Paljastui, että tyttöystävälläni ollut yli 50 kumppania. Onko red flag?
Tyttöystävä tunnusti 3kk seurustelun jälkeen, että hänellä on ollut yli 50 kumppania. Ikää hänellä on 21v. Seurustelun alussa hän kysyi minulta, monenko kanssa olen ollut. Kun kerroin, että yli 5 mutta alle 10, hän vastasi samoin. Nyt hän sitten tunnusti valehdelleensa, koska pelkäsi etten haluaisi olla hänen kanssaan, jos olisi kertonut totuuden. Nyt halusi kertoa, kun suhde on edennyt ja asia vaivasi häntä.
Hiukan järkytyin tiedosta. Miten hän näin nuorena on edes ehtinyt olemaan niin monen kanssa? Onko red flag, jos näin nuorella on ollut niin monta sänkykumppania?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jos seurustelisin kaltaisesi tiukkapipon kanssa, sanoisin seksikumppaneideni määräksi 500, jotta pääsisin sinusta eroon.
Älä ny l.u.t.k.a leikistä suutu. Jalat vaan levälleen tai perse kattoa kohti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Tarkoittaa, että pitää seksistä, joka on pidemmän päälle suhteessa erittäin hyvä asiaa.
Mä olen aina ihmetellyt miesten mielenmaisemaa tässä asiassa. Miehet haluavat naisen, joka pitää seksistä ja tietää mitä tekee.
No sitten he kuvittelevat, että neitsyt nainen on tähän vastaus. Ei ole, se on asia, jota täytyy harjoitella. Riittävästi kun on kokemusta, niin tietää mikä on hyvää, mikä huonoa sek-siä.
On hiukan eri asia, onko harrastanut seksiä 31 ikävuoteen mennessä yhteensä esim 200 kertaa 5-10 miehen kanssa, kuin yli 50 miehen kanssa. Treenikertoja tullut kuitenkin yhtä paljon, mutta partnereita "hiukan" eri määrä.
Eiku piti laittaa 21 ikävuoteen, jonka ap:n tyttöystävä on. Kova on ollu meinaan tahti.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla seurustellut esim 8v, 7v, 5v, 6v.
Väliajoilla voi tehdä mitä huvittaa.
Yhdessä vuodessa on 52 viikonloppua. Laske.
Otos esim. 18-60 vuoden välillä.
Ei se ole mitenkään tavatonta.
Pettänyt ei ole ketään.
Olisiko fiksumpaa etsiä fb tai vaikka kaksi, kuin haalia koko ajan eri partnereita? Todennäköisesti seksi olisi rennompaa ja parempaa, myös tautiriski on erittäin paljon pienempi. Ei luulisi nuorille naisille olevan vaikeaa löytää vakipanoja.
Ei ole red flag. Ota selvää, mitkä on hänen kinkyimmät kokemuksensa ja vaadi, että sinä saat myös tehdä ne hänelle. Nuoret ei koskaan ymmärrä, mitä mahdollisuuksia seksissä on. Free your mind, and the rest will follow.
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Jos mies sanoo että on ollut 50 naista niin sehän on vaan kova pukki🤔
No mulla on ollut ehkä 250 - M59
Vierailija kirjoitti:
Ei ole red flag. Ota selvää, mitkä on hänen kinkyimmät kokemuksensa ja vaadi, että sinä saat myös tehdä ne hänelle. Nuoret ei koskaan ymmärrä, mitä mahdollisuuksia seksissä on. Free your mind, and the rest will follow.
Näin on, älä päästä kultakimpaletta karkuun. Ota hänestä yliote, tee hänestä sun leikkikalu. Se ei onnistu, jos on joku pyhä neitsytpuritaani jalat ristissä paheksumassa lihallista himoa.
Ap, olette siis seurustelleet 3kk ja todennäköisesti tapailleet tätä ennen kuukauden tai pari? Eli olette olleet käytännössä kimpassa jo kohta puoli vuotta. Selvästi hän pitää sinusta ja on tosissaan kanssasi, kun asia vaivasi häntä. Ei varmasti ollut hänelle helppo tilanne.
Eiks tuo ole teille Tinder-sukupolvelle aika tavallista? En olisi huolissani. T. Vanha täti
50 ei ole mitään. Joillain oikeasti seksiriippuvaisilla on tuhansia kumppaneita.
Nauti elämästä tyttöystäväsi kanssa, äläkä mieti turhia.
Tyttö osaa hommat. Olet onnenpoika, polje kuin tulpatonta mopoa.
Kumpi nyt sitten harmittaa enemmän, se kumppaneiden määrä vai ettei aluksi puhunut totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Tarkoittaa, että pitää seksistä, joka on pidemmän päälle suhteessa erittäin hyvä asiaa.
Mä olen aina ihmetellyt miesten mielenmaisemaa tässä asiassa. Miehet haluavat naisen, joka pitää seksistä ja tietää mitä tekee.
No sitten he kuvittelevat, että neitsyt nainen on tähän vastaus. Ei ole, se on asia, jota täytyy harjoitella. Riittävästi kun on kokemusta, niin tietää mikä on hyvää, mikä huonoa sek-siä.
Samaa ihmettelen minäkin. Olen tuon kommentin kirjoittaja, 59 vuotias mies ja olisin todellakin mielummin ollut naimisissa kokeneen seksuaalisen naisen kanssa kuin ei kovin seksuaalisen puolisoni kanssa, jota muuten kuitenkin rakastan. No, nykyään meillä on avoin liitto ja saan ihan luvalla toteuttaa seksualisuuttani muiden kanssa. Mielummin kuitenkin tekisin sitä puolisoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko fiksumpaa etsiä fb tai vaikka kaksi, kuin haalia koko ajan eri partnereita? Todennäköisesti seksi olisi rennompaa ja parempaa, myös tautiriski on erittäin paljon pienempi. Ei luulisi nuorille naisille olevan vaikeaa löytää vakipanoja.
Ei onnistu. Miehet eivät pysty olemaan edes naisen kavereita kehittämättä tunteita, saatika sitten fwb:itä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu. Miehet eivät pysty olemaan edes naisen kavereita kehittämättä tunteita, saatika sitten fwb:itä.
Tämä on totta. Kolme kertaa yrittänyt fb tai fwb juttuja. Joka kerta mies on lopulta halunnut enemmän ja tullut mustasukkaiseksi. Ei vaan toimi.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kolme kertaa yrittänyt fb tai fwb juttuja. Joka kerta mies on lopulta halunnut enemmän ja tullut mustasukkaiseksi. Ei vaan toimi.
N23
Olet vain yrittänyt poikien kanssa. Fwb tai fb suhde toimii miehen kanssa, esim 40-50v ikäluokasta
selkeästi hakee sitä täydellistä jota ei tältä planeetalta löydy mistään, parempi ettet ole enää yhteydessä.
On red flag. Ei se panokertojen määrä vaan partnereiden määrä.
Itse olin pannut 21v mennessä ehkä 500 kertaa 2 partnerin kanssa. Ja väitän että olen parempi sängyssä kuin sellainen nainen, joka on pannut 21v mennessä 50 kertaa 50 partnerin kanssa.
Jos seurustelisin kaltaisesi tiukkapipon kanssa, sanoisin seksikumppaneideni määräksi 500, jotta pääsisin sinusta eroon.