Kehtaisitteko käydä kaupassa pitkinä rehottavien säärikarvojen kanssa?
Itsellä on aika komea kasvusto säärissä tällä hetkellä ja vähän hävetti ehkä kun valaistua oli niin hyvä ja piti seistä jonossa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos pimpin karvat tursuaa jostain välistä, sitten ei enää kehtaa.
Eikö mitä, eiku letille vaan kaikki ja kauppaan!
Kehtaan koska jaksan sheivata sääret ehkä kolme kertaa vuodessa. Mut mulla on niin vaaleat säärikarvat että niitä hädintuskin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunkoko kroppa rehoitttaa tasaisesti eikä seassa ole siis häiritseviä kaljutettuja laikkuja eikä karvojen seassa rehota yhtään tatua niin kyllä kehtaan: seksykäs rehottaja
Mitä tatua?
Miten pitkät on pitkinä rehottavat ihokarvat? Ei nuo kovinkaan pitkiksi edes kasva. Olishan se tietty hienoa että noiden kasvu ei loppuisi kuten hiusten ja sitä turkkia olisi sitten vaikka metrin verran jos niin haluaa. Tai parimetriset nenäkarvat, etc.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kyttää toisten ihmisten säärikarvoja, varsinkaan jossain kaupassa.
Mä kyllä kyttään. Tosin olen lähinnä iloinen ja vähän kateellinen että joku kehtaa. Haaveilen olevani joskus yhtä rohkea.
t. Karvainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunkoko kroppa rehoitttaa tasaisesti eikä seassa ole siis häiritseviä kaljutettuja laikkuja eikä karvojen seassa rehota yhtään tatua niin kyllä kehtaan: seksykäs rehottaja
Mitä tatua?
Vaikka sitä jossa lukee liiv laav laakh
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole mitään hentoa vaaleaa karvoitusta jota hädintuskin näkee. Voi olla todella paksu ja tumma miesmäinen turkki. Ärsyttää että miesten ei tarvitse sitä hävetä mutta naisten täytyy. Mainosmies on opettanut teät häpeemään, ei aviomiehenne
Viimeksi eilen kävin. Tänä aamuna ajoin koivet eli tänään sitten en enää.
tatut ja ihokarvat eivät istu yhteen, jote valitkaa siis kernaammin karvoitus konska siintä on hyöty ja silmänilo, toisinkö tatuista, kutka ovat vain sylettävä rasite
Kyllä. Jos pimpin karvat tursuaa jostain välistä, sitten ei enää kehtaa.