Huomenna on siivouspäivä, aiotko osallistua?
Huomenna taas vuosittainen siivouspäivä! Aiotko pistää pihakirppiksen pystyyn, lähteä ostoksille muiden kirppispöytiin tai muuten osallistua?
Kaunista säätä ainakin luvassa.
Kommentit (16)
Jos jaksan, niin pyöräilen keskustaan tsekkaamaan kirppistarjonnan. En ole tänä vuonna menossa myymään itse, vuosi sitten olin.
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksan, niin pyöräilen keskustaan tsekkaamaan kirppistarjonnan. En ole tänä vuonna menossa myymään itse, vuosi sitten olin.
Aurinkoinen ulkokirppispäivä kuulostaa kyllä kivalta. Samalla voi käydä vaikka jätskillä.
Siivouspäivän sivuilla voi ilmoittautua myyjäksi tai etsiä läheltä kirppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää on? En oo kuullutkaan
Siivouspäivänä monissa taloyhtiöissä tai puistoissa laitetaan ulkokirppispöydät pystyyn. Voi löytyä tosi kivaakin tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät vaan ilmoittele tuolla, vaikka olisivat menossa myymään.
Ovatko nuo tapahtumat enää vetäneet väkeä? Muistan silloin kun aloittivat, niin kirpparipöytiä oli vaikka missä. Viimeeksi kun kävin, oli aika hiljaista. Minusta niitä mainostettiinkin enemmän eri paikoissa, nyt varmaan vaan jossain somesivustoilla, joissa itse en ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät vaan ilmoittele tuolla, vaikka olisivat menossa myymään.
Se on kyllä tylsä tällaiselle suunnittelijaluonteelle. Itse tykkään tsekata etukäteen paikat, joissa käyn. Täällä Tampereella on esim muutama tosi söpö puutaloyhtiö, joiden pihoissa ei muuten viitsi pyöriä pällistelemässä sitä ihanuutta, mutta siivouspäivänä saa mennä luvan kanssa nautiskelemaan tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo tapahtumat enää vetäneet väkeä? Muistan silloin kun aloittivat, niin kirpparipöytiä oli vaikka missä. Viimeeksi kun kävin, oli aika hiljaista. Minusta niitä mainostettiinkin enemmän eri paikoissa, nyt varmaan vaan jossain somesivustoilla, joissa itse en ole mukana.
Ainakin tuolla sivustolla oli paljon ilmoittautuneita myyjiä täällä kaupungissa. Kävijämääristä en sitten osaa sanoa mitään. Mulla on jäänyt useampi vuosi välistä koronan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti samaan malliin kuin aiempina vuosina. Ainakin meidän kaupungissa se paras myyntipuisto on vaihtunut, ja myyjiä on varmasti kokonaisuudessaan vähemmän. Mutta kiva se on silti, ainakin viime syksyn siivouspäivässä oli meidän kaupungin keskustan tietty puisto ihan täynnä myyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti samaan malliin kuin aiempina vuosina. Ainakin meidän kaupungissa se paras myyntipuisto on vaihtunut, ja myyjiä on varmasti kokonaisuudessaan vähemmän. Mutta kiva se on silti, ainakin viime syksyn siivouspäivässä oli meidän kaupungin keskustan tietty puisto ihan täynnä myyjiä.
Onpa kiva kuulla, että tätä tapahtumaa pidetään yllä. Minusta tuo on hyvä tilaisuus laittaa tavaraa kiertoon. Eikä tarvitse maksaa kirpparipöydästä.
Kävisiköhän tuolla kauppa paremmin, kun Torin kautta liikkuu huonosti nykyään myytävät tavarat. Moni ilmeisesti on ärsyyntynyt sivuston uudistukseen. En tiedä onko siellä sitten sen takia kävijämäärät laskeneet. Olisi kiva päästä eroon ylimääräisestä tavarasta, jota näyttää jostain kertyvän.
Oon ostanut siivouspäivästä yhdet ihanat tuolit. Oli hyvä löytö.
Olisin saattanut käydäkin jos olisin tiennyt aikaisemmin. Aika moni näyttää lopettavan aikaisin joten en jaksa vaivautua enää.
Siivotkaa Suomi m utakuonoista