksessa elävien miesten?

Mitä niille sit kävi?

Vierailija
620/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se utopia on sun oma olkiukko. Mainituissa "tutkimuksissa" on monta muuta asiaa pielessä.

Palstalla tiedetään ikäerotkin Väestöliittoa paremmin ja ensi kertaa vanhemmaksi tulleiden iät Tilastokeskusta paremmin. Multikulttuuristen suhteiden kirjokin on paremmin hallussa. On tää huikee paikka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä