Koin LOUKKAAVANA, että klinikan seinällä oli lappu, jossa luki " odotatteko kolmosia, ottakaa yhteyttä"
Olisi vähän niinku piilossa voinut tuonkin homman hoitaa. Eli siis kun ultrauksen yhteydessä löydetään kolme sikiötä, niin sitten tälle odottavalle pariskunnalle lyödä yhteydenottopyyntö (tmv.).
Minua loukkaa suuresti, että sellainen lappunen on kaikkien nähtävillä lapsettomuusklinikalla. Itse painiskelemme sen kanssa, saataisko yhtäkään! :(
Sori, oli pakko avautua.
Kommentit (79)
Vierailija:
eivät mene piiloon siksi, ettette te saa lasta. Opettele elämään, katkeruus ei auta sinua.
Suosittelen lasten hankkimista siinä vaiheessa kun on varmasti saavuttanut tämän tavoitteen.
Ikäväähän se on tietysti että kaikki ei pyöri sinun lapsettomuutesi ympärillä, koko maa.
Vierailija:
Olisi vähän niinku piilossa voinut tuonkin homman hoitaa. Eli siis kun ultrauksen yhteydessä löydetään kolme sikiötä, niin sitten tälle odottavalle pariskunnalle lyödä yhteydenottopyyntö (tmv.).
siitä voi paha mieli tulla. Yrittäkää ymmärtää älkääkä haukkuko.
Ja mielellään joku kulkunen tms, että heidän tulonsa kuulee ajoissa. Sitten me muut ehdimme piilottamaan lapset, menemään sohvan tms taakse ettei vauvamasut näy, ja poistamaan näkyviltä kaikki lapsiin, raskauteen, vauvoihin yms viittaavat materiaalit. Ja tiedämme, että sanoja vauva, raskaus, synnytys, imetys, lapsi, yms ei saa käyttää, ettei kukaan LOUKKAANNU.
niin se tarkoittaa, että teille ei jaeta jonosta ainakaan kolmea seuraavaa vauvaa?
Niinkö?
Jäätkö sinä jostain paitsi jos joku muu odottaa kahta, kolmea tai vaikka viittä vauvaa kerralla..?
ET.
Niinkuin joku jo sanoikin, minäkin koen loukkaavana sen, että minun pitäisi piilottaa lapseni kun lapsettomalla on vaikeaa.
t. äiti jolla 4 lasta hyvin pienin ikäeroin
Voihan se tietysti sinusta pahalta tuntua, mutta sillä lapulla on täysi oikeus olla siellä. Todellakaan koko maailma ei pyöri jonkun ihmisen ongelmien ympärillä.
Sairaalat ja klinikat ovat kuule ihan julkisia paikkoja joissa käyvät muutkin kuin sinä. KERRO!
MUUSklinikasta, ei VAUVAPOLISTA!!!!
Vauvoja saa tuputtaa, mutta minusta ei ole asiallista tuputtaa niitä paikoissa missä käy ihmisiä, joilla on ongelmia vauvan saannissa!!!
-ap
ja kaikki piilottelee häneltä vauvojaan ja raskausuutisiaan.
isot ongelmat otettaisiin hienovaraisesti huomioon.
Minä vaatisin, että kaikki pitkähiuksiset saisivat liikkua vain yöaikaan ja kaikki hiustenhoitomainokset kiellettäisiin, koska itselläni on ollut kalju pää syöpähoitojen aikaan.
Mitä te vaatisitte?
Terveysasemilla on kaikenlaisia lappuja ja lippuja ja seinäesitteitä
diabetes
kihti
verenpainetauti
liikalihavuus
virtsankarkailu
rintasyöpä
Ei ole tullut mieleen että ne loukkaisi niitä joilla ei ole tuota kyseistä sairautta tai niitä joilla sairauksia on.
Käyt ylikierroksilla
eräs tällänen lapseton raivos mulle oottaessani lasta. Huusi mulle siitä että raskaudun liian helposti ja hän tahtoo kanssa jne. Helposti ja helposti, mutta 3 km kärsitty, yksi lapsi. Jotkut eivät tunnu tajuavan, ettei kaikki huuda ongelmistaan pitkin katuja.
Ei se ole klinikka jossa sinä olet pääosassa. Mene hoitoon, asenteesi on jo huolestuttava!
En haluaisi tavata ketään naisia yli 160cm.
eivät mene piiloon siksi, ettette te saa lasta. Opettele elämään, katkeruus ei auta sinua.