Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koin LOUKKAAVANA, että klinikan seinällä oli lappu, jossa luki " odotatteko kolmosia, ottakaa yhteyttä"

Vierailija
26.01.2007 |

Olisi vähän niinku piilossa voinut tuonkin homman hoitaa. Eli siis kun ultrauksen yhteydessä löydetään kolme sikiötä, niin sitten tälle odottavalle pariskunnalle lyödä yhteydenottopyyntö (tmv.).

Minua loukkaa suuresti, että sellainen lappunen on kaikkien nähtävillä lapsettomuusklinikalla. Itse painiskelemme sen kanssa, saataisko yhtäkään! :(

Sori, oli pakko avautua.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

loukkaa vauvajutut???

Voithan vaatia ylläpitoa sulkemaan sen, jos sinun on helpompi elää ja kuvitella, että lapsettomia ei ole olemassa.

Vierailija
42/79 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

loukkaa vauvajutut???

Voithan vaatia ylläpitoa sulkemaan sen, jos sinun on helpompi elää ja kuvitella, että lapsettomia ei ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sulla pinna palaa aika helposti

Vierailija
44/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä mitä " mainokset" /julisteet on pelkkä lappu tungetaan helposti laukun pohjalle kuin rauhassa luettu seinämainos taas herättää enempi ajatuksia.

Vierailija
45/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun sulla pinna palaa aika helposti

-ap

Vierailija
46/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva sitten odottaa siellä vuoroaan pienen vauvan kanssa kun muilla on ollu keskenmeno tai joku on tehnyt abortin (tosin abortintehneet saavat luvan kestää mun puolestani).

Ja sä voisit ap ajatella sitä lappua positiivisesti - aatella että lapsettomuushoitojen voit jopa sinä olla se kolmosten odottaja.

Vierailija
47/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lapsettomuustutkimusten aikaan mäkin olin sairaalassa samassa huoneessa kahden abortin tehneen naisen kanssa. Itse suhtauduin tilanteeseen lähinnä huvittuneesti, tilanne oli vaan ielestäni niin korni.

Silloin kun me oltiin menossa kuulemaan lapsettomuustutukimusten tuloksia, saatiin odotushuoneessa istuessamme soitto, jossa kerrottiin mieheni tädin saaneen edellisenä päivänä vauvan. Taas mietittiin, että onpa kornia, mutta ei se meitä millään lailla loukannut. Elämä vaan on.

t. Entinen lapseton

Vierailija
48/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On se kiva sitten odottaa siellä vuoroaan pienen vauvan kanssa kun muilla on ollu keskenmeno tai joku on tehnyt abortin (tosin abortintehneet saavat luvan kestää mun puolestani).

Ja sä voisit ap ajatella sitä lappua positiivisesti - aatella että lapsettomuushoitojen voit jopa sinä olla se kolmosten odottaja.

Mutta mistäs sen tietää, kuka milläkin asialla klinikalla liikkuu. Niin, no keskenmenon saaneet tietty huomaa... :/

-ap

Vierailija
49/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOUKKAAVAN LAPUN ansiosta lisää asianmukaista tietoa raskaudestaan.

Vierailija
50/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

LOUKKAAVAN LAPUN ansiosta lisää asianmukaista tietoa raskaudestaan.

-ap

Vierailija
51/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea että joku on onnistunut saamaan hoidoilla peräti kolmoset. Sama onni voi kohdata myös teitä. (Jos kolmoset nyt onni sinällään on, huolia odotusaikana ja vauva-aikakin varmasti rankenpaa).

Vierailija
52/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt aion kyllä sanoa että ne kaunishampaisten kuvilla varustetut julisteet on poistettava ja heti! Kyse on sentään yksityisestä hammasklinikasta.

Vierailija
53/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta nyt aion kyllä sanoa että ne kaunishampaisten kuvilla varustetut julisteet on poistettava ja heti! Kyse on sentään yksityisestä hammasklinikasta.

Olen saannut kuulla jo useita eri variaatioita aiheesta, keksikää jo uusi " isku vyön alle" -tekniikka!

-ap

Vierailija
54/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille hyvin herkille lapsettomille t-paita, jossa lukee punaisin isoin kirjaimin ' LAPSETON' . Silloin me liialla onnella varustetut lapselliset (jotka emme ymmärrä miten onnellisia olemme emmekä osaa asettua lapsettoman asemaan ja kutsumme teitä ristiäisiin ja muihin kidutustilaisuuksiin) osaisimme kiertää teidät julksilla paikoilla vaunuinemme ja varoisimme sanomasta teille mitään. Henkilökuntakin osaisi äkkiä tyhjentää seinät kaikesta lapsiaiheisesta materiaalista.

Vierailija
55/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei tule lasta niin ainakin kunnon PASKA!

Vierailija
56/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet naurettava!

Luulin, että tämä on vitsi!!!

Minua loukkaa kävellä ulkona kun siellä on omakotitaloja YHYHYYY, meillä ei ole varaa omakotitaloon, joten kaikki ne pitäisi polttaa! Tai ainakin piilottaa joidenkin rumien pressujen alle!

Vierailija
57/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikille hyvin herkille lapsettomille t-paita, jossa lukee punaisin isoin kirjaimin ' LAPSETON' . Silloin me liialla onnella varustetut lapselliset (jotka emme ymmärrä miten onnellisia olemme emmekä osaa asettua lapsettoman asemaan ja kutsumme teitä ristiäisiin ja muihin kidutustilaisuuksiin) osaisimme kiertää teidät julksilla paikoilla vaunuinemme ja varoisimme sanomasta teille mitään. Henkilökuntakin osaisi äkkiä tyhjentää seinät kaikesta lapsiaiheisesta materiaalista.

Vierailija
58/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olet naurettava!

Luulin, että tämä on vitsi!!!

Minua loukkaa kävellä ulkona kun siellä on omakotitaloja YHYHYYY, meillä ei ole varaa omakotitaloon, joten kaikki ne pitäisi polttaa! Tai ainakin piilottaa joidenkin rumien pressujen alle!

Keksikääs nyt oikein mehevä ja ainutlaatuinen vertauskuva, niin saan nauraa vieläkin enemmän!

-ap

Vierailija
59/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta sellaista viestiä olet saanut jossa joku ymmärtää pointtisi ja ajattelee sinun olevan oikeassa.

Aivan, eikö se kerro sinulle jo jotain. Anna olla.

Vierailija
60/79 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on hyvin kipeä asia ja sitten välillä elämä menee niin synkkiin uomiin, että jokainen lapsi on itseltä pois ja kaikkia vauva-raskaus-juttuja haluaa vain paeta. Ja eihän sellaisessa ajattelussa ole mitään mieltä, koska maailmassa nyt vain saadaan lapsia koko ajan, vaikka itse joutuu käymään lapsettomuushoidoissa saadakseen edes sen yhden. Kyllä minä tiedän tunteen, koska olen itsekin lapsettomuudesta kärsinyt. Ja sitten alkaa jo kadehtia niitäkin lapsettomia, jotka ovat saaneet hoidoilla lapsen, kun itsellä ei sellainen ole näkyvissäkään. Lapsettomuus tuo todella pimeitä, katkeria tunteita pintaan ja nekin vain täytyy hyväksyä.

Lapsettomuus on kova paikka, mutta lapsen saadakseenhaan sitä hoidoissa käy ja nykyiset hoidot on tehokkaita, muista se. Toivottavasti onnistutte hoidoissa ja toivottavasti sinulla on vertaistukea ja palstailet jollakin lapsettomuus-palstalla.

Muista ihmeitä tapahtuu koko ajan, Raamatussa on paljon lapsettomuudesta kärsineitä naisia (Hanna ja Saara) ja samoja ihmeitä tapahtuu edelleen. Radiodein Kirsi Rostamo sai lapsen 44-vuotiaana, juuri kun luuli ettei siihen enää mahdollisuutta ole ja oli vielä yrittänyt vuosia tulla raskaaksi. Ja voisithan hankkia vaikka Plan-järjestön kautta kummilapsen, niin saisit ajatuksia pois lapsettomuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän