Paljastui, että tyttöystävälläni ollut yli 50 kumppania. Onko red flag?
Tyttöystävä tunnusti 3kk seurustelun jälkeen, että hänellä on ollut yli 50 kumppania. Ikää hänellä on 21v. Seurustelun alussa hän kysyi minulta, monenko kanssa olen ollut. Kun kerroin, että yli 5 mutta alle 10, hän vastasi samoin. Nyt hän sitten tunnusti valehdelleensa, koska pelkäsi etten haluaisi olla hänen kanssaan, jos olisi kertonut totuuden. Nyt halusi kertoa, kun suhde on edennyt ja asia vaivasi häntä.
Hiukan järkytyin tiedosta. Miten hän näin nuorena on edes ehtinyt olemaan niin monen kanssa? Onko red flag, jos näin nuorella on ollut niin monta sänkykumppania?
Kommentit (59)
red flag? red flag? Mikä hiton...Miksi et kysy suomeksi! Punainen lippu höh, onpa typerää, kaikki pitää matkia jenkeistä. Kas kun et sanonut onko cat fish!
"anglismit hittoon"
Kun kuvittelee ne 50 tyyppiä jonoon tai juhlasaliin istumaan, niin onhan se paljon.
En silti pitäisi pahana, jos suhteenne toimii hyvin ja yhdessä on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua iljettäisi ja kyseenalaistaisin henkilön mielenterveyden.
Sinuna kävisin sukupuolitautitesteissä.
Kerrotko miksi? Koska nainen on nauttinut seksistä?
Kymmeniä irtosuhteita, jotka todennäköisesti yhden yön juttuja. Onko siinä kyse enää seksistä nauttimisesta, vai jonkinlaisesta hyväksynnän hakemisesta tms.?
Ihminen, joka panee kaikkea, joka liikkuu on iljettävä ja huomattava tautiriski. Lisäksi oli vielä aluksi valehdellut asiasta, joten luottamus on mennyttä. Ei jatkoon.
Välillä ihmettelen kaltaisiasi. Onko niin vaikea uskoa, että jotkut vain tykkäävät seksistä ja/tai haluavat erilaisia kokemuksia? Ei siinä ole mitään väärää. Hullumpi kyseinen henkilö olisi, jos jostakin ulkokultaisesta syystä olisi pidätellyt luonnollisia halujaan. Parisuhteessa toki tulee sitten toimia toisin, mihin suurin osa pystyy ihan helposti.
Melkoinen jakorasia on tyttö ollut. Ei kovin arvostettavaa.
Tommosen kanssa ei koskaan seurustelemaan alettaisi. Nyt kun tieto tulee jo suhteessa ollessa niin vaikeaa olisi jatkaa.
On. Eivät voi kontrolloida halujaan ja siksi suhteetkaan ei toimi. Sama juttu näillä pelimanneilla.
Vierailija kirjoitti:
Välillä ihmettelen kaltaisiasi. Onko niin vaikea uskoa, että jotkut vain tykkäävät seksistä ja/tai haluavat erilaisia kokemuksia? Ei siinä ole mitään väärää. Hullumpi kyseinen henkilö olisi, jos jostakin ulkokultaisesta syystä olisi pidätellyt luonnollisia halujaan. Parisuhteessa toki tulee sitten toimia toisin, mihin suurin osa pystyy ihan helposti.
Siinä, että tykkää seksistä ei ole mitään väärää. Sen sijaan se, että panee kymmeniä hetki sitten tavattuja ihmisiä on. Se on itsetuhoista riskikäyttäytymistä. Johan siinä on naisella muitakin riskejä kuin sukupuolitaudit.
Hätävalhe on vähän kyseenalaista. Selvittäkää se! Yleensä ei kiva jos valehtelee tai ei ole niin sinut tekemistensä kanssa että uskaltaisi myöntää ne. Toisaalta joskus nuorena itsekin esitin kokeneempaa kuin olin.
Huono nainen, mutta käyttötavarana nähtävästi ihan kelpo. Jatka panosuhdetta kunnes kyllästyt, mutta älä tuhlaa tunteitasi tai suunnittele yhteistä tulevaisuutta.
Sanot sille, että "Sori vaan, lúmppú, et kelpaa enää minulle. Kuulut nyt Setämiehelle!"
Setämies kyllä sitten rankaisee tuota tuhmaa tyttöä oikein sedän kädellä... ja vähän muullakin.
t: Setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisessa määrässä ole enää pelkästä seksistä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs?
Mt-ongelmista. Huonosta itsetunnosta. Huomion ja hyväksynnän hakemisesta lukuisien kumppanien kautta. Rajojen puuttumisesta.
Mulla oli nuorena paljon kumppaneita, enemmän kuin tyttöystävälläsi. Siihen oli monia syitä ja ei aina niin rakentavia.
Olen kuitenkin aina ollut uskollinen parisuhteissani, joten näillä kahdella asialla ei ole välttämättä mitään tekemistä keskenään.
Harrastin irtosuhteita humalassa ja huonossa itsetunnossa. Janosin positiivista huomiota ja läheisyyttä, mutta seurustella en halunnut. Tyttöystäväsi on ainakin rehellinen, koska itse en olisi kertonut noin suurta määrää.
On, ei tuollaisten jakorasioiden kanssa kannata hengailla. Ero tulee ennemmin, tai myöhemmin.
On etsinyt isoa kalua. Käynyt läpi miehia jos saisi vielä isompaa.
No ne on just pahimpia, jos ovat toisella kierroksella niin odottavat täysvaimopalvelua. Jos ovat ekalla kierroksella, haluavat sitten kuitenkin vielä lapsia sen nuoren hedelmällisen kanssa. Ja lisäksi vielä sori, mutta useimpia parikymppisiä naisia ei todellakaan kiinnosta 40-50 vuotiaat miehet.